Aistros dėl per pusę padalyto Vievio: neduok Dieve, įvyks kokia nelaimė

  • Teksto dydis:

Aurimas iš sostinės į Vievį atsikraustė prieš trejus mestus – čia arti darželiai, mokykla, susisiekimas su kitais miestais puikus. Tačiau prabėgus metams situacija apsivertė aukštyn kojom, praneša LNK.

„Pusė kelių nevalyta. Skaičiuojame išlaidas, kad iki 4–5 mln. eurų gyventojams kainuos vien degalai, jei 200 dienų visiems reikės važiuoti lankstais“, – sakė vienas iš protesto organizatorių Aurimas Maldūnas.

Lankstai čia atsidaro, kai nuo seniausio Lietuvoje viaduko dėl prasidėjusio remonto krito pirmieji betono luitai. Šie laikinai sustabdė ne tik automagistralės eismą, bet ir iki dabar padalijo miestą į dvi dalis.

Vis plačiau piniginę varsto nuo 7 iki 10 tūkst. gyventojų. Jų nuostoliai dar labiau išaugo dėl nesusikalbėjimo uždarius ir geležinkelio pervažą. Anksčiau ji buvo virtusi alternatyva viadukui.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

„Statybos leidimus, mano supratimu, išdavė vietinė valdžia tiek Lietuvos geležinkeliams, tiek Lietuvos automobilių kelių direkcijai daryti projektus. Kažkas laiku neprisėdo ir nepažiūrėjo, kad laikai persidengia“, – tęsė A. Maldūnas.

Gyventojai jaučiasi bejėgiai ir stojo priešais susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio langus. Atvežė parodyti ištuštėjusius degalų bakus, meldžia pagalbos ir tikisi, kad įteikta Kalėdų dovana – gyventojų parašai – padės suprasti bėdas.

Rangovas dar rudenį prašė papildomų 400 tūkst. eurų ir tiltas jau būtų baigtas. Tačiau Automobilių kelių direkcijų jų nerado.

Padariniai tokie, kad, neduok Dieve, įvyks kokia nelaimė ir jie užtruks, nes jie irgi turi lankstais važiuoti.

Vis dėlto metalinis viadukas Vievyje išdygo dar rudenį, bet eismas juo nevyksta. Reikia baigti asfalto darbus, o šie dėl orų atidėti bent iki pavasario.

„Jis jautrus šalčiui, konstrukcija visa peršalus, jeigu nepadarysime arba blogai atliksime bandymus, kas atsakys už galimus padarinius?“ – retoriškai klausė Automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.

Tačiau gyventojai atkerta, kad skaudžių padarinių jau yra.

„Kol neturime greitosios pagalbos ir ugniagesių sraigtasparnių, tol jie važiuoja. Padariniai tokie, kad, neduok Dieve, įvyks kokia nelaimė ir jie užtruks, nes jie irgi turi lankstais važiuoti“, – pažymėjo Aurimas.

Automobilių kelių direkcijai siūlyta statytis specialias palapines ir šildyti viaduką. Tačiau bandymų net ir uždėjus jas atlikti negalima, tiltas vis tiek lauktų šilumos.

„Jeigu oras leis, tai mėnesių klausimas ir tada jau dešimtmečiams jokių problemų nebus“,  – žadėjo susisiekimo ministras M. Skuodis.

Elektrėnų savivaldybė skaičiuoja, kad vien autobusų parko patirti nuostoliai per metus siekia keliasdešimt tūkstančių eurų. Tikisi, kad išgelbės prezidentas Gitanas Nausėda arba premjerė Ingrida Šimonytė, mat šią savaitę kreipėsi pagalbos į juos.

Tačiau gyventojai kelia klausimus dėl degalų kompensacijų.

„Nežinau analogo, kad Lietuvoje būtų tokia situacija, jog valstybė dengtų nuostolius tokiu atveju“, – sakė Elektrėnų savivaldybės administracijos direktorius Gediminas Ratkevičius.

Viaduko prieigos eismas jau atidarytas, tačiau, pagal rangovo planus, Vievio viaduku judėti bus galima tik birželio pabaigoje. Pervažos darbai baigsis tik rudenį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

patarimas

patarimas portretas
Tai kraustykitės gyventi į Vilnių, jei taip blogai ? Ko sulindot į tą Vievį ?

Tiesa

Tiesa portretas
Per peščiųjų tiltą... Lenkai !

Sis

Sis portretas
sprendimas uzdaryti kelia per pervaza yr arba piktybinis ,arba idiotiskas veiksmas.Atkirstas visas dydelis Lietuvos krastas nuo isvaziavimo ir centrini greitkeli ir nuo kitos Lietuvos dalies.Negi negalima buvo neuzdarineti pervazos per gelezinkeli ir lygiagreciai ruosti tuneli.O tiltas per magistrale, jeigu jis neatitiko saugumo reiklavimo, turejo buti uzdarytas.Bet, ne neribotam laikui.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių