„Vakarų laivų remontas“ modernizuos norvegų laivą

2008-ieji bendrovei „Vakarų laivų remontas“ (VLR) buvo stambių ir ypatingai techniškai sudėtingų laivų modernizacijos projektų metai. Apie 30 proc. visų kompanijos užsakymų sudarė stambios laivų modernizacijos.

Vasario mėnesio pabaigoje VLR kartu su Norvegijos kompanija „Egil Ulvan Rederi AS“ pasirašė dar vieną bendradarbiavimo sutartį dėl žuvivaisos pramonei skirto laivo „Mikal With“ modernizacijos. Jos metu laivo korpusas bus prailgintas 12 metrų ilgio 250 tonų sveriančiu intarpu.

„Išsikovojome savo rinkos dalį laivų modernizacijos segmente, mumis pasitiki ne tik Vakarų Europos laivų savininkai, bet ir didžiulį laivyną turinčios Skandinavų kompanijos. Norvegų užsakymas patvirtina, jog VLG grupės kompanijos pasižymi ne tik aukšta darbų kokybe, bet ir griežtu terminų laikymusi. Tai puikus įrodymas, kad mūsų kompanija eina teisinga kryptimi“, - teigė VLR direktorius Algis Rukas.

Laive bus įrengti bunkeriai, skirti žuvų pašarui, sumontuota nauja žuvų pašarų išdalinimo linija. Taip pat bus instaliuota DP sistema, padidintas elektrojėgainės galingumas, įmontavus papildomą 500 kW dyzelinį generatorių „Scania DSI 16“. Taip pat bus sumontuotos modernios kondicionavimo bei hidraulinės sistemos. Šiuo metu vyksta projekto derinimas su klasifikacine bendrove „Germanischer Lloyd“ ir darbinės dokumentacijos rengimas.

Visus krovininio laivo „Mikal With“ korpuso intarpo gamybos ir instaliavimo darbus vykdys kita VLG dukterinė kompanija - „Vakarų korpusų konstrukcijos“.

Šiuo metu Vakarų laivų remontas Italijos kompanijai „Diamar SpA“ priklausančiam laivui „Sentinel“ taip pat atlieka modernizacijos darbus. Ofšorinei rinkai skirtame laive bus instaliuota DP sistema, pakeista visa jėgainė, instaliuoti papildomi priekiniai ir galiniai povairiai, atnaujintos gyvenamosios patalpos bei atlikta daug kitų darbų.


Šiame straipsnyje: VLGvlr

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių