Aludariai ieško naujų galimybių

Alaus Lietuvoje šiemet parduodama mažiau. Alaus kokteilių – taip pat. Tačiau aludariai rankų nenuleidžia ir klientus vilioja naujais, vartotojų dar neragautais gėrimais.

Populiarėja nealkoholinis alus

"Palyginti 2008 m. sausį su 2009 m. sausiu, alaus šiais metais nupirkta maždaug 8 proc. mažiau nei pernai tokiu pačiu laikotarpiu. Tai daugiausia lėmė mažėjantis vartojimas bemaž visose prekių kategorijose. Alus – ne išimtis. Šviesiojo alaus šiais metais nupirkta maždaug 8 proc. mažiau, tamsiojo – maždaug 3 proc. mažiau", – sakė "Maximos" atstovė spaudai Renata Saulytė.

Lietuvių skonis nesikeičia – tarp populiariausių užtikrintai laikosi silpnasis alus. Stiprųjį alų renkasi tik nedidelė dalis šio gėrimo mėgėjų. Džiugi žinia blaivaus gyvenimo šalininkams: šiais metais maždaug 5 proc. išaugo nealkoholinio alaus pardavimas. "Tai rodo, kad vis daugiau žmonių alų renkasi kaip gaivinantį gėrimą, nesiekdami piktnaudžiauti alkoholiu", – teigė R.Saulytė.

Kokteilių perkama mažiau

"Įvairių alkoholinių kokteilių (tarp jų ir alaus kokteilių) bumas buvo maždaug prieš dvejus metus. Tuomet jie buvo naujiena, todėl ir buvo populiarūs, be to, tarp jaunimo tai buvo madinga. Manome, kad sparčiai augantį alkoholinių gėrimų pardavimą tuomet lėmė ne tik madų vėjai, bet ir reklama, noras išbandyti naujoves.

Dabar šie alaus kokteiliai nėra naujovė, todėl lėtėjant vartojimui šių gėrimų taip pat perkama ir vartojama mažiau. Alaus kokteilių šių metų sausį nupirkta maždaug 3–4 proc. mažiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Alkoholinių kokteilių (ne alaus) nuperkama dar mažiau", – sakė R.Saulytė.

Bando sudominti naujovėmis

Aludarių tokios tendencijos negąsdina. Bendrovė "Kalnapilio-Tauro grupė" šiuo metu rinkai pristato naujovę – "Easy" alaus kokteilius su kola. Tokį žingsnį jie grindžia tuo, kad daugelyje pasaulio šalių alaus kokteiliai su kola yra tarp populiariausių, tačiau nė viena Lietuvos alaus darykla kol kas šio gėrimo negamino.

Vis dėlto į rinką su naujovėmis žengiama atsargiai – iš pradžių išleidžiama ribota, 350 tūkst. vienetų, partija, ją planuojama parduoti per mėnesį.

"Ši partija – riboto dydžio, tad tik greičiausi ir smalsiausi galės išbandyti naująjį gėrimą. Norime supažindinti vartotojus su nauju skoniu, nes tikime, kad šio kokteilio receptūra abejingų nepaliks", – sakė "Kalnapilio-Tauro grupės" vadovas Valdas Tekorius. Neatmetama galimybė, kad dar šiais metais pasirodys ir daugiau silpnųjų alkoholinių gėrimų rūšių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių