Šalies keliuose prasidėjo masinė greičio kontrolė

Grįžti į straipsnį

Hmm

Hmm portretas
Problema pas mus ne vairuotojuose, o valdininkuose, nes dabartinė logika - kam taisyt kelią? juk 30 ženklas pigiau! Yra ne viena atkarpa, kur prieš remontą buvo 60-70 ir jokių nelaimių nėra buvę, po remonto sudėjus atitvarus - sumažinama iki 50! Kol Lietuvoje ženklai bus statomi neadekvačiai ir nereprezentuos tikrai maksimalaus saugaus greičio - visos šios akcijos bus tik pasityčiojimas iš vairuotojų... Realiai tai turėtų būt kitaip - policija turėtų pamatuot greitį visą dieną vienoje atkarpoje ir jeigu 90% vairuotojų jį viršys, bet avarija neįvyks - baudų turėtų nerašyt, o grūst von iš darbo visus, kad sprendė kokius apribojimus sudėt :)

Kitas aš

Kitas aš portretas
Jokio prieštaravimo čia nėra,nes turi būti pasirinktas saugus greitis tarp nulio ir ženkle nurodyto maksimalaus greičio,priklausomai nuo oro sąlygų,ko daugumas,deja,nesugeba.

As

As portretas
"...privalo važiuoti neviršydami kelyje nustatyto leistino greičio. Svarbu, kad būtų pasirinktas saugus važiavimo greitis, atsižvelgiant į kelio būklę, matomumą, oro sąlygas ir kitas važiavimo metu esančias aplinkybes..." Du vienas kitam pirestaraujantys teiginiai.

Galerijos

Daugiau straipsnių