J. Sukackaitės idėja Lietuvai: savo šalį reklamuokime kiekvienas

LRT TELEVIZIJOS žurnalistė Jovita Sukackaitė siūlo pradėti didžiuotis tuo, apie ką kasdienybėje net nesusimąstome. Tai, pasak jos, būtų puikus postūmis ir jai pačiai.

„Mano idėja – kad kiekvienas atrastume, kuo galėtume didžiuotis, kalbėdami apie Lietuvą, ir nebijotume tuo pasigirti. Mes esame pesimistai ir dažnai, kai kas nors paklausia apie mūsų šalį, pabrėžiame tik neigiamus dalykus: kad blogai gyvename, kad net ir oras pas mus blogas, o, man atrodo, kiekvienas galime atrasti kažką paprasto ir gražaus apie savo šalį, kad ir savo artimojo istoriją, ir pabūti savo šalies reklamuotoju“, – įsitikinusi žurnalistė.

Pasak J. Sukackaitės, šią jos idėją iš dalies įkvėpė šalies aktualijos: neseniai buvo paskelbta, kad „Continental“ Lietuvoje investuos 95 mln. „Vienas „Investuok Lietuvoje“ atstovas papasakojo įdomią istoriją. „Continental“ atstovai Vilniaus gatvėse darė eksperimentą – klausė, ar žmonės investuotų į savo šalį, jei turėtų milijoną. Didžioji dauguma atsakė, kad ne, tačiau jie visi kalbėjo labai rišlia anglų kalba, ir tai padarė įspūdį, kad esame labai išsilavinę, kalbame užsienio kalbomis“, – pasakoja žurnalistė.

Moters teigimu, keista, kad lietuviai neinvestuotų savo šalyje. „Tačiau, kai tai pasako puikia anglų kalba, žmonės galvoja, kad rasime darbo jėgos, kuri puikiai kalba angliškai, vadinasi, čia tikrai yra puikiai išsilavinusių žmonių“, – mano ji.

J. Sukackaitė sako, kad būtų galima pasididžiuoti, jog lietuviai yra vieni labiausiai išsilavinusių, o jauni žmonės šiais laikais moka bent dvi užsienio kalbas.

„Aš pati kalbu dviem užsienio kalbomis, šiek tiek moku trečią. Manau, kad apie tokius dalykus net nesusimąstome. Galų gale, galime papasakoti savo artimo sėkmės istoriją, galbūt jis atidarė savo parduotuvę arba garsina darbais Lietuvą. Pvz., broliai Vizbarai yra tie žmonės, kuriais galime pasigirti kiekvienam sutiktam užsieniečiui“, – įsitikinusi pašnekovė.

J. Sukackaitė teigia, kad entuziazmo kartais pritrūksta ar norisi pasiskųsti ir pačiai. „Todėl galvoju, kad ir man tai būtų gera idėja, jog ir pati labiau norėčiau savo šalį pareklamuoti iš kuo gražesnės pusės. Nereikia perdėti ar pagražinti dalykų, nereikia sakyti to, ko nėra, bet atrasti tą vieną dalyką, kuriuo galima pasigirti“, – siūlo žurnalistė.

Jos žodžiais, šią idėją įgyvendinti kiekvienas galėtume apsidairę artimųjų rate, vėliau – žvelgdami plačiau. „Aš taip pat galėčiau susirasti kokį savo artimąjį, kuriam pasisekė, kuris galbūt užsiima geru verslu, jam sekasi ir jis nesiruošia emigruoti. Aš pati irgi niekada negalvojau emigruoti ir visada mačiau savo ateitį Lietuvoje. Pradėčiau nuo savo rato. Gal šią idėją įgyvendinti ir nėra lengva, nes esame labiau pesimistai, bet galbūt ir reikėtų sau pripažinti, kad esame pesimistai ir kažką daryti dėl to, kad keistumėmės“, – svarsto ji. 

Žurnalistės nuomone, „Idėja Lietuvai“ – puiki pokyčių pradžia, nes kaip kitaip įkvėpsi žmones, jei ne paprastomis idėjomis ir pasiūlymais.

„Tiesa, kažkur mačiau, kad kai kurie pasiūlymai labai politiniai – dviguba pilietybė ir panašiai, tačiau manau, kad galima ir paprastomis priemonėmis, kurios susijusios su žmonių tarpusavio santykiais, vėliau – piliečių ir valdžios atstovų santykiais, kažką pakeisti. Nuo kažko pradėti reikia, tad pradžioje galime tik kalbėti apie idėją, tačiau, jeigu pradėtume įgyvendinti, gal kažkas tikrai pradėtų keistis“, – galvoja J. Sukackaitė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Reklamuoju-

Reklamuoju- portretas
Ubagų ir gobšaus verslo šalis
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių