Asfaltinė „DHL Rally Elektrėnai“ preliudija

  • Teksto dydis:

Artėjant dienai, kai žvyriniai klasikinio ralio greičio ruožai bus įrašyti į „Raudonąją knygą“ kaip nykstantis reiškinys, prie asfaltinės kelio dangos pamažu pratinami ir mūsiškiai lenktynininkai.

„DHL Rally Elektrėnai“ prologas surengtas energetikų citadelėje: ant starto pakylos pasisveikinę su žiūrovais, sportininkais turėjo įveikti kilometro ilgio atkarpą, vingiuojančią pro apleistą atrakcionų parką, Elektrėnų marių krantinę ir keletą centrinių miesto gatvių.

Kuo ypatingas asfaltas? Kaip tokiems greičio ruožams reikėtų ruošti kovinį automobilį? „General Financing team Pitlane“ komandos lyderis Benediktas Vanagas teigia, kad norint išnaudoti visus kozirius, kuriuos pilotas gauna drauge su geru sukibimu, būtina atlikti keletą korekcijų.

„Reikėtų ne tik keisti padangas – rinktis mašinos apavą protektoriaus raštu ir gumos mišiniu, kur kas artimesniu naudojamu kasdienėse kelionėse, taip pat koreguoti važiuoklės geometriją. Tačiau pirmasis „DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožas yra per trumpas, kad būtų verta žaisti tokius žaidimus. Nuleidus svorio centrą žemyn, automobilis taptų stabilesnis, todėl kiekviename greičio ruožo kilometre būtų galima sutaupyti po kokias 2 dešimtąsias sekundės. Jei tokia danga reikėtų įveikti 20 kilometrų – vienareikšmiškai komandos mechanikams vertėtų kibti į darbą. Tačiau šįkart distancija pernelyg trumpa. Čia tikrai niekas nelaimės lenktynių, bet „perdegęs“ gali pralošti viską“, – teigė B. Vanagas.

Iš tiesų, pirmajame „DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruože lyderių penketukus tilpo į vieną sekundę. Didžiausiu tempu iki finišo lėkė Deividas Jocius, aplenkęs Giedrių Notkų ir Vytautą Švedą. Ketvirtą vietą prologe užėmęs B. Vanagas atsiliko šešiomis dešimtosiomis sekundės dalimis. Penketuką vainikavo svečias iš Latvijos Guntis Lielkajis.

Iš viso penktadienį startavo 73 ekipažai. Lėčiausiai judėjęs Davido Hollando ir Karolio Rašio duetas nuo lyderių atsiliko 17,9 sek.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių