Spręs, kam labiausiai reikia transporto lengvatų

Ministerijos turės išnagrinėti transporto lengvatų sistemą ir pateikti siūlymus, kaip ją pertvarkyti.

Tokią užduotį Susisiekimo, Finansų bei Socialinės apsaugos ir darbo ministerijoms trečiadienį skyrė premjeras Saulius Skvernelis. Vyriausybė svarstė Susisiekimo ministerijos parengtą išvadą dėl kai kurių Seimo narių pasiūlymų išplėsti transporto lengvatų gavėjų ratą.

„Siūlau pavesti ministerijoms pažiūrėti sistemiškai ir pateikti pasiūlymus, kokiais kriterijais vadovautis, kad nebūtų vieni nuskriausti, o kiti turėtų geresnes sąlygas. Pagerinkime sąlygas visiems, kam to reikia“, - Vyriausybės posėdyje kalbėjo premjeras.

Klausimą dėl lengvatų iškėlęs socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis teigė, kad šiuo metu taikomos skirtingos lengvatos nukentėjusiems nuo okupacinių režimų, kariams-savanoriams, laisvės kovų dalyviams ir kitiems.

„Skirtingos grupės turi skirtingas transporto lengvatas pagal statusą. Mūsų galva, neturėtų taip būti, kad lengvatas skiriame pagal statusą. Turėtų būti skiriama pagal poreikį - arba neįgalumo situacija, arba senatvės situacija“, - Vyriausybės posėdyje kalbėjo L.Kukuraitis.

Ministrų kabinetas nepritarė Seimo narių siūlymui nuo 1939-1990 metų okupacijų nukentėjusiems asmenims, sulaukusiems 70 metų, įsigyti bilietą su 80 proc. nuolaida. Dabar jie naudojasi 50 proc. nuolaida. Susisiekimo ministerijos skaičiavimais, tam iš biudžeto reikėtų 1,14 mln. eurų.

Vyriausybė nepritarė ir Seimo nario „tvarkiečio“ Algimanto Dumbravos siūlymui, kad 80 metų ir vyresnius senolius lydintys asmenys galėtų įsigyti lengvatinį bilietą (su 80 proc. nuolaida). Valstybei kasmet tai kainuotų apie 3,82 mln. eurų.

Ministrų kabinetas nepritarė ir „darbiečio“ Valentino Bukausko siūlymui, kad tris ir daugiau vaikų auginančios ir globojančios šeimos kartą per 6 metus galėtų gauti iki 32 bazinės socialinės išmokos dydžio (1216 eurų) kompensaciją automobiliui ir techniniam jo pritaikymui. Skaičiuojama, kad šiam tikslui per pirmus 6 metus papildomai reikėtų apie 36 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

viciunia iš Šančiu

viciunia iš Šančiu portretas
Žinoma tegul geriau orą vežioja.Nei patys ėda,nei kitam duoda.Asmeniškai dabar (kai tokios kainos) visuomeniniu transportu n e s i n a u d o j u-arti nueinu pėsčias,toliau su dviračiu,jei reikia ką parsivežti-automobiliu.Kad ir senas-kojų raumenys žymiai sustiprėjo.Nauda - akivaizdi.Tad ir toliau sėkmės visuomeniniam transportui važinėti pustuščiam.

Čiubaka

Čiubaka portretas
Nuo 1939-1990 metų okupacijų nukentėję asmenys šiuo metu gali įsigyti transporto.

Anonimas

Anonimas portretas
Išvis neturi būti jokių lengvatinių bilietų. Visi viešojo transporto keleiviai yra vienodi, troleibuse užima tiek pat vietos. O dabar gaunasi taip, kad vieni beveik nieko nemoka už važiavimą, o kiti moka vos ne eurą. Reiškia, visa viešojo transporto išlaikymo našta permetama tik vienai daliai keleivių. Patys suprantate, kad net ir tie, kurie moka pilną kainą, tikrai nėra pasiturintys žmonės, nes kitaip geriau važinėtų savo automobiliu.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių