Vairuotojai vėl strigo transporto spūstyse

Uostamiesčio vairuotojai penktadienį rytinio piko metu įstrigo transporto spūstyse. Užsikimšo ne tik Šilutės plentas, kur dirbo kelininkai, bet ir šalutinės gatvės, Taikos prospektas. Kelininkams į darbus skubantys miestiečiai negailėjo keiksmų.

Driekėsi ir už Rimkų

Transporto spūstys Šilutės plente pradėjo formuotis apie 6.30 val. Tuo metu šioje arterijoje, kuri yra viena iš pagrindinių, tebedirbo kelininkai. Didžiausios automobilių spūstys susidarė prieš 8 val.

Šilutės plente automobilių eilė pradėjo driektis dar prieš Rimkus ir tęsėsi iki pastarojo ir Baltijos prospekto žiedinės sankryžos, kur dirbo kelininkai.

Eismas buvo leidžiamas tik viena juosta iš trijų. Tai ir buvo pagrindinė spūsties priežastis.

Netruko užsikišti ir šalutinės gatvės tokios kaip Debreceno, Baltijos prospekto. Iš jų pasukti į Šilutės plentą nebuvo įmanoma, net užsidegus žaliam šviesoforo signalui.

Dalis vairuotojų norėjo išvengti spūsties ir ieškojo kitų kelių, kaip pasiekti savo kelionių tikslus. Tad transporto spūstis susidarė ir Taikos prospekte.

Kai kurie vairuotojai bandė važiuoti ir per daugiabučių namų kiemus.

„Paprastai nuvykti į darbą užtrunku 15 min. Šį kartą kelionė truko pusvalandį“, – palygino klaipėdietis.

Vairuotojai stebėjosi, kodėl kelininkai atlieka darbus piko metu, kada transporto srautai yra didžiausi ir visi skuba.

„Aiškinama, kad jie dirba naktį. Važiavau naktį iš antradienio į trečiadienį Šilutės plentu. Kelininkų nemačiau. Tik techniką sustatytą degalinės aikštelėje“, – tvirtino klaipėdietis.

Kelininkus iškvietė pasiaiškinti

Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, dar ketvirtadienį kalbėta su kelininkais, kad nekartotų klaidų ir nedirbtų piko metu.

Kviesimės rangovą, kad viską paaiškintų.

„Geriau jau vidurdienį remontuotų nei piko metu. Aiškino, kad dirba naktimis. Keista, kad vėl tokia situaciją. Kviesimės rangovą, kad viską paaiškintų“, – tvirtino direktorius.

Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos ir jos prieigų remontą atlieka konkusą laimėjusi įmonė „Lemminkainen Lietuva“. Bendrovės komercijos direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Vasiulis pasakojo, kad darbai atliekami naktį.

„Dirbame tamsiu paros metu, kad mažiau trikdytume eismą. Penktadienio rytą susidarė tokia situacija, nes darbus trikdė lietus. Dėl kritulių užtruko dangos paruošimas ir automatiškai asfaltavimas. Negalime pasitraukti nesutankinę naujos dangos iki nustatytų rodiklių. Tai būtų technologinis pažeidimas, dėl ko gali atsirasti brokas“, – aiškino pavaduotojas.

Darbų nevilkina specialiai

Anot V.Vasiulio, paprastai naktiniai darbai pradedami 22 val. Taip buvo ir ketvirtadienio vakarą, nors dar ir lynojo. Kelininkai pradėjo valyti dangą.

„Dirbo visą naktį. Papratai stengiamės darbus baigti iki 5–6 val. Viskas priklauso nuo transporto. Tačiau šį kartą užtrukome, nes pamaišė lietus. Ilgiau dirbo volai“, – pasakojo pavaduotojas.

V.Vasiulis tvirtino, kad degalinės teritorijoje klaipėdiečiai negalėjo matyti stovinčios jų technikos. Ten yra kitos įmonės, kuri tvarko degalinės teritoriją.

„Anksčiau darbą baigia tik klotuvas“, – tvirtino pavaduotojas.

V.Vasiulis tvirtino, kad ir toliau bus dirbama naktimis, stengiamasi, kiek galima anksčiau baigti darbus, iki 6 val. Tačiau pabrėžė, kad ne viskas priklauso nuo kelininkų norų.

„Naktimis dirbame tikrai ne dėl to, kad mums patinka, o esame priversti. Būna, kad darbus trikdo liūtys, stichinės nelaimės. Tad ne viskas priklauso nuo mūsų. Tikrai darbų neužvilkiname todėl, kad mums patiktų kamščiai ir norėtume sukelti nepatogumų. Žmonėms reikėtų būti tolerantiškesniems. Juk ne dėl savęs viską darome“, – pabrėžė pavaduotojas.

Planuojama, kad darbai Šilutės plente bus baigti iki spalio vidurio.

Šeštadienį asfalto dangos paprastojo remonto darbai prasidės Liepų gatvėje. Dėl jų taip pat vairuotojų lauks eismo apribojimai. Numatoma, kad jie bus baigti spalio 15 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Numas

Numas portretas
Uzdrausti "furoms" vaziuoti pagrindiniais keliais, tegul aplinkeliais vaziuoja arba atskira kelia joms nutiesia. Nebera ramybes nuo ju ir nuo autobusu, kurie neisitenka savo eismo juostoje, nesilaiko eismo taisykliu.

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
Tvarko kelius - blogai, netvarko - irgi blogai, tvarko diena - blogai, tvarko nakti - irgi blogai. Juokingas toks visapusiskas pasipiktinimas. Visi gi ir kelius geriau ismano tiesti, ir uz medikus geriau viska zino, ir sportininkus treniruoti geriau moka. 3 milijonai visu klausimu specialistu :D Dar va mokesciu moketi niekas nenori, uztat reikalauja tobulu viesuju paslaugu, keliu, mokslo, medicinos... Et. Tikiuosi, kad kada nors tai pasikeis, nes bunant tokiems niurzgliams, juk vistiek viskas visada bus blogai. Daugiau tolerancijos reikia kasdien ir visiems bus geriau.

anonimui

anonimui portretas
gal laikas tvarkingai planuoti ir darbus atlkti etapais? auto skaiciu nepadidejo. nereikia pateisinti tokio neukiskumo.
VISI KOMENTARAI 15
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Estakadą į Rusnę statys „Kauno tiltai“ ir Tiltų ekspertų centras
    Estakadą į Rusnę statys „Kauno tiltai“ ir Tiltų ekspertų centras

    Estakadą nuolat potvynių užliejamame kelyje Šilutė–Rusnė už 9,46 mln. eurų statys įmonių „Kauno tiltai“ ir Tiltų ekspertų centras konsorciumas. ...

    1
  • Ginklai nuo paniką sėjančios infekcijos – paprasti
    Ginklai nuo paniką sėjančios infekcijos – paprasti

    Meningokokinės infekcijos rizika padidėja žiemą, tad vis dažniau galima išgirsti pranešimų apie naujas aukas. Tačiau specialistai atkreipia dėmesį, kad nuo paniką sėjančios infekcijos kartais galima apsisaugoti paprastais būdais. ...

  • Miesto biudžetą teks mažinti
    Miesto biudžetą teks mažinti

    Klaipėdos tarybai bus teikiamas tvirtinti patikslintas miesto biudžetas. Jį siūloma mažinti 3,245 mln. eurų, nors vos prieš mėnesį jis buvo didinamas 1,15 mln. eurų. Didžiąją minėtos sumos dalį sudaro ES lėšos, kurių nepavyks įsi...

  • Kapines perkels į virtualią erdvę
    Kapines perkels į virtualią erdvę

    Miesto kapines ateityje planuojama perkelti ir į virtualią erdvę. Siekiama, kad internete žmonės galėtų rasti, kur palaidotas artimasis ar pažįstamas, informaciją, kaip pasiekti kapavietę. ...

    4
  • Vieno langelio principą – į laivyną
    Vieno langelio principą – į laivyną

    Biurokratija „skandina“ jūrininkus – laivyne turi būti mažinamas įvairių ataskaitų ir nereikalingos biurokratijos kiekis. ...

    2
  • Žvejams kaip ir jūrininkams – speciali sutartis
    Žvejams kaip ir jūrininkams – speciali sutartis

    Žvejai iki šiol laivuose laikyti tarsi žemesne kasta, prilyginti jūrininkams. ...

    4
  • Neliko grėsmės palikti ratus
    Neliko grėsmės palikti ratus

    Daugiabučių namų kiemuose, kur kasdien važinėja daugybė automobilių, netikėtai atsirandančios duobės gyventojams virsta galvos skausmu. Tačiau savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus darbuotojai tikina, kad mašinų ratų laužyti neverta. Gav...

  • Į šilumos ūkį investuos beveik 30 mln. eurų
    Į šilumos ūkį investuos beveik 30 mln. eurų

    Per penkerius metus įmonė "Klaipėdos energija" įrangai ir vamzdynams planuoja atseikėti apie 30 mln. eurų. Tai padės sumažinti šilumos gamybos sąnaudas ir nuostolius trasose, pagerinti energijos tiekimą vartotojams. ...

    4
  • Teismas: konteineriniai tualetai Palangoje buvo pastatyti nelegaliai
    Teismas: konteineriniai tualetai Palangoje buvo pastatyti nelegaliai

    Klaipėdos apygardos administracinis teismas paskelbė, kad konteineriniai tualetai Palangos paplūdimyje šią vasarą buvo pastatyti nelegaliai, antradienį pranešė „Lietuvos ryto“ televizija. ...

    12
  • Išrinktos uostamiesčio judriausios klasės
    Išrinktos uostamiesčio judriausios klasės

    Klaipėdos moksleiviai antrą kartą varžėsi dėl judriausios klasės titulo. Antradienį Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras organizavo moksleivių konkurso „Judriausia klasė“ finalinį etapą. Šio konkurso tikslas ne&nbs...

Daugiau straipsnių