Technika neatlaikė Europos kroso čempionato karščio

  • Teksto dydis:

Medikai perspėja, kad tropinis karštis, pastarosiomis dienomis svilinęs beveik visą Senąjį žemyną, didžiausią grėsmę kelia širdininkams. Tačiau Europos automobilių kroso pirmenybių trečiojo etapo lenktynių rezultatai perša mintį, jog +32 yra pernelyg daug net ir profesionaliai paruoštai technikai.

Joninių savaitgalį Vokietijoje, greta Kunevaldės miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, net keturi kėbulinių automobilių įskaitoje „Touring AX“ besivaržantys bolidai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų, o vienas įsigudrino užsidegti. Deja, tarp nelaimėlių pateko ir klaipėdietis Paulius Pleskovas: jo pilotuojamo „Ford Focus“ jėgainėje esanti turbina subyrėjo per padirbėjusi tik per oficialias treniruotes, o atsarginis agregatas „viso gero“ pasakė antrojo kvalifikacinio važiavimo metu.

„Paaiškinti, kodėl nulūžinėjo pirmosios turbinos sparnuotė dar galima – ji jau buvo gavusi krūvį sezono pradžioje testų metu, reguliuojant motorą specialiame stende ir pirmuosiuose dvejose čempionato lenktynėse. Tačiau atsarginė turbina buvo visiškai nauja. Atsakymų kodėl ir ji lūžo komandos mechanikai nerado. Teoriškai taip atsitikti negalėjo. Visi variklio parametrai – alyvos spaudimas, temperatūriniai režimai ir pan. tiksliai tokie, kokie privalo būti. Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė“, – apgailestavo TSK „Baltijos sportas“ pilotas.

Nesėkmė šiame etape iš tiesų labai apmaudi dar ir dėl to, kad būdamas Europos automobilių kroso čempionato senbuviu P. Pleskovas „Matschenberg Offroad Arena“ trasą žinojo kaip savo kišenę ir čia visada buvo labai greitas. Ne išimtis ir praėjusio savaitgalio kovos. Kvalifikacinių važiavimų metu lietuvio rezultatai nenukrito žemiau 3 vietos, o nuo lyderių skyrėsi vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis. T. y. finalas žadėjo būti itin „aštrus“.

„Guostis galima, kad ir dalies varžovų technika neatlaikė varžybų krūvio. Dar trims „Touring AX“ klasės automobiliams sugedo varikliai, o vieno čeko – Lukašo Červeny'o – „Škoda Fabia“ užsidegė. Finalą pasiekė tik šešios mašinos“, – pasakojo P. Pleskovas.

Taip susiklosčius įvykiams P. Pleskovas gavo 16 įskaitinių taškų už rezultatus dviejuose kvalifikaciniuose važiavimuose ir buvo klasifikuotas, kaip aštuntasis finalininkas.

Iš viso 5-oje turnyrinės lentelės vietoje esančio klaipėdiečio sąskaitoje 54 taškai. Lyderiu tapo etapą Vokietijoje laimėjęs čekas Vaclavas Fejfaras (91 taškas), vienu tašku aplenkęs savo tautietį Otakarą Vyborny'ą.

Dabar didžiausias TSK „Baltijos sportas“ komandos rūpestis – kaip iki artimiausio savaitgalio (liepos 2-3 d.) Čekijoje „Novi Paka“ trasoje vyksiančių ketvirtojo etapo lenktynių teisingai išspręsti turbinos rebusą ir pasirūpinti atsarginiu agregatu. Klaipėdiečiai jau išsiuntė „mirusias“ turbinas jas gaminusiai kompanijai į Didžiąją Britaniją ir viliasi, kad bent vieną suspės gauti iki starto.

Lyderių rikiuotė po trijų 2016-ųjų Europos automobilių kroso čempionato etapų:

1. Vaclav Fehevar (Čekija), „Škoda Fabia“        91 tšk.

2. Otakar Vyborny (Čekija), „Mitsubishi Colt“    90

3. Martin Samohyl (Čekija), „Škoda Fabia“        78

4. Aleš Fučik (Čekija), „Škoda Fabia“            68

5. Paulius Pleskovas (Lietuva), „Ford Focus“     54

6. Lukaš Červeny (Čekija), „Škoda Fabia“         49

7. Jan Brožek (Čekija), „Škoda Fabia“            40

8. Grit Hennersorf (Vokietija), „Citroen DS3“    35

9. Ašot Evandian (Rusija), „Volkswsgen Polo“     30

10.Šarūnas Glikas (Lietuva), „Mitsubishi Lancer“ 27



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Pats laikas i pensija. Tevas taip pat buvo niekam tikes, tai irsunus seka tevo pedomis
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių