A. Šumskas: incidentas į Alikantę skridusiame lėktuve – neeilinis

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigė, jog incidentas, kai dėl konflikto lėktuve pilotai priima sprendimą grįžti atgal ir leistis – neeilinis.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigė, jog incidentas, kai dėl konflikto lėktuve pilotai priima sprendimą grįžti atgal ir leistis – neeilinis.

„Tokio atvejo, kai ekipažas priimti sprendimą grįžti atgal – nepamenu. Ko gero tai pirmasis toks įvykis“, – sakė A. Šumskas.

Tai, jog keleivinis lėktuvas suko ratus degindamas kurą aviacijos ekspertas pavadino technine procedūra, kuri būtina saugiam nusileidimui.

„Deja, pasitaiko nemažai atvejų, kai įsisiautėjusius keleivius tenka perduoti teisėsaugai. Tai dažniausiai daroma lėktuvui pasiekus kelionės tikslą. Perduodami tie, kurie tualetuose rūkė, piktybiškai neklausė palydovių, ar netinkamai elgėsi. Toks atvejis, kad lėktuve kiltų muštynės – tikrai neeilinis“, – minėjo Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas A.Šumskas.

iš Kauno į Alikantę skridusiame bendrovės „Ryanair“ lėktuve įvyko konfliktas tarp girtų Baltarusijos piliečių, todėl skubiai priimtas sprendimas grįžti atgal. Rengiantis nusileidimui, lėktuvo pilotai priėmė sprendimą sukdami ratus ore išnaudoti kurą.

Nusileidus, baltarusiai ir vienas lietuvis buvo išlaipinti ir perduoti teisėsaugos pareigūnams. Kuru papildžius lėktuvo bakus, orlaivis savo kelionę tęsė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

petras

petras portretas
Taigi specialiai.kad chroniam daugiau apmokėti nuostolius kainuotu.

Kvailam keleiviui

Kvailam keleiviui portretas
...be aukocholio? Auka ir holas? Bybranki berašti.

noriu skristi saugiai

noriu skristi saugiai portretas
Su tokiom promilėm net į autobusą nepriima, arba prie sienos išlaipina, o čia? Kam tada tos didelės taisyklės, kad to negalima į lėktuvą, kito negalima. O girtiem galima.? Tokios promilės ant feiso aiškiai matosi...
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių