Italijoje traukiniui įsirėžus į Lietuvoje registruotą sunkvežimį žuvo du žmonės

Italijos šiaurėje netoli Turino ketvirtadienio naktį nuo bėgių nuvažiavus traukiniui, kuris prieš tai įsirėžė į sunkvežimį, žuvo du ir buvo sužeista dar 18 žmonių, pranešė šalies žiniasklaida ir pareigūnai.

Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į sandėlį netoliese, nurodė naujienų agentūra ANSA. Koks buvo sunkvežimio krovinys, kol kas neaišku.

Nelaimė įvyko traukiniui įsirėžus į sankryžoje sustojusį didelį sunkvežimį. Nuo bėgių nulėkė trys vagonai, pranešė televizija.

„23 val. 20 min. (0 val. 20 min. Lietuvos laiku) regioninis traukinys 10027 „Turinas-Ivrea“ įsirėžė į sunkvežimį, kuris pralaužęs užtvarus sustojo funkcionuojančioje pervažoje“, – sakoma geležinkelius prižiūrinčios kompanijos RFI pareiškime.

„Kaip rodo pradinė informacija traukinio mašinistas žuvo, daug ... keleivių buvo sužeisti“, – priduriama pareiškime.

Naujienų agentūra AGI pranešė, kad antra auka yra žmogus, kuris buvo sunkiai sužeistas, sraigtasparniu nuskraidintas į Turino ligoninę, bet neišgyveno.

Dar vienos keleivės būklė yra sunki, ji patyrė galvos traumą, bet sąmonės nėra praradusi, sakoma AGI pranešime.

ANSA nurodė, kad tarp sužeistųjų yra vienas traukinio darbuotojas, o kiti yra keleiviai.

Greitosios pagalbos tarnyba nurodė, kad iš viso buvo sužeista 18 žmonių ir kad daugumos jų būklė nėra kritinė.

Sunkvežimio vairuotojas nenukentėjo, nurodė ANSA.

Liudininkai laikraščiui „La Stampa“ pasakojo, kad sunkvežimis, kuris yra registruotas Lietuvoje, atrodė ypač didelis ir sunkus.

Priešais jį važiavęs mikroautobusas saugiai kirto pervažą, bet užtvarams pradėjus leistis sunkvežimis nespėjo laiku sustabdyti ir sustojo ant bėgių, pranešė laikraštis.

RFI nurodė, kad užtvaras leidosi artėjant traukiniui, bet dėl nežinomų priežasčių sunkvežimis jį pralaužė ir sustojo ant bėgių.

Gelbėtojai tikrina traukinį, ieškodami galbūt ten dar esančių įstrigusių keleivių.

Traukinys iš Turino išvyko 22 val. 30 min. vietos laiku.

Lietuvis spėjo iššokti iš sunkvežimio

Sunkvežimį Italijos šiaurėje vairavęs Lietuvos pilietis spėjo iššokti iš jo iki susidūrimo su traukiniu.

„Ambasados Italijoje duomenimis, Lietuvos pilietis per įvykį nenukentėjo ir spėjo iššokti iš transporto priemonės“, – BNS ketvirtadienį sakė užsienio reikalų ministro atstovė spaudai Rasa Jakilaitienė.

Anot Lietuvos užsienio reikalų ministerijos, sunkvežimis prieš susidūrimą nesėkmingai bandė kirsti geležinkelio pervažą. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys vagonai.

Lietuvos ambasada Italijoje susisiekė ir palaiko ryšį su šalies policija dėl detalesnės informacijos apie įvykį. Ministerijos turimais duomenimis, tarp žuvusiųjų ir sužeistųjų Lietuvos piliečių nėra.

Dėl nelaimės kaltina pervažos signalizaciją

Italijoje sumaitotą sunkvežimį valdanti Lietuvos įmonė „TLB“ dėl susidūrimo su traukiniu kaltina geležinkelio pervažos signalizaciją.

Naujienų portalas 15min.lt praneša, kad sunkvežimio vairuotojui, 39-erių Dariui Zujui ketvirtadienį Italijos teisėsauga pareiškė įtarimus „dėl netyčinės geležinkelio katastrofos sukėlimo“.

Bendrovė teigia, jog sunkvežimis važiavo su trijų automobilių palyda, du iš šių automobilių pravažiavo pervažą dar iki į ją įvažiuojant sunkvežimiui.

Pasak „TLB“ transporto vadovo Mariaus Venciaus, pervažos užtvarai pradėjo leistis tik įvažiavus pačiam sunkvežimiui.

„Privažiavome pervažą, vairuotojas sustojo, dvi palydos mašinos pervažiavo pervažą, (...) tada per raciją vairuotojui pasakė važiuoti. Vairuotojas pradėjo važiuoti ir kai tik jis užvažiavo ant bėgių, užsidegė „Stop“ signalai ir pradėjo leistis užtvarai“, – BNS ketvirtadienį sakė M. Vencius.

„Vairuotojui nieko neliko kaip tik važiuoti toliau, o po penkių sekundžių buvo smūgis į sunkvežimio galą“, – pridūrė jis.

„Versija yra tokia, kad blogai suveikė geležinkelio pervažos signalizacija. Aš netikiu, kad du žmonės, kurie pervažiavo pervažą, mūsų vairuotojas ir vienas gale likęs palydos automobilis važiuotų per raudoną signalą, tai būtų tiesiog neįtikėtina“, – kalbėjo „TLB“ atstovas.

Pasak jo, sunkvežimis vežė negabaritinį krovinį, todėl jam ir reikėjo palydos.

M. Vencius pabrėžė, kad sunkvežimis ir vairuotojas buvo drausti, jis buvo blaivus.

„Jis buvo ligoninėje, jį švietė, bet jis sąmoningas. Viskas tvarkoje, jis stabiliai vaikščiojo, kalbėjo be sutrikimų“, – sakė „TLB“ transporto vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
I lt. registruota sunkvežimį su kacholu traktoristu uz vairo
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių