„Boeing“ švenčia 100 metų jubiliejų

  • Teksto dydis:

„Boeing“, vienų iš pasaulinę šlovę pelniusių 20-ojo amžiaus orlaivių kūrėja, penktadienį švenčia savo 100 metų jubiliejų.

Įmonei stengiantis išlikti pasaulio aviacijos ir kosminių technologijų inovacijų lydere, jai tenka atlaikyti daugybę iššūkių. Svarbiausias iš jų - Europos konkurentė „Airbus“, kuri pastaraisiais metais aplenkdavo „Boeing“ užsakymų skaičiumi ir įsiskverbė į Amerikos rinką, pradėjusi gaminti orlaivius JAV teritorijoje.

„Boeing" taip pat kyla sunkumų gynybos sektoriuje, nes ji prarado sutartį su JAV vyriausybe dėl ilgojo nuotolio smogiamojo bombonešio, kuri atiteko „Northrop Grumman“, ir dar vieną sutartį su JAV ir sąjungininkais dėl naujos kartos smogiamojo naikintuvo, kuri atiteko „Lockheed Martin“.

Nemažai konkurencijos

„Boeing" liko tik sutartis su JAV karinėmis oro pajėgomis dėl karinio kuro papildymo ore ir transportavimo orlaivio KC-46 programos, kurią įmonei pavyko išplėšti iš „Airbus" rankų.

„Didžiausias „Boeing“ iššūkis yra „Airbus“, - sako Leksingtono instituto generalinis administracijos direktorius Lorenas Thompsonas (Lorenas Tompsonas). - „Boeing“ ateitis priklausys nuo to, ar jai pavyks neatsilikti nuo „Airbus“, ar ją įveikti."

Pasak analitikų, „Boeing“ reikia stiprinti karinių transporto priemonių techninės priežiūros segmentą, jeigu ji nori išsaugoti stiprias pozicijas gynybos sektoriuje.

Kosminių technologijų segmente „Boeing“ tenka kovoti su startuoliais, pvz., su „SpaceX“, kuri agresyviai konkuruoja kaina.

„Vertinant technologijų požiūriu, jų („Boeing“) pozicijos kosminių kelionių segmente yra tvirtos, tačiau to negalima pasakyti apie jų pozicijas kainų požiūriu“, - sako rinkos tyrimų įmonės „Teal Group“ ekspertas Marco Caceresas (Markas Kačeresas).

„Jiems teks sugalvoti, kaip optimizuoti šią veiklą, priešingu atveju jie nebus pajėgūs ilgai konkuruoti“, - teigia jis.


Šiame straipsnyje: boeing100 metųjubiliejus

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių