- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pirmaujantis asmens higienos prekių ženklas „Dove“ Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) atliko unikalų eksperimentą, kuris įrodė, kad moters grožis yra ne kas kita, kaip jos pačios sąmonės būsena. Penkiolika dienų trukusiame eksperimente, kodiniu pavadinimu „Dove“ grožio pleistras, dalyvavo penkios moterys. Apie šio eksperimento eigą ir rezultatus „Dove“ ką tik paskelbė neilgą dokumentinį filmą tuo pačiu pavadinimu, prieinamą visiems interneto vartotojams.
Dokumentinio filmo herojės buvo pakviestos dalyvauti eksperimente, kurio metu turi išbandyti naują sensacingą, revoliucinį produktą – „Dove“ grožio pleistrą. Jis neva padeda moterims atskleisti savo pačių natūralų grožį. 15 dienų moterys ant kūno nešioja šį grožio pleistrą ir dalinasi savo potyriais su JAV gerai žinoma psichologijos mokslų daktare ir išvaizdos eksperte dr. Ann Keamey-Cooke.
Dauguma eksperimento dalyvių dalindamosi savo būsenos pokyčiais teigė, kad pleistro poveikis akivaizdžiai juntamas. Jos tikino, kad galimybė dalyvauti projekte ir išbandyti šį pleistrą pakeitė jų gyvenimus iš esmės – moterys labiau savimi pasitiki ir jaučiasi laimingesnės. Pradėjusios labiau savimi pasitikėti moterys pradėjo geriau jaustis dėl to, kaip jos atrodo, todėl pagerėjo ir jų asmeniniai santykiai, jos tapo optimistiškesnės ir kasdieniuose darbuose.
Eksperimento pabaigoje dr. Ann Kearney-Cooke jo dalyvėms atskleidžia, jog „Dove“ grožio pleistre iš tiesų nėra jokių veikliųjų medžiagų ir augantis moterų pasitikėjimas savo grožiu yra paremtas tik jų pačių tikėjimu. Pasak dr. Ann Kearney-Cooke, „Dove“ eksperimentas, užfiksuotas dokumentiniame filme, įrodė, kad prastas savęs vertinimas gali paveikti daugybę moterų gyvenimo sričių, bet pakeitus mąstymą nepritapimo ir gėdos jausmai gali evoliucionuoti ir išaugti į pozityvumą ir pasitikėjimą savimi.
„Grožis yra sąmonės būsena ir galia jaustis gražia kyla iš vidaus. Kai moteris jaučiasi graži, ji spinduliuoja džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi, kurie daro įtaką visoms jis gyvenimo sritims. Buvo nepaprastai įdomu būti šio eksperimento dalimi ir stebėti, kaip jo dalyvės atsiskleidžia ir pagaliau ima tikėti esančios gražios. Šios moterys, kaip ir daugybė kitų pasaulyje, sunkiai pripažįsta savo grožį ir ši pasitikėjimo stoka daro esminę įtaką jų gyvenimui“, – sakė psichologė ir nusipelniusi Kolumbijos Universiteto mokslininkė Dr. Ann Kearney-Cooke, pastaruosius trisdešimt metų vykdanti mokslinius tyrimus apie moteris.
„Dove“ duomenimis, 8 iš 10 moterų pasaulyje išgyvena dėl savo išvaizdos. Šis eksperimentas yra ilgalaikės „Dove“ kampanijos dalis, kuria siekiama, kad grožis moterims būtų pasitikėjimo savimi, o ne nerimo šaltinis.
„Dove“ grožio pleistro eksperimentą įgyvendinome, vedini savo tikslų – siekiame skatinti moterų pasitikėjimą savo natūraliu grožiu. Iliustruodami, kad pozityvus požiūris į save gali padėti jaustis moterims gražesnėmis, tikimės įkvėpti ir daugiau moterų. Nuoširdžiai tikimės, kad šio eksperimento dalyvių istorijos paskatins daugiau moterų puoselėti savo santykį su savimi pačia, tai yra keisti savo požiūrį į savo išvaizdą ir grožį“, – sakė prekės ženklo „Dove“ atstovė Baltijos šalims Karola Kotkas-Pillart.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui3
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui1
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?12
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama7
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...
-
Tatuiruočių meistro kursai. Mokymasis populiariausios pastarojo dešimtmečio profesijos13
„Kuo noriu tapti, kai užaugsiu?“ Tai klausimas, kuris visada išlieka aktualus, net kai jau esame suaugę. Mes ne visuomet klausome širdies, būna, kad dirbame ne ten, kur mūsų siela randa džiaugsmą. Dažnai profesiją renkamės n...
-
Jaukus įvaizdis: kai megztinis ne tik šildo, bet ir puošia
Oversize stiliaus siluetai, megztiniai, akį traukiančios tekstūros, patogi avalynė ir subtilūs aksesuarai – visa tai telpa į jaukų, namų šilumos įkvėptą įvaizdį. Lengvos, be pastangų sukurtos elegancijos įspūdį kuriantis cozy look...