Vyriausybė gaili pinigų regatai

Didžiųjų burlaivių regatai "The Tall Ships Races" uostamiestis turės atseikėti daugiau pinigų, nei buvo numatyta. Jeigu politikai pritars, papildomai bus skiriami beveik 127 tūkst. eurų.

Didins biudžetą

Likus keliems mėnesiams iki regatos "The Tall Ships Races" paaiškėjo, kad renginiui prireiks daugiau lėšų.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Kultūros skyriaus vedėjo Narūno Lendraičio, dabartinį "The Tall Ships Races" biudžetą, kuris per dvejus metus siekia kiek daugiau nei 484 tūkst. eurų, prašoma padidinti beveik 127 tūkst. eurų.

Augantis regatos biudžetas gula vien tik ant miesto pečių, mat iš valstybės renginiui paramos sulaukta nebuvo.

"Dabar mūsų biudžetas, palyginti su planuotu, yra sumažėjęs 300 tūkst., nes Vyriausybė visiškai neskyrė pinigų regatai. Sumažinome poreikį iki 127 tūkst. eurų", – sakė viešosios įstaigos "Klaipėdos šventės" direktorius Romandas Žiubrys.

Daugiau didžiųjų burlaivių

Pašnekovas paaiškino, kad renginio biudžeto didinimas siejamas su atplauksiančių laivų skaičiaus augimu.

"Kadangi maždaug pusė laivų yra A ir B klasės, jie užima daug vietos", – pastebėjo R.Žiubrys.

Pradedant organizuoti regatą, nebuvo tikimasi, kad taip susidėlios laivų proporcijos, mat, vertinant pagal anksčiau vykusias regatas, didžiųjų laivų proporcija buvo mažesnė. Šiemet atplauks po lygiai didžiųjų ir mažųjų laivų.

"Nebuvome suplanavę, kad reikės papildomų teritorijų. Dabar jau virtualiai laivus švartuojame prie Vakarų Baltijos laivų statyklos krantinių. Esame sutarę su statykla, kad jie užleis tas krantines", – dėstė R.Žiubrys.

Priėmimas kainuos daugiau

Kad šiose krantinėse galėtų švartuotis regatos dalyviai, reikia papildomos laikinos infrastruktūros – vandens tiekimo įrenginių, elektros tiekimo, aptarnavimo paslaugų.

Kadangi laivai bus švartuojami gamybinėje teritorijoje, reikia specialiai atitverti teritoriją, kad įgulų nariai nepatektų į gamybinę zoną. Taip pat prireiks papildomos apsaugos.

Didesniais burlaiviais atplauks ir daugiau žmonių. Jų priėmimas taip pat kainuos papildomai.

Negalėjo prognozuoti

"Ta pinigų suma padidėja dėl to, kad išaugo pats renginys, dalyvių, laivų skaičius, teritorija, kurią reikia aptarnauti", – apibendrino R.Žiubrys.

To iš anksto numatyti nebuvo galima, mat burlaivių registracija vyksta iki šiol, o numatant regatos apimtis buvo remiamasi 2009-aisiais vykusios didžiosios regatos duomenimis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Serioga

Serioga portretas
is kur jie tokias sumas isvis istraukia??? Pinigu vel 'PASIDARYT' uzsimane !!!. Tos Statyklos jau senu seniausiai vos vos tebejuda. Tai galetu tos pacius darbuotojus pajungti. O del aptverimo ? Ka ten ka ir nuo kuo Aptverineti? Daugumoj Europos uostu UOSTO TERITIRIJA YRA |ATVIRA !!! Ar dar vis Tebegyvenam Tarybu Sajungoje???

Jonas

Jonas portretas
Ar gali nuo plūgo kilę žmogėnai suprasti jūrinės kultūros dalį. Jiems svarbiausias prūdas prie trobelės. Nesupranta 99% lietuvos ką reiškia uostas ir jūra.

Anonimas

Anonimas portretas
Sventes metu ivesti mokesti vilnieciams ir kaunieciams
VISI KOMENTARAI 7
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai
    Ant bedalių kapų – kuklūs paminklai

    Lėbartų kapinėse jau galima pamatyti antkapinius paminklus, kuriais ketinama pažymėti valstybės lėšomis palaidotų žmonių kapus. ...

    1
  • Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras
    Klaipėdoje – išskirtinis alergologijos dienos stacionaras

    Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje – džiuginantys pokyčiai. Nuo šiol pacientams, sergantiems įvairiomis alerginėmis ligomis, nebereikės gaišti laiko ir vykti į kitas šalies įstaigas. Konsultacinėje poliklinikoje įkurtas ...

  • Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?
    Dviračių tako tęsiniui iškilo grėsmė?

    Siekiant nutiesti dviračių ir pėsčiųjų tako tęsinį nuo Klaipėdos gatvės tilto iki miesto ribos gali kilti nesklandumų. Per kelerius metus suaugę medžiai numatomo tako trasoje gali priversti keisti miesto planus, o galbūt jų net atsisakyti. ...

    7
  • Karklės kelyje – kantrybės išbandymas
    Karklės kelyje – kantrybės išbandymas

    Kelionė Karklės keliu vairuotojams tampa tikru kantrybės išbandymu. Dėl remonto darbų eismo sąlygos čia sudėtingos. ...

    3
  • Baigia seniau pradėtus darbus
    Baigia seniau pradėtus darbus

    Šiomis dienomis K.Donelaičio gatvėje plušėjo darbininkai. Čia buvo atliekami prieš kurį laiką pradėti ir nebaigti darbai. ...

  • Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo
    Ieškos uostamiesčio baseino valdytojo

    Dar šią vasarą ketinama paskelbti naujojo baseino koncesijos konkursą. Jo sąlygas miesto tarybai tvirtinti ketinama pateikti liepą, o jas patvirtinus jau būtų skelbiamas konkursas. Tikimasi, kad baseino valdytojas bus išrinktas dar iki pas...

  • Jūros tiltai būna ir su užraktais
    Jūros tiltai būna ir su užraktais

    Palangoje turime nuostabų dalyką – visiems atvirą jūros tiltą ir net nepagalvojame, kad prie tos pačios Baltijos jūros tiltai gali būti mokami. ...

    6
  • Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose
    Tirs laivybą Malkų įlankos prieigose

    Dėl Klaipėdos uoste nuolat atsirandančių naujų terminalų, gerėjančių laivybos ypatumų, kartas nuo karto koreguojamos ir Uosto laivybos taisyklės. ...

    2
  • Darnus miškas – darnaus turizmo praktika
    Darnus miškas – darnaus turizmo praktika

    Jau praėjo beveik metai kaip Žemaitijos nacionalinio parko direkcija pradėjo įgyvendinti projektą „Darnus kietųjų lapuočių miškų valdymas – darnaus turizmo vystymo praktika“. ...

  • Dėl naktinio triukšmo – pyktis
    Dėl naktinio triukšmo – pyktis

    Žvejybos uosto gyventojai jau kelintą parą kenčia didelį triukšmą, sklindantį iš bendrovės "Klaipėdos Smeltė" teritorijos. Įmonės generalinis direktorius patvirtino, jog taip triukšmingai į laivą kraunamas metalo la...

    7
Daugiau straipsnių