Klientai iš viešbučių vagia net užuolaidas

Poilsiautojai iš kurortų viešbučių išsiveža ne tik muilą, šampūną ar kūno kremą, bet ir rankšluosčius, patalynę ar net nukabina užuolaidas. Šiemet tokių "suvenyrų" ieškotojų kaip niekada daug.

Kambaryje nerado antklodės

Neringos turizmo ir verslo asociacijos prezidentė Irma Baltrušaitienė pasakojo, kad panašių vagysčių šiemet yra tikrai nemažai.
Iš viešbučių kambarių dažniausiai dingsta rankšluosčiai. Būna, kad poilsiautojai išsiveža ir patalynę.

Buvo atvejis, kai viešbučio kambaryje darbuotojai neberado antklodės. Vieni studentai nukabino ir pasisavino čia kabėjusias užuolaidas.
"Su tokiu atveju esu susidūrusi ne tik pati, bet ir kitas viešbutis. Kažkaip iš karto neapsižiūrėjome, o paskui žiūrime, kad užuolaidų nebėra. Šiuo atveju tai dideli nuostoliai viešbučiui", – tvirtino prezidentė.
Anot I.Baltrušaitienės, per sezoną tokių "suvenyrų" ieškotojų pasitaiko labai daug. Vasaros pabaigoje dėl ilgapirščių poilsiautojų viešbučiai skaičiuoja didelius nuostolius.

Su tokiomis pat problemomis susiduria neringiškiai, kurie kambarius nuomoja privačiame sektoriuje.
"Gal išsivežto rankšluosčio vagyste ir negali pavadinti, bet nuostoliai per sezoną susidaro nemaži. Gal kai kurie žmonės rankšluosčių neišsiveža, o paprasčiausiai išsineša prie jūros ir palieka. Neatsakingumo dabar yra labai daug. Tačiau kai dingsta antklodė ar užuolaidos, viskas aišku", – tvirtino prezidentė.

Tvarka stebino vokiečius

I.Baltrušaitienė prisiminė, kad prieš 10–15 metų atvykę vokiečiai labai stebėdavosi, kad apgyvendinant klientui neduodama pasirašyti, kas yra paliekama kambaryje.
"Taigi gali kas nors dingti", – perspėdavo poilsiautojai iš Vokietijos. Tačiau, anot I.Baltrušaitienės, tais laikais niekas iš viešbučių kambarių nedingdavo.
"Matyt, tokia mada atėjo iš Vakarų", – svarstė asociacijos prezidentė.

I.Baltrušaitienė atkreipė dėmesį, kad klientas, paprašytas pasirašyti už kambaryje paliktus daiktus, gali įsižeisti.
"Kai kurie žmonės nesupranta, kodėl skaičiuojama, kiek ir ko jam duodi. Sako, kad mes jais nepasitikime. Apgyvendini žmogų ir galvoji, kaip pasielgti. Nenori nei kad klientas įsižeistų, nei nuostolių patirti", – pabrėžė prezidentė.

Palieka matomoje vietoje

Pasak I.Baltrušaitienės, Lietuvoje mažai kur galioja tvarka, kad būtų prašoma pasirašyti už paliktus daiktus kambaryje. Tačiau, jos teigimu, šią problemą reikia spręsti – priimti visiems vienodą tvarką.
"Dabar geriausia daiktus, kurie dažniausiai dingsta, palikti matomoje vietoje, kad, išleisdamas žmogų, galėtumei greitai peržvelgti, ar niekas nedingo", – patarė prezidentė.

I.Baltrušaitienė pabrėžė, kad niekas nepyksta, kai poilsiautojai išsiveža jiems praustis skirtus muilus, dušo želė, šampūną, kūno kremus ar kitas higienos priemones.
"Tokį elgesį tikrai nelaikome nesąžiningu. Priemonės skirtos klientams. Jei šie nori, gali praustis, jei ne, gali išsivežti kaip suvenyrą. Manyčiau, kad tai tik į naudą viešbučiui. Tai yra reklaminiai dalykai. Gerai, kad žmonės juos pasiima", – pabrėžė asociacijos prezidentė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

geda uz kitus

geda uz kitus  portretas
Tikrai negrazu ir netgi saves negerbimas vogti daiktus is viesbuciu. Tenka nemazai keliauti, net minties nekilo koki muiliuka ar sampuna pasiimti, ka jau bekalbeti apie ranksluoscius. Prisiminimui ar saviskiams pareklamuoti paimu bukletu, kuriu visur prideta. Gal pati mintis ir gera, padovanoti higienos priemone su viesbucio logotipu. Zmones reaguoja i malonius kvapus ir suzadina nora ten apsilankyti.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių