Vietoj debeto siūlys alternatyvą

Dar nemažai klaipėdiečių atsiskaityti už suvartotą vandenį tebenori tiesioginiu debetu, nors šios paslaugos bankai neteikia jau metus. Vandentiekininkai rado alternatyvą tokį mokėjimo būdą pamėgusiems vartotojams.

Anksčiau buvo paprasčiau

Debreceno g. gyventojas Juozas teigė, kad už vandenį visada atsiskaitydavo tiesioginiu debetu. Vyras tvirtino, kad šis būdas – labai patogus.

"Buvome numatę, kiek vandens suvartosime, kiek bus nuotekų, mokėdavome pagal planą, o metų gale patikslindavome pagal realius kiekius. Jei trūkdavo, sumokėdavau, jei permokėdavome, vandens tiekėjas mums grąžindavo pinigus", – pasakojo gyventojas.

Pasak klaipėdiečio, vėliau įmonė "Klaipėdos vanduo" tokio mokėjimo būdo atsisakė.

"Motyvavo, kad tai labai brangu, tačiau kiti paslaugų tiekėjai tebesinaudoja tokiu atsiskaitymo būdu. Dabar kiekvieną mėnesį turime apmokėti sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis telefonu ar internetu. Anksčiau viskas buvo paprasčiau", – tvirtino klaipėdietis.

Naudojosi 2,6 tūkst. vartotojų

Įmonės "Klaipėdos vanduo" Pardavimų departamento direktorė Eglė Alonderienė informavo, kad atsiskaityti už paslaugą tiesioginio debeto būdu negalima jau metus.

Praėjusių metų pradžioje bankai pradėjo nebeteikti tokios paslaugos. Ja naudojosi 2,6 tūkst. vartotojų. Įmonė "Klaipėdos vanduo" vandenį tiekia 90 tūkst. klientų.

Anot E.Alonderienės, vartotojams pasiūlyta naujas mokėjimo būdas – elektroninė sąskaita. Tačiau pastarosios principas buvo kitas.

Tarp vartotojo, mokančio už paslaugą, ir vandens tiekėjo atsirado tarpininkas. E.Alonderienė atkreipė dėmesį, kad tai padidino mokestį už įmokos administravimą.

"Šis mokėjimo būdas buvo pats brangiausias. Tad jo atsisakėme", – teigė vadovė.

Pasiūlys naujovę

E.Alonderienės teigimu, daliai vartotojų patogu už vandenį mokėti lygiomis dalimis, nesukti galvos dėl skaitiklių parodymų kiekvieną mėnesį, o juos deklaruoti tik kartą metuose.

"Tokių klientų tikrai yra. Dėl to nusprendėme vartotojams pasiūlyti naują atsiskaitymo būdą, kuris būtų alternatyva tiesioginiam debetui", – pasakojo vadovė.

Vartotojas galės pasirašyti periodinių mokėjimų sutartį. Tada žmogus už vandenį mokėtų kiekvieną mėnesį lygiomis dalimis, įvertinus praėjusių metų sunaudoto vandens kiekį.

Realių duomenų vartotojams nereikėtų deklaruoti kiekvieną mėnesį. Skaitiklių duomenis būtų galima pateikti metų pabaigoje.

"Pinigai nebūtų nuskaičiuojami nuo vartotojo sąskaitos, o vartotojui reikėtų apmokėti gautą sąskaitą bet kurioje jam priimtinoje įmokų priėmimo vietoje arba internetu. Naudodamasis internetine bankininkyste, vartotojas galėtų pats atlikti periodinius mokėjimus. Pasirašant sutartį, su klientu būtų suderinama, kokio dydžio mokėjimas būtų kiekvieną mėnesį", – tvirtino vadovė.

Planuojama, kad nauju atsiskaitymo būdu vartotojai galės naudotis nuo kovo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mokėtojas

mokėtojas portretas
Atsiskaitymą elektronine sąskaita, vietoje tiesioginio debeto paslaugos, be jokių tarpininkų įdiegė ir sėkmingai naudoja Palangos, Neringos, Plungės, Raseinių,...Vilniaus, Aukštaitijos, Dzūkijos vandenys, o taip pat šilumos, energijos, dujų, elektros tiekimo įmonės ir jau daugelis kitų. AB "Klaipėdos vandeniui" įdiegti elektroninę sąskaitą, mat, trukdo kažkoks šešėlinis ''tarpininkas'', leidžiantis bankams toliau tukti iš mokėtojų kišenės. Kuo greičiau jį vykit lauk! Bet, jeigu "Klaipėdos vandens" biurokratai gudrauja, nenori ar nesugeba moderniau tvarkytis, gal čia gerbiamas Klaipėdos miesto meras galėtų jiems "padėti" ?

Bočius

Bočius portretas
Tai melagiai vandentiekyje dirba.Visoms įmonėms,kurios teikė tiesioginio debeto paslaugą nesikeitė niekas,o vandentiekiui mat bankai nebeleidžia.

Pakeiskit Makūną

Pakeiskit Makūną portretas
Pakeiskite užsisedėjusį seną direktorių ir nebus tokių nesamonių
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių