- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
64 proc. Lietuvos moterų grožio procedūroms kasdien skiria iki 30 minučių. Pusei apklaustųjų būtiniausia priemonė jų kosmetikos krepšelyje yra blakstienų tušas, tačiau vos 1 proc. lietuvių neišsiverstų be akių vokų šešėlių. Tai parodė kosmetikos kompanijos „Mary Kay“ užsakymu atlikta internetinė apklausa, kurioje dalyvavo 1396 moterys.
Kosmetinėje – iki 10 priemonių
Apklausa atskleidė, kad 64 proc. moterų grožio procedūroms kasdien skiria iki 30 minučių. Dažniausiai moterys savo kosmetinėje talpina iki 10 kosmetikos priemonių (41 proc.), o daugiau nei 10 kosmetikos priemonių turi 24 proc. apklaustųjų.
Net 65 proc. moterų, dalyvavusių apklausoje, dekoratyvinę kosmetiką naudoja kasdien, nors 87 proc. teigia, kad kasdienis makiažas turi būti kuo natūralesnis, tik paslepiantis trūkumus. 26 proc. apklaustųjų dekoratyvinę kosmetiką naudoja tik vakarėlių ir švenčių metu.
„Atlikdami tyrimą norėjome išsiaiškinti, kaip moterys Lietuvoje rūpinasi savo grožiu, kas joms svarbu, kokias kosmetikos priemones renkasi. Rezultatai parodė, kad didžioji dauguma apklaustųjų naudoja kosmetiką kasdien, tačiau joms svarbi kuo natūralesnė išvaizda. Įdomi tendencija, kad kasdieniam makiažui lietuvės skiria tik iki 30 minučių ir tam pasitelkia nedidelį kiekį priemonių, o juk yra tituluojamos vienomis gražiausių pasaulyje“, – komentuoja Anna Kłosowicz, „Mary Kay Cosmetics Poland“ vyresnioji rinkodaros ir komunikacijos vadovė.
Tyrimo duomenimis, Lietuvos moterys daugiausia dėmesio skiria savo veido puoselėjimui (49 proc.), o savo dienos neįsivaizduoja be blakstienų tušo (50 proc.). Tačiau vos 1 proc. apklaustųjų akių vokų šešėliai yra nepakeičiama kosmetikos priemonė.
Kosmetikai – iki 50 litų per mėnesį
Beveik pusė apklaustųjų per mėnesį kosmetikai išleidžia iki 50 litų (48 proc.) ir dažniausiai ją įsigyja specializuotose kosmetikos parduotuvėse (73 proc.), o 57 proc. yra užsisakę prekių iš kosmetikos platintojų.
Renkantis kosmetikos priemones didžiausias dėmesys skiriamas produkto sudėčiai (33 proc.). Taip pat įtaką apsisprendimui, kokį produktą pirkti, daro patirtis, naudojant tam tikrą priemonę (19 proc.), gamintojas (18 proc.) bei rekomendacijos (16 proc.).
Tyrimas atskleidė, kad didžioji dauguma moterų kosmetiką naudoja savo grožiui paryškinti (48 proc.) ir vos 29 proc. moterų kosmetiką naudoja trūkumams paslėpti. Net 71 proc. apklaustųjų seka kosmetikos naujienas ir jas pritaiko sau.
„Vertinant apklausos rezultatus, malonu pastebėti, kad lietuvės domisi makiažo tendencijomis. Be to, faktas, kad jos kosmetiką dažniau naudoja savo privalumams pabrėžti, o ne trūkumams paslėpti, atskleidžia, kad Lietuvos moterys sugeba įvertinti savo išvaizdą“, – sako Anna Kłosowicz.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Erzinančios drabužių etiketės: (ne)galima iškirpti?
Drabužių etiketės – vienos būna aplink sprandą, kitos įsiūtos šone. Kartais jos erzina odą ir sukelia nepatogumų. Galbūt galima jas iškirpti, o galbūt priešingai – tai bus blogai ir jums pačiam, ir kada nors prireik...
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas7
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?3
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui2
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?14
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama8
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...