Vandenų chuliganų nėra kam tramdyti

Kai automobilį vairuoja girtas vairuotojas, kiekvienam aišku, kad jis – kelių policijos klientas. Kas turi tramdyti girtus motorinių valčių laivavedžius, bandė aiškintis kelių tarnybų specialistai.

Pirmadienį vakare, jau pasibaigus darbo valandoms, apie neblaivius, pavojingai Danėje manevruojančius vyrus pranešta ne vienai tarnybai. Tačiau nė viena jų nesiėmė tramdyti upės chuliganus.

Paaiškėjo, kad teoriškai bausti ir drausti girtus laivavedžius per miestą tekančioje upėje įgalioti kelių tarnybų pareigūnai, bet praktiškai po 17 val. jie nebedirba.

Spręsdami šią mįslę pareigūnai pradžioje bandė pirštais badyti vieni į kitus, bet pasiklausę patys savo kalbų netrukus pradėjo juoktis. Juk teritorinio policijos komisariato pareigūnas, priėjęs prie kranto nesutramdys valtimi plaukiojančio girto žmogaus.

Atskiro budėtojo, dirbančio visą parą neturi ir Jūrų uosto policija. Ši tarnyba turi greitaeigį guminį katerį, tačiau nepatruliuoja upėje visą parą.

Daugiausiai saugios laivybos reikalavimų pažeidimų fiksuojama per šventes, ypač Jūros šventės metu. Nuo seno yra įprasta, kad šiomis dienomis sudaromas Saugios laivybos administracijos darbuotojų budėjimo grafikas.

Tačiau realybė rodo, kad girti laivavedžiai kelia problemų daugiausiai kelia tada, kai specialiųjų planų ar reidų nėra suplanuota.

Ir policininkai, ir Saugios laivybos administracijos darbuotojai minėjo tarpžinybinį projektą, pavadintą „Vanduo 2011“. Jo esmė susiveda į tai, kad policininkai gali sulaikyti vandenų chuliganą, o administracijos darbuotojai – jį nubausti.

Bet visa tai jie gali padaryti tik iki 17 valandos. Nes policijos patruliai neturi galimybės būdami krante pavyti ir iš laivelio iškrapštyti girtą laivavedį.

„Tokia situacija yra visoje Lietuvoje, ne tik Klaipėdoje. Galbūt taip yra todėl, kad panašių atvejų, kai girti vairuoja laivelius vidaus vandenyse, nėra labai daug, o ir pinigų patruliavimui visą parą nėra skiriama“, - teigė inspekcijos specialistas Remigijus Budginas.

Sukę galvas vyrai vylėsi, kad iš spaudos sužinoję apie kilusią problemą policijos bei Saugios laivybos administracijos vadovai ras būdų užtikrinti saugumą Danėje ir pasibaigus darbo valandoms.

O iki tol teks laukti. Karinių jūrų pajėgų pagalbos tramdant vandenų chuliganus pastaruoju metu prašyta dukart.


Šiame straipsnyje: Danėvandens chuliganai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Išmintingas

Išmintingas portretas
Manau, kad reikėtų draudimus taikyti tik tiems veiksmams, kuriuos galima realiai sukontroliuoti. Jei egzistuoja tokia situacija, kad po 17 val. valstybė nebegali kovoti su kažkokių apribojimų pažeidėjais, tai nereikia ir tų apribojimų. Nes tai tik parodo mūsų valdžios bejėgiškumą, nekompetentingumą ir tuščiažodžiavimą. Galų gale, jei katerio vairuotojas kėlė pavojų, tai kodėl nebuvo panaudotas šaunamasis ginklas? Gal galima šaudyti ir nuo kranto, nebūtina bristi į vandenį? O jei nebuvo jokio pavojaus aplinkiniams - tai apie ką straipsnis?

pastebiu

pastebiu portretas
Šiais metais, retenybė pamatyti kateryje žmones su liemenėmis.Matyt tvarkos čia visai nebeliko.

na

na portretas
apie tai,kad gaidžiai keliuose mes jau žinom,o kaip pavadinsim tuos išpisgalvius,kurie su kateriais upėse,vo čia klausimas,babkiu aišku jie turi,nu tai valstybe,tvajų mat,tai ir driučink tuos žasingaidžius,na kur jie pabėgs,aplink krantai
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių