Kruvinoji statistika: pernai keliuose žuvo 287 žmonės

Pernai per avarijas Lietuvoje žuvo 287 žmonės, dar 4 048 buvo sužeisti.

Pirminiais duomenimis, praėjusiais metais Lietuvos keliuose užfiksuota beveik 5 proc. mažiau eismo įvykių, nei ankstesniais metais. Maždaug 4 proc. sumažėjo žuvusiųjų ir sužeistų.

„Žuvusiųjų Lietuvos keliuose skaičius mažėja jau keletą metų iš eilės. Įvertinant, kad praėjusiais metais dėl kiek pagerėjusios ekonominės situacijos žmonės pradėjo daugiau važiuoti automobiliais, bet šalyje vis tiek pastebimai sumažėjo autoįvykių skaičius“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

2011 metais žuvo 13 žmonių mažiau, palyginti su 2010 metais, antradienį paskelbė Susisiekimo ministerija.

Pernai šalyje užfiksuoti 3 358 eismo įvykiai, 2010 metais jų buvo 3 530.

E.Masiulis atkreipė dėmesį, kad pirmąjį praėjusių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu 2010 metų laikotarpiu, žuvusiųjų buvo net padaugėję. Tačiau antroje metų pusėje rezultatai vėl pagerėjo. Manoma, kad tam įtakos turėjo ir dažnesni kelių policijos reidai.

Ministras sako, kad didesnė eismo dalyvių kontrolė, bausmių neišvengiamumas yra labai svarbūs mažinant autoįvykių skaičių. Jis tikisi, jog policijos pareigūnai šalies keliuose šiemet bus matomi dar dažniau. Susisiekimo ministerija žada toliau vykdyti švietėjiškas akcijas, rekonstruoti avaringus kelių ruožus.


Šiame straipsnyje: avarija

NAUJAUSI KOMENTARAI

mizantropas

mizantropas portretas
tai yra baisi statistika. kol 100 kartų nebus padidintos baudos, tol šimtai žus keliuose, būtina riboti vairuotojų amžių, pvz, nuo 20 metų iki 65 ir viskas.

Faktai

Faktai portretas
Eismo prievaizdai vis džiaugiasi mažėjančiu žuvusiųjų skaičiumi. Pagal juos, didžiuliai sužeistųjų skaičiai, tuo labiau – sumaitoti automobiliai - nėra taip jau blogai. Svarbu, kad tik ne lavonas, nors ir invalido vežimėlyje... Iš Lietuvos emigravo virš 700.000 jaunų žmonių. Keliuose akivaizdžiai mažiau automobilių, negu 2005-2008 m. Avarijų turėjo sumažėti kur kas daugiau. Be to, neskelbiamas techninių avarijų skaičius, o jų, kiek žinau, net padaugėjo. Kad jose niekas nežuvo ar nebuvo sužeistas - naujesnių ir saugesnių automobilių nuopelnas. Paskaičiuota, jeigu pradėtų Didžiojoj Britanijoj važinėti dieną su įjungtom automobilių šviesom, CO2 išmetimas į Jungtinės Karalystės atmosferą kasmet padidėtų apytiksliai 1.85 milijonų metrinių tonų/m. Aplinkos tarša padidėtų ir dėl lempučių gamybos bei dėl perdegusių lempų - jei naudojamos dieną, jos perdega po 10 000 - 12 000 mylių. Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų... Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta. Degalų pardavimai Lietuvoje: Benzino/dyzelino? 2008 - 428/788 mln. tonų, 2009 – 373/695 mln. tonų, 2010 – 283/810 mln. tonų. Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys. Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU! Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali. Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...

as

as portretas
Nebutu visi tokie emigrave manijakai tai butu tas pats kas ir anksciau
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių