Poilsio zona Vilniaus oro uoste perkelta į antrą aukštą

Jau maždaug mėnesį atvykę į Tarptautinį Vilniaus oro uostą keleiviai pasigenda suolų Išvykimo salės pirmame aukšte. Oro uosto darbuotojai ramina, kad jie niekur neiškeliavo, tik buvo perkelti į antrą aukštą. Pačių keleivių patogumui.

Besiruošiantys iš Lietuvos išvykti keleiviai Tarptautinio Vilniaus oro uosto Išvykimo salės pirmame aukšte nebemato suolų, ant kurių galėtų prisėsti laukdami skrydžio. Kaip sakė oro uosto ryšių su visuomene vadovė Sandra Šiaulienė, suolų tikrai niekas nepavogė ir jie niekur nedingo. Pačių keleivių patogumui jie buvo perkelti į antrą salės aukštą.

„Per piką oro uoste yra labai dideli žmonių srautai: jie stovi registracijos eilėse, prie aviacijos saugumo, jie tiesiog fiziškai nebetelpa. Nebeišeina formuoti eilių, žmonės persipina ir tai yra didelė apkrova ir nepatogumas. Todėl perkėlėme poilsio erdvę į viršų, kad ji tokia ir būtų, ir neliptų vieni kitiems ant galvų“, - pokyčių priežastis vardijo pašnekovė.

Jos teigimu, dabar pirmame aukšte registracijai palikta laisva vieta leis geriau jaustis patiems keleiviams. Be suolų, įvyko dar viena pertvarka – buvo išplėstos registracijos tvorelių eilės. S.Šiaulienės teigimu, tai padaryta, kad žmonės matytų ribas ir jiems būtų patogiau tose eilėse stovėti.

„Vykstant registracijai stengiamės formuoti eiles, statyti tvoreles. Anksčiau to padaryti negalėjome, nes trūko erdvės. Dabar jos turime“, - kad pokyčiai tik į gera, aiškino ryšių su visuomene vadovė.

Poilsio erdvė antrame aukšte visada buvo. Tik anksčiau ten stovėjo vos keletas suolų. Pašnekovės tvirtinimu, tą erdvę žmonės visada žinojo ir joje lankydavosi. Kol kas dar neįrengtos visos nuorodos, kad pirmame aukšte stovėję suolai perkelti į antrą, bet oro uosto darbuotojai žada, kad jos netrukus atsiras.

„Nuorodos tikrai bus. Taip pat prašome ir savo darbuotojų, kad praneštų keleiviams, jog antrame aukšte galima ramiai ilsėtis. Yra ir liftas, ir laiptai, nėra jokių trukdžių pasiekti tą patalpą. Be to, ten ir suolų daugiau pavyko sunešti“, - sakė S.Šiaulienė ir pridūrė, kad, oro uosto darbuotojų manymu, jie tikrai pagerino situaciją tiek registracijos laukiančių, tiek besiilsinčių keleivių atžvilgiu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių