Žiedinėje sankryžoje – sąmyšis

Šilutės plento ir Baltijos prospekto naujasis žiedinės sankryžos eismo juostų žymėjimas kelia atvirą vairuotojų nepasitenkinimą.

Šilutės plento ir Baltijos prospekto naujasis žiedinės sankryžos eismo juostų žymėjimas kelia atvirą vairuotojų nepasitenkinimą.

Eismo juostose – mūšis

"Klaipėdos" kalbinti draudimo kompanijų atstovai pripažįsta, kad sankryžoje eismas tapo sudėtingesnis ir įtaria, kad šioje vietoje gali daugėti eismo įvykių.

"Aiškiai nubrėžtos eismo juostų linijos pagelbsti vairuotojui. Nekyla ginčų, kai įvyksta eismo įvykis. Žmonės patys užpildo įvykio deklaracijas, nes puikiai matyti, koks automobilis, kokioje juostoje yra. Tačiau aš pati vairuoju mašiną ir pastebiu, kad eismas šioje sankryžoje nėra paprastas", – dienraščiui kalbėjo vienos draudimo brokerių kompanijos darbuotoja.

Moteris pastebėjo, kad Šilutės plente įvažiuodama į žiedinę sankryžą antrąja eismo juosta ir norėdama patekti į prekybos centrą "Banginis", susiduria su problema.

"Išvažiuodamas iš žiedo į Vilniaus plentą, atsiduri trečiojoje eismo juostoje. Tuomet stabdai mašiną ir mėgini rikiuotis į dešinę. Reikia kirsti net dvi eismo juostas, kad patektum į pirmąją, kur taip pat intensyvus eismas, nes šia juosta važiuoja automobiliai nuo priešingos pusės", – savo patirtimi dalijosi draudimo įmonės darbuotoja.

Kitos draudimo kompanijos vietinio padalinio vadovas pastebėjo, kad jam pačiam važiuojant šiuo žiedu yra tekę tik per plauką išvengti avarinių situacijų.

"Iš tiesų, šioje vietoje painiavos yra. Pamėginkite iš Šilutės plento, nuo pietinės miesto dalies, pirmąja juosta išsukti į Vilniaus plentą. Faktiškai neįmanoma. Dalis mašinų srauto suka į prekybos centrą, tad išlaviruoti yra labai sudėtinga", – aiškino draudikas.

Avarijų mažėja

BTA draudimo kompanijos Ekspertizių skyriaus vadovas-vyriausiasis ekspertas Andrius Žiukelis tikino, kad šioje žiedinėje sankryžoje avarijų tikrai būna.
"Vidutiniškai šioje vietoje per mėnesį įvyksta 9 avarijos. Pasikeitus eismo juostų ženklinimui, birželį užfiksuotos 6 avarijos, o liepą – 9. Rugpjūtį čia jau įvyko 3 avarijos", – atkreipė dėmesį ekspertas.

Pasak A.Žiukelio, nors vairuotojai ir keiksnoja pokyčius, tačiau tai juos priverčia šioje vietoje elgtis atidžiau.

Kliūties dešinėje taisyklė

Klaipėdos kelių policijos biuro Administracinės veiklos poskyrio viršininkas Mindaugas Džermeika tikino, jog pareigūnai nėra pastebėję, kad po juostų ženklinimo šioje sankryžoje būtų padaugėję eismo įvykių.

"Mes pasiklysdavome, kai juostų nebūdavo. Vairuotojai, nepasidaliję keliu, sukeldavo avariją, o po to dar ginčydavosi, kas yra kaltas. Todėl tik plojame rankomis, kad nubraižė juostas", –  tvirtino M.Džermeika.

Tačiau vairuotojai priekaištauja, kad šioje sankryžoje yra sudėtinga pasukti iš trečiosios juostos į pirmąją ir patekti į prekybos centrą.

"Važiuodami žiedu, jie turėtų persirikiuoti į pirmąją juostą ir tada atsiduriama antrojoje. Tuomet reikia persirikiuoti į dešinę ir pasukti į prekybos centro aikštelę. O tie, kurie atvažiuoja dešiniuoju posūkiu nuo Šilutės plento, turi praleisti išvažiuojančiuosius iš žiedo", – aiškino M.Džermeika.

Pasak pareigūno, vairuotojai pamiršta vadinamąją kliūties dešinėje taisyklę, kai vairuotojas privalo praleisti iš dešinės artėjančias transporto priemones.
"Tie, kuriems kliūtis yra dešinėje, turi praleisti kitus automobilius", – pabrėžė pareigūnas.

Projektuotojų klaida?

Tačiau M.Džermeika pastebėjo, kad klaida projektuojant šią sankryžą buvo padaryta dar tada, kai buvo statomas prekybos centras.

"Žinoma, toks prekybos centras norėjo dviejų įvažų. Tačiau projektuojant įvažą iš Vilniaus plento į automobilių aikštelę, ją reikėjo įrengti toliau, ne prie pat žiedo. Tokiu atveju atsiranda daugiau kelio vairuotojams persirikiuoti į dešinę. Kalčiausi čia tie, kas tvirtino detalųjį planą ir nepagalvojo apie sankryžą ir srautus", – pastebėjo M.Džermeika.

Savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Viačeslavas Karmanovas, paklaustas, kaip vairuotojui saugiai iš žiedinės sankryžos patekti į prekybos centrą, atsakė, kad reikia tiesiog įjungti dešinio posūkio signalą.

"Sankryžoje dabar aišku, kur galima, kur negalima važiuoti. Juk čia niekada nebuvo ženklinimo. Ženklinimo schemai pritarė Kelių policija. Pavasarį apžiūrėjome žiedą, ir Saugaus eismo komisijos specialistai pateikė schemą", – paaiškino V.Karmanovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kas tau neaišku?

kas tau neaišku? portretas
Jei važiuoji pridėtine juosta iš šilutės plento ir suki link jakų žiedo, tai važiuodamas iš pridėtinės į pirmą juostą turi praleisti visus tiesiai važiuojančius. Jei išsuki iš žiedo pirmos juostos link jakų žieno ir nori rikiuotis į banginį tai turi praleisti visus važiuojančius pridėtine juostą kaip kliūtį iš dešinės.

tai kas ką turi praleisti?????

tai kas ką turi praleisti????? portretas
1. "tie, kurie atvažiuoja dešiniuoju posūkiu nuo Šilutės plento, turi praleisti išvažiuojančiuosius iš žiedo", – aiškino M.Džermeika" 2. Pasak pareigūno, vairuotojas privalo praleisti iš dešinės artėjančias transporto priemones - "Tie, kuriems kliūtis yra dešinėje, turi praleisti kitus automobilius" TAI KAIP SAKO TOS EISMO TAISYKLĖS - KAS KĄ TURI PRALEISTI???

to apie karmanova

to apie karmanova portretas
Karmanovas gal nieko ir nesupranta, bet kad žiedus kažkas sutvarkė tai yra sveikintina.
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių