- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Į grožio parodą „Pelenė“ sugrįžo profesionalai
-
Į grožio parodą „Pelenė“ sugrįžo profesionalai
-
Į grožio parodą „Pelenė“ sugrįžo profesionalai
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
-
22-oji tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“
Vakar pasibaigusi didžiausia Baltijos šalyse grožio industrijos paroda „Pelenė 2015“ šiais metais bus įvykdžiusi svarbiausią savo užduotį – po daugelio metų į parodą grįžo profesionalai. Daugiau nei 250 įmonių iš Lietuvos ir užsienio po vienu stogu Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO surinkę parodos organizatoriai džiaugiasi sulaukę ypatingai gerų atsiliepimų.
„Dėkojame, paroda buvo organizuota aukščiausiu – NATO – lygiu“, – atsisveikindami juokavo kirpimo meistrai iš Rygos. „Kaip ir norėjome, paroda tapo erdve, kur kolegos susitiko, dalijosi mintimis, naujienomis ir profesionaliais patarimais, keitėsi kontaktais ir užmezgė naujus ryšius. Sulaukėme svečių iš didžiosios Messe Frankfurt parodos. Jie liko patenkinti tuo, ką pamatė Vilniuje“,- jau pasibaigus „Pelenei“ sakė parodos projekto vadovė Dovilė Vertelytė-Saldukienė.
Pasak D. Vertelytės-Saldukienės, ypatingai džiugino pilnos konferencijų salės, kuriose vyko seminarai specialistams, daug dėmesio sulaukęs atvirasis Lietuvos kirpėjų, grožio specialistų, šių specialybių mokytojų ir studentų čempionatas, konkursai, kūrybinės dirbtuvės, moderniausių kirpimų, ilgų plaukų ir vestuvinių šukuosenų demonstravimas.
Parodoje buvo galima sutikti profesionalų, kurie „Pelenėje“ nebuvo lankęsi aštuonerius metus. Po ilgos pertraukos į grožio parodą grįžo bendrovės „Fragrances International“, „Davines“ ir daugelis kitų.
Po trejų metų į „Pelenę“ grįžusio prekės ženklo „Glow“ vadovė Gabrielė Stumbrienė sako, kad parodai ruošėsi atsakingai ir ji pateisino lūkesčius. „Vieną parodos salę atiduoti profesionalams – gera mintis. Savo stende sulaukėme daugybės žmonių – ir profesionalų, ir kitokiais prekių ženklais besidominčių moterų. Turėjau nemažai verslo susitikimų, pasirašėme bendradarbiavimo sutarčių, – tokia ir turi būti paroda.“
Pirmą kartą parodoje „Pelenė“ dalyvaujantys grožio rinkos naujokai, lietuviškos, vartotojui ir aplinkai draugiškos „Elais“ kosmetikos gamintojai sako, kad tokios sėkmės nesitikėję. „Sulaukėme įvairiausių žmonių. Mūsų kosmetika domėjosi ir moterys, ir vyrai. Nustebome, kad atėjo labai daug jaunimo, matyt, jauni žmonės daugiau galvoja apie savo kūno sveikatą“, - sakė „Elais“ prekės ženklo vadovė Rūta Monkevičiūtė.
Prekės ženklo „Naturalmente“, vadovė, kaunietė Sonata Stankevičienė per tris parodos dienas patyrė, kad Vilnius – itin pažangus miestas ir žmonių, besidominčių sveika kosmetika yra daug. „Pagrindinis mūsų tikslas parodoje buvo dar plačiau paskleisti žinią apie tai, kad grožio metamorfozės įmanomos be naftos. Nuolatinis parabenų vartojimas yra katastrofa mūsų kūnui, juk tai, kas nugula mūsų plaukuose ar ant odos, patenka į kraujagysles, į limfą ir pasiekia vidaus organus. Mūsų kosmetikos gamintojai – italai kirpėjai. Keletas jų turi onkologinių problemų, todėl gerai žino, kaip svarbu profesionalams dirbti su kokybiškais produktais, pagamintais iš natūralių medžiagų.“
Kirpėjams profesionalams skirta produkcija prekiaujanti bendrovė „Evelita“ „Pelenėje“ dalyvauja dvidešimt pirmąjį kartą. „Esame parodos senbuviai, - sakė bendrovės vadovė Aušra Jučinskaitė. – Pernelyg daug iš parodos nesitikėjome, tačiau ji pranoko mūsų lūkesčius. Ilgimės to, kas buvo prieš penkiolika metų, kai nespėdavome atsakinėti į profesionalų klausimus, dabar gi, mus dažniau nei jie, aplanko jų klientai, tačiau turime nusileisti į realybę – prekyba salonuose ir prekyba internetu daro savo“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui3
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui1
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?12
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama7
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...
-
Tatuiruočių meistro kursai. Mokymasis populiariausios pastarojo dešimtmečio profesijos13
„Kuo noriu tapti, kai užaugsiu?“ Tai klausimas, kuris visada išlieka aktualus, net kai jau esame suaugę. Mes ne visuomet klausome širdies, būna, kad dirbame ne ten, kur mūsų siela randa džiaugsmą. Dažnai profesiją renkamės n...
-
Jaukus įvaizdis: kai megztinis ne tik šildo, bet ir puošia
Oversize stiliaus siluetai, megztiniai, akį traukiančios tekstūros, patogi avalynė ir subtilūs aksesuarai – visa tai telpa į jaukų, namų šilumos įkvėptą įvaizdį. Lengvos, be pastangų sukurtos elegancijos įspūdį kuriantis cozy look...