Provokuojantis eksperimentas įrodė, kad grožis yra sąmonės būsena

  • Teksto dydis:

Pirmaujantis asmens higienos prekių ženklas „Dove“ Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) atliko unikalų eksperimentą, kuris įrodė, kad moters grožis yra ne kas kita, kaip jos pačios sąmonės būsena. Penkiolika dienų trukusiame eksperimente, kodiniu pavadinimu „Dove“ grožio pleistras, dalyvavo penkios moterys. Apie šio eksperimento eigą ir rezultatus „Dove“ ką tik paskelbė neilgą dokumentinį filmą tuo pačiu pavadinimu, prieinamą visiems interneto vartotojams.

Dokumentinio filmo herojės buvo pakviestos dalyvauti eksperimente, kurio metu turi išbandyti naują sensacingą, revoliucinį produktą – „Dove“ grožio pleistrą. Jis neva padeda moterims atskleisti savo pačių natūralų grožį. 15 dienų moterys ant kūno nešioja šį grožio pleistrą ir dalinasi savo potyriais su JAV gerai žinoma psichologijos mokslų daktare ir išvaizdos eksperte dr. Ann Keamey-Cooke.

Dauguma eksperimento dalyvių dalindamosi savo būsenos pokyčiais teigė, kad pleistro poveikis akivaizdžiai juntamas. Jos tikino, kad galimybė dalyvauti projekte ir išbandyti šį pleistrą pakeitė jų gyvenimus iš esmės – moterys labiau savimi pasitiki ir jaučiasi laimingesnės. Pradėjusios labiau savimi pasitikėti moterys pradėjo geriau jaustis dėl to, kaip jos atrodo, todėl pagerėjo ir jų asmeniniai santykiai, jos tapo optimistiškesnės ir kasdieniuose darbuose.

Eksperimento pabaigoje dr. Ann Kearney-Cooke jo dalyvėms atskleidžia, jog „Dove“ grožio pleistre iš tiesų nėra jokių veikliųjų medžiagų ir augantis moterų pasitikėjimas savo grožiu yra paremtas tik jų pačių tikėjimu. Pasak dr. Ann Kearney-Cooke, „Dove“ eksperimentas, užfiksuotas dokumentiniame filme, įrodė, kad prastas savęs vertinimas gali paveikti daugybę moterų gyvenimo sričių, bet pakeitus mąstymą nepritapimo ir gėdos jausmai gali evoliucionuoti ir išaugti į pozityvumą ir pasitikėjimą savimi.

„Grožis yra sąmonės būsena ir galia jaustis gražia kyla iš vidaus. Kai moteris jaučiasi graži, ji spinduliuoja džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi, kurie daro įtaką visoms jis gyvenimo sritims. Buvo nepaprastai įdomu būti šio eksperimento dalimi ir stebėti, kaip jo dalyvės atsiskleidžia ir pagaliau ima tikėti esančios gražios. Šios moterys, kaip ir daugybė kitų pasaulyje, sunkiai pripažįsta savo grožį ir ši pasitikėjimo stoka daro esminę įtaką jų gyvenimui“, – sakė psichologė ir nusipelniusi Kolumbijos Universiteto mokslininkė Dr. Ann Kearney-Cooke, pastaruosius trisdešimt metų vykdanti mokslinius tyrimus apie moteris.
„Dove“ duomenimis, 8 iš 10 moterų pasaulyje išgyvena dėl savo išvaizdos. Šis eksperimentas yra ilgalaikės „Dove“ kampanijos dalis, kuria siekiama, kad grožis moterims būtų pasitikėjimo savimi, o ne nerimo šaltinis.

„Dove“ grožio pleistro eksperimentą įgyvendinome, vedini savo tikslų – siekiame skatinti moterų pasitikėjimą savo natūraliu grožiu. Iliustruodami, kad pozityvus požiūris į save gali padėti jaustis moterims gražesnėmis, tikimės įkvėpti ir daugiau moterų. Nuoširdžiai tikimės, kad šio eksperimento dalyvių istorijos paskatins daugiau moterų puoselėti savo santykį su savimi pačia, tai yra keisti savo požiūrį į savo išvaizdą ir grožį“, – sakė prekės ženklo „Dove“ atstovė Baltijos šalims Karola Kotkas-Pillart.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių