Didmiesčių gyventojai nėra patenkinti viešųjų paslaugų kokybe

Didmiesčių gyventojai nėra patenkinti viešųjų paslaugų kokybe, o labiausiai išpūstomis ir neefektyviomis sako sako esant švietimo, kultūros bei sveikatos ir gydymo įstaigas.

Kaip rodo savaitraščio „Veidas“ pirmadienį skelbiama apklausa, išskyrus ugniagesius, kitų viešųjų paslaugų teikėjų darbą pozityviai vertina labai mažai respodentų. Paprašyti nurodyti, kas iš viešųjų paslaugų teikėjų šiuo metu teikia efektyviausias paslaugas, 66 proc. tyrimo dalyvių nurodė ugniagesius, tuo tarpu 29,8 proc, respondentų atsakė, jog nė viena.

1,2 apklaustų didmiesčių gyventojų kaip kokybiškiausias paslaugas teikiančias nurodė kultūros įstaigas, 0,6 proc. - aplinkos apsaugos įstaigas, 0,4 proc. - sveikatos ir gydymo įstaigas, 0,2 proc. - teisėtvarkos įstaigas. Tuo tarpu socialinės apsaugos ir švietimo įstaigos iš viso nesulaukė teigiamų vertinimų.

Klausiami, kuri viešojo sektoriaus sritis šiuo metu Lietuvoje labiausiai išpūsta ir mažiausiai efektyvi, apklausiamieji negailėjo kritikos daugumai sričių.

Kaip labiausiai išpūstą respondentai minėjo švietimo (15,6 proc.), kultūros (13,4 proc.), sveikatos (11,2 proc.) sritis. Daugiau nei trečdalis respodentų tvirtina, kad šalyje visos viešojo sektoriaus sritys yra išpūstos ir mažai efektyvios.

Lietuvos didžiųjų miestų 500 gyventojų apklausą savaitraščio „Veidas“ užsakymu rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Prime Consulting“ atliko spalio 24-26 dienomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kokybe

kokybe portretas
Gal ne tiek kokybe nepatenkinti, bet aptarnaujančio personalo elementariausios kultūros ir žmogiško elgesio stoka.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių