VRK ieško, kas stebėtų politinę reklamą ir socialiniuose tinkluose

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) žada pirkti politinės reklamos stebėjimo paslaugas, pirmąkart bus prašoma, kad paslaugų tiekėjai vertintų ir socialinius tinklus.

Pasak VRK pirmininkės Lauros Matjošaitytės, stebėsenai trejiems metams ketinama skirti iki 80 tūkst. eurų.

„Mintis yra kad būtų vykdoma stebėsena ir internete, įtraukiant ir socialinius tinklus“, – BNS sakė L. Matjošaitytė.

Anot Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo kontrolės skyriaus vedėjos Linos Petronienės, politinės kampanijos stebėsena perkama trejiems rinkimams 2019-aisiais, taip pat 2020-ųjų Seimo rinkimams ir, jei prireiks – neeiliniams rinkimams 2021-aisiais.

„Mes informaciją lyginsime su tuo, ką teikia pati žiniasklaida, kandidatai, bus atliekama vietinės spaudos analizė. Išorinės reklamos stebėseną atlieka pačios apygardos. Mes duomenis lyginame, būna, kad tai padeda nustatyti ir paslėptą reklamą“, – sakė L. Petronienė.

Reikalavimuose nurodyta, kad būtų stebima nemažiau kaip 50 regioninės spaudos leidinių, dalis regioninių, taip pat nacionalinės televizijos programos, ne mažiau, kaip penki interneto portalai.

„Šįkart atskiru punktu prie interneto portalų įrašėme socialinius tinklus. Anksčiau socialinių tinklų, feisbuko stebėjimo paslaugų neteikdavo“, – teigė ji.

Paslaugos turėtų būti pradėtos teikti jau šį lapkritį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių