Į grožio parodą „Pelenė“ sugrįžo profesionalai

  • Teksto dydis:

Vakar pasibaigusi didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda „Pelenė 2015“ šiais metais bus įvykdžiusi svarbiausią savo užduotį – po daugelio metų į parodą grįžo profesionalai. Daugiau nei 250 įmonių iš Lietuvos ir užsienio po vienu stogu Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO surinkę parodos organizatoriai džiaugiasi sulaukę ypatingai gerų atsiliepimų.

„Dėkojame, paroda buvo organizuota aukščiausiu – NATO – lygiu“, – atsisveikindami  juokavo kirpimo meistrai iš Rygos. „Kaip ir norėjome, paroda tapo erdve, kur kolegos susitiko, dalijosi mintimis, naujienomis ir profesionaliais patarimais, keitėsi kontaktais ir užmezgė naujus ryšius. Sulaukėme svečių iš didžiosios Messe Frankfurt parodos. Jie liko patenkinti tuo, ką pamatė Vilniuje“,- jau pasibaigus „Pelenei“ sakė parodos projekto vadovė Dovilė Vertelytė-Saldukienė.

Pasak D. Vertelytės-Saldukienės, ypatingai džiugino pilnos konferencijų salės, kuriose vyko seminarai specialistams, daug dėmesio sulaukęs atvirasis Lietuvos kirpėjų, grožio specialistų, šių specialybių mokytojų ir studentų čempionatas, konkursai, kūrybinės dirbtuvės, moderniausių kirpimų, ilgų plaukų ir vestuvinių šukuosenų demonstravimas.

Parodoje buvo galima sutikti profesionalų, kurie „Pelenėje“ nebuvo lankęsi aštuonerius metus. Po ilgos pertraukos į grožio parodą grįžo bendrovės „Fragrances International“, „Davines“ ir daugelis kitų.

Po trejų metų į „Pelenę“ grįžusio prekės ženklo „Glow“ vadovė Gabrielė Stumbrienė sako, kad parodai ruošėsi atsakingai ir ji pateisino lūkesčius. „Vieną parodos salę atiduoti profesionalams – gera mintis. Savo stende sulaukėme daugybės žmonių – ir profesionalų, ir kitokiais prekių ženklais besidominčių moterų. Turėjau nemažai verslo susitikimų, pasirašėme bendradarbiavimo sutarčių, – tokia ir turi būti paroda.“

Pirmą kartą  parodoje „Pelenė“ dalyvaujantys grožio rinkos naujokai, lietuviškos, vartotojui ir aplinkai draugiškos „Elais“ kosmetikos gamintojai sako, kad tokios sėkmės nesitikėję. „Sulaukėme įvairiausių žmonių. Mūsų kosmetika domėjosi ir moterys, ir vyrai. Nustebome, kad atėjo labai daug jaunimo, matyt, jauni žmonės daugiau galvoja apie savo kūno sveikatą“, - sakė „Elais“ prekės ženklo vadovė Rūta Monkevičiūtė.

Prekės ženklo „Naturalmente“, vadovė, kaunietė Sonata Stankevičienė per tris parodos dienas patyrė, kad Vilnius – itin pažangus miestas ir žmonių, besidominčių sveika kosmetika yra daug. „Pagrindinis mūsų tikslas parodoje buvo dar plačiau paskleisti žinią apie tai, kad grožio metamorfozės įmanomos be naftos. Nuolatinis parabenų vartojimas yra katastrofa mūsų kūnui, juk tai, kas nugula mūsų plaukuose ar ant odos, patenka į kraujagysles, į limfą ir pasiekia vidaus organus. Mūsų kosmetikos gamintojai – italai kirpėjai. Keletas jų turi onkologinių problemų, todėl gerai žino, kaip svarbu profesionalams dirbti su kokybiškais produktais, pagamintais iš natūralių medžiagų.“

Kirpėjams profesionalams skirta produkcija prekiaujanti bendrovė „Evelita“ „Pelenėje“ dalyvauja dvidešimt pirmąjį kartą. „Esame parodos senbuviai, - sakė bendrovės vadovė Aušra Jučinskaitė. – Pernelyg daug iš parodos nesitikėjome, tačiau ji pranoko mūsų lūkesčius. Ilgimės to, kas buvo prieš penkiolika metų, kai nespėdavome atsakinėti į profesionalų klausimus, dabar gi, mus dažniau nei jie, aplanko jų klientai, tačiau turime nusileisti į realybę – prekyba salonuose ir prekyba internetu daro savo“.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių