Išorinis uostas su nauda miestui

Grįžti į straipsnį

g

g portretas
Fantastiška vizija su vieninteliu,siauručiu išvažiavimo keliuku iš tos "pasakos".

Ab

Ab portretas
Klaipėdos taryba irgi tyli, tik viena tarybos narė N. Pūteikiene išsamiai aprašė kas laukia pajūrio pakrantės pastačius išorinį uostą Mrlnrageje. Turėkit politikai nors truputį gėdos, nebūkite pasyvus, juk gerai suprantate, tik Būtinge yra vieta uostui

Ve

Ve portretas
Kas prisiims atsakomybę už sunaikinta pajūrį, kur personaliniai politikų pasisakymais šiuo klausimu, parlamentarai tyli, o turėtų aktyviai reikšti savo asmeninę nuomone

Uostamiestis

Uostamiestis portretas
Su ko teineriais lietovos ekonomikos neistemsi! Gali visa papludimi apstatyti. Pasizvalgykit kaip tvarkosi didziausi europos uostai Roterdam uoatas pramonineme rajone o.ne moesto bei miestieciu sirdyja... uztenka ir taip uosto linija gana ilga ir.visoje teritorijoje apsiai vietos nuo malku ilankos iki vartu... kiek ten imoniu veltui, kiek ten sandeliu, angaru nereikalingu. Metalistai uzsieme koki plota!!! Nera kur prisvartuoti burlaivio... bardakas bardake!!!

Uostamiestis

Uostamiestis portretas
Juokas per asaras su musu Lietuvos ir tam tarpe, Klaipedos valdininkais! Diskusija tokia, jog atejo laikai, kai zmones uz pinigus, ne tik Nacionalini pavelda parduoda, tam tarpe ir kursiu mariu zuvininkyste, bei klaipdos krasto papludimi kurio atkarpa ir taip keli kilometrai. Duju terminalas Minusai didziausi nuo iskasto uostu: populecija sumazejusi zuvininkystes kursiu mariose, tai reiske imones uzsiemusios sia veikla bankrutuoja, dingsta seniauses amatas kursmariu apylinkese! Miestas apkrautas sunkiuoju transportu.. Jaku ziedas jis neauzbaigtas kas iviko po rekonstrukcijos is esmes nieko turim nauja trasa, bet kamsciai tiepatys... kontrole uosto!!! Kontrobanda, narkotikai ir t.t plaukia per ji tonom, tai gal apsisluokit pirma savo apsikta kiema ir tada planuokoit naujus statynius juk didinat bardaka su tokiom idejom ir taip klaipedai ir jos gyventojams. Ir del triuksmo nesekit pasaku sportininku rajone pagyvenkis nenutylami dauzimai ir gelentis gala braizimai. Zodziu Baisu

Aris

Aris portretas
Uostą pastatys,o visa kita bus kaip su dujų terminalu,Jakų viaduku, Baltijos-Šilutės žiedu pagaliau su centriniu terminalu ir jo kamščiais. Atsakymas girdimas tik vienas.,, Rengiami projektai,darbai numatyti ateityje, dabar nėra lėšų ir t.t. O pažadų ir tada girdėjom iš pačių aukščiausių pareigūnų, pradedant prezidente.

Aris

Aris portretas
Nežinau kaip jūs, bet vos tik pradėjau skaityti Vaitkaus viziją prieš akis iškilo Ostapas Benderis su savo New Wasiuki. Kur ateityje skraidys net kosminiai laivai. Vizija graži, bet vieni teiginiai prieštarauja kitiems,pažadų krūva. Statys uostą, iškart viešbučius, sporto aikštynus, triukšmo tvoras,parkus ir t.t. bet net nežino kaip bus su susisiekimu iš to seka kad eilinį kartą būsim išdurti.

Pastebėjimas II

Pastebėjimas II portretas
Labai nesmagu, kad taip neaktyviai diskutuojama dėl išorinio uosto žalos miestui. Tai neparodo, koks jis yra aktualus Lietuvai. O reikėtų jį statyti Būtingėje. Įsigytume išskirtinį šansą pasistatyti puikų uostą Būtingėje su nauda Lietuvai ir konkuretą Klaipėdai.

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
Labai smagu, kad atip aktyviai diskutuojama dėl išorinio uosto. Tai parodo, koks jis yra aktualus Lietuvai ir Klaipėda. Įgijoje išskirtinį šansą pasistatyti puikų uostą su nauda ir miestui, ir uostui.

Idomu to >Idomu

Idomu to >Idomu portretas
Gal juokauji? Nori pasakyti, kad nėra prie ko kabintis prie socdemų? Tu kur gyveni, gal mėnulyje? Socdemai labiausiai ištratino biudžetą, priėmė daugiausiai korumpuotų įstatymų ir labiausiai grobstė biudžetą. Ką jau kalbėti apie miškininkų binius tratinant Lietuvos miškus. Ten vien socdemai sėdi. Jie ir auksinius šaukštus pirko ir LG rusiškus kranus su rusų saugumui prieigomis sumontavo. Tai labiausiai Lietuvai pakenkusi komunistų organizaciją. Stribų užuovėja.

>idomu

>idomu portretas
ką čia per pūgas skleidi?Auksinių šaukštų pradžia buvo dar prie Juknevičienės.Pradėtas sukti su liandzbirbių klano ir 'MG' pagalba.Na o dėl Skardžiaus tai dar reikėtu labai isigilinti ar jį pakuoja dėl tikrų dalykų ar tik tam kad pakuotų...Neturi liberkonse už ko užsikabinti kad sumenkintum tai nors patylėk

Idomu

Idomu portretas
Ar galima pasitikėti socdemais? Vaitkus yra luptas socdemas. O socdemų darbai - auksiniai šaukštai, Skardžiaus vėjo jėgainių korupcinis įstatymas, Rengės geležinkelio ruožo išardymas ir t.t. Vaitkus kliedi apie jachtas ir katerius, gal ten bus laikomi vogti Europoje kateriai ir jachtos? Vaitkus vienas iš pagrindinių veikėjų buvo, kuris davė žalią šviesą vogtų valčių variklių legalizavimui Lietuvoje.

klaipedietis

klaipedietis portretas
Kol uostas nepriklausys miestui naudos is jo nebus jokios...

Darius

Darius portretas
Del kelio is uosto, estakados nereiketu - nuo Palangos plento atvesti kelia galima salia gelezinkelio isskirtinai uosto transportui

#klaipedosateitis

#klaipedosateitis portretas
Uostas turi buti MUNICIPALINIU. Anksciau ar veliau tai ivyks. Mes pasisuksime i vakaru europos patirti ir nebesivadovausime rusiskais standartais valdant uosta. Visoje vakaru europoje uostai yra municipaliniai, o ne valstybiniai.

Ginta s

Ginta s portretas
Aš už, jeigu ten bus galima žvejoti žvejams mėgėjams

Manau, kad...

Manau, kad... portretas
Nekaltinkite Vaitkaus. Jis yra šaunus vyras, kelia ne tik puikias idėjas, bet ir siekia jas įgyvendinti. To dažnai Klaipėdai trūksta. Iki šiol joje buvo daugiau pliurpalų nei realių darbų. Pasitikėkime uostu, leiskime jam vystytis, bet reikalaukime, kad ir miestui nuo to būtų geriau. Visi uosto, Vyriausybės norai dėl išorinio uosto ir pažadai turi būti surašyti ant popieriaus, patvirtinti mero ir miesto atstovų, palaiminti Prezidentės, kad pasikeitus valdžioms būtų tęstinumas. Klaipėdoje turi būti sudaryta piliečių bendruomenė uosto reikalams, kuri sektų, kaip pažadai miestui yra įgyvendinami. Turime kažką daryti, kad Klaipėdoje būtų geriau. Nedaryti yra lengviausia, bet tai miestui nieko neduoda.

Taip

Taip portretas
Ir ne supratau, kur keliai? Prieš statant turi būti pasirūpinta jais. O dabar , kaip ir viskas Klaipėdoje, terminalas pats sau takelį rado , tiltas , kuris veda į siaura keliuką.

optimistas

optimistas portretas
tikiuosi si vizija zlugs ...

mindaugas

mindaugas portretas
Manau, kad usto pletra butu naudinga Klaipedai.Manau, kad tai paskutinis sansas pasinaudoti europos pinigais.Mola butinai reike ilginti, kol kylanti jura melnarages dar nenuplove.

Iš Kauno

 Iš Kauno portretas
Ar teko kam nors maudytis Melnaragės paplūdimyje? Ten yra baisi kloaka. Priklausomai nuo vėjo, vanduo labai užterštas, smirda, vemti verčia. Kažkaip norisi tikėtis, kad nepriklausomybe leis bent visa sovietinį sh palikimą sutvarkyti

#klaipedosateitis

#klaipedosateitis portretas
VAITKUS IR TOLIAU BANDO KVAILINTI KLAIPĖDĄ. Filmukas, labai primityvus, panšus į vieną Tele 2 reklamą. Vaitkaus pažadai straipsnyje klaipėdiečiams skamba taip lyg žadėtų Stalinas saulėtą rytojų. Jis prisidirbęs jau su Rengės geležinkeliu, kur dabar Lietuvai kainuos nevieną dešimtį milijoną iš mūsų mokesčių mokėtojų. Dabar šis veikėjas žada Klaipėdai proveržį, apie kurį panašu pats neturi supratimo. Kalba apie rekreacinę zoną jūroje 1 km atstumu nuo kranto. Ar Vaitkus mato kokie orai Klaipėdoje vyrauja? Kokie vėjai vyrauja? Kas ten norės vaikšioti tokiais orais, kai mieste nesinori dėl tų vėjų niekam nosies iškišti, o ši zona atsisukusi į šiaurės rytus (NE) ir šiaurę (N).O tai kad rekreacinę zoną daryti tik dviems ar triems mėnesiams per metus, tai absoliuti nepagarba mokesčių mokėtojams taip švaistant jų pinigus. Mūsų miesto politikai, matosi jog išlaiko pastovią tylą, nes apie tai nieko nesupranta, o matyt kai kurie iš jų yra dar ir vyliojami tam tikrais pinigais.

Žinoma

Žinoma portretas
vizija labai graži.Bet prisiminus kas buvo pažadėta Klaipėdai už SDT, tenka pasakyti kad mus apmelavo.Žadėta:sutvarkyti Baltijos prosp.su tuo košmarišku Šilutės pl.žiedu; pastatyti naują Muzikinį teatrą; pastatyti naują baseiną, nutiesti aplinkkelį už Rimkų..Yra:baseinas statomas, Muzikinis -senas, tik renovuojamas, na o apie Baltijos prosp. ir aplinkkelį lieka tik pasapnuoti

Audrius / Pastebėjimui

Audrius / Pastebėjimui portretas
Nepasiduodam. Tikim. Bet turi būti konkretūs veiksmai. Kol kas Klaipėda melžiama karvė ir tranzitas į Palangą / Nidą

Pastebėjimas

Pastebėjimas portretas
Klaipėdieti, nepasiduok panikai. Vilnius nieko neatneš. Tik uosto sukurta infrastruktūra gali sudaryti padorias ir gerai apmokamas darbo sąlygas Klaipėdos gyventojams. Nenusikalbėkime, kad gyvensime Klaipėdoje kaip kurorte, o dirbti važinėsime į išorinį uostą Būtingėje. Nors ten toks uostas iš principo negali būti pastatytas. Liberalai bandė ir jiems napavyko. Gerai apmokamos darbo vietos turi būti kuriamos Klaipėdoje ir Klaipėdos žmonėms. Klaipėdieti, nepraliesk progos kurti gražesnę ateitį. Europos ir pasaulio istorija įrodė, kad labiausiai klesti miestai prie vandens ir uostamiesčiai. Tokia yra Klaipėda ir ji tiesiog pasmerkta gyventi gerai. O tie kas uostą nori iškeldinti į Būtingę nėra Klaipėdos patriotai.

Žinovas

Žinovas portretas
Ir kelius, ir geležinkelius galima įrengti taip, kad transporto srautai nesudarytų papildomų nepatogumų miestiečiams. Tereikia geros valios. Kelią nuo Melnragės gali skirti žalia juostą, pagaliau parkas, kurį miestas įrengs. Norint į planuojamą išorinį uostą galima įrengti ne mažiau kaip 2 geležinkelio atšakas ir ne mažiau kaip 4 juostų kelią. Ne problema ir menkavertis Melnragės paplūdimys ties šiauriniu molu, kurio praktiškai nėra, nes bangos pakrantę išplovė. Šimtą kartų geriau, jei vietoje bangų niokojamo palūdimio, prie atkurtos pakrantės bus vandens telkinys, plaukios jachtos, o toliau bus pramogų kompleksas. Ir tik už jo, daugiau kaip už kilometro nuo Melnragės vyks konteinerių krova.

komentatorius

komentatorius portretas
Vilniaus uostas tikrai vystosi,kaip gi Klaipeda!?Kur isvaziavimas is uosto sunkiasvoriam transportui?KELIAS. Kur būtų KELIAS iš šio uosto? Siaura molo gatve ir per tą genialų turbo žiedą paleisite visą srautą? Kelias tai kelias. bet kad neliks paplūdimio nuo molo iki pirmos melnragės tai faktas!Ir liks Klaipeda mesle,siukslese,triuksme...o Vilnius vystysis toliau pagal komunizmo principus kaip Rusijoje,kur uostai priklauso ne miestam o sostinei...nors europoje atvirksciai bet mes ne europa...

Klaipediete

Klaipediete portretas
Na pagal Vaitku tai jau gaunasi Naujieji Vasiukai ( 12 kedziu)! Kiek gali makaronus kabinti zmonem? Kaip viskas pagrazinta. Ir nuo kada saugomoje Smiltyneje investuotojai gales ka nori statyti?

Ką gi

Ką gi portretas
kelsimės gyventi kitur.Jau užkimštas furom Baltijos prospektas, nykus senamiestis, krūvos draudimų ir taisyklių, skestantis Debrecenas ir brangus NT gyvenimas, seniai signalizuoja kad miestas yra netinkama žmogui gyventi vieta

MATYT

MATYT portretas
ruosiasi eksortuoti per nauja uosta is Rusijos grudus,kadangi rusai pagal grudu eksporta pradejo lenkti ir USA ir Kanada .pas juos nebuvo ir lietingo sezono ir grudu derlius geras uzderejo.Pasikeite laikai ,kada is Amerikos veze grudus per Klaipedos uosta ,mat Leonidas Ijicius paske ,kad partija neleis tarybinei laidziai badauti,ka gi dabar pasauli prades rusai maitinti ,aisku ,ne uz dyka.

tam Įdomiai čia

tam Įdomiai čia portretas
pastačius giliavandenį uostą, dabartinis uostas nebebus reikalingas, todėl tikėtina, kad atlikusios teritorijos bus kažkam pigiai parduotos bei užstatytos prabangiais namais.

=G=

=G= portretas
Niekas niekam nepavydi ir vertina uosto pastangas. Bet uosto sėkmė nėra pakankama priežastis tam, kad užlenkti Klaipėdą. Todėl vystyti reikia Būtingę, nes Klaipėda planuojamo transporto per miesto gyvenamus rajonus bus pasmaugta. SPAV'e įrašė 162mln. tonų per metus total krovinių srautą. Paimkit kalkuliatorių ir paskaičiuokit kiek tai sunkvežimių ar gž sąstatų įvažiuoja ir išvažiuoja per miestą į uostą ir atgal. Net jei reali krova bus apie 60-70% nuo planuotos - gaunasi maždaug po 5 sąstatus per valandą 24/7, jei laikyti, kad vien pilni sąstatai po 70 vagonų važiuos. Labai apytikslis skaičiavimas, bet koks miestui skirtumas 5 ešelonai per val., ar 4 - vistiek žmogui miegoti naktį nebus įmanoma.

Šventoji.

Šventoji. portretas
Ar nebus kaip su Šventosios uostu pinigai pavogti ,o uosto nėra.

Melagiai

Melagiai portretas
Jau pastatėte centrinį terminalą, su milijoniniais pažadais, o gavo miestiečiai tūkstančius fūrų su apvalią parą nesibaigiančiais kamsčiais. Tai daugiau nebemulkinsite žmonių!!!! Jeigu nesusitvarkote su paprastais terminalais, tai apie milijardines investicijas nėra ko net kalbėti.

Pavyduoliams

Pavyduoliams portretas
Uostas puikiai tvarkosi. Jis yra Lietuvos ekonomikos vystymo pavyzdys. Nestabdykite uosto plėtros. būkite supratingi. Klaipėdos miestas turi be galo daug nepanaudojamų teritorijų prie vandens. Vien ko verta Smiltynė, kuri nepanaudojama. Aš už tai, kad uostas statytų išorinį uostą ties Melnrage. Juo labiau, kad iš to bus nauda miestui, o pirmiausia Melnragei. Šalia jos atsiras superinis Melnragės jachtklubas. Nepavydėkime Melnragei geresnės ateities. O vienytis ir energiją reikėtų mesti tam, kad iš uosto ir Vyriausybės būtų išsireikalautos geresnės sąlygos miestui dėl privažiavimo kelių. Jei uostas ir Klaipėda yra valstybės ejkonomikos variklis, tai Klaipėda tą naudą turi justi labiau nei kiti.

Romualdas

Romualdas portretas
Prasidėjo smegenų plovimas-norima paruošti miestiečius,kad tie į jokius susirinkimus ar piketus neitu.Uostas pustuštis,gal pirma jį sutvarkykim,kad didesni laivai įeitu.Priplanuoti galim daug ir gražiai,bet išleisti pinigai kada duos naudą? O kur padėsim Melnragės žvejus,jie liks be vietos.Bet kam jie rūpi,labiau rūpi atkatai nuo milijardo.O kitaip tai tikrai nebus,žinom kur gyvenam.Poilsiui sąlygos irgi pablogės,bet ar dėlto reikia galvoti,juk lieka Kanarai ir visa kita

=G=

=G= portretas
Žinovas>>> ką tik paleidote melo porciją. Patikrinkim Navionics jūrlapį ir matom, kad 16.5m izobata yra 1.3nm nuo kranto, šalia produktotiekio saugos zonos. Kanalo priežiūros ir gilinimo prasme Būtingė turėtų būti pigesnė už Melnragę, nes nėra Kuršmarių nešmenų srauto. Tyrimai ir modeliavimas galėtų tai patvirtinti arba paneigti, bet juos dar reikia padaryti. Saugus kanalas post-panamax laivams yra išilgai Būtingės vamzdžio apsaugos zonos. Nesiginčykit su buriuotoju, kuris Baltijos krantą gerai ištyrinėjęs.

Nenaudėlis

Nenaudėlis portretas
Naudą miestui jau davė centrinis terminalas, didesnė nauda visai miestą sunaikintų.

Sarka

Sarka portretas
Matosi diletantiskas projektas. Kiek sustiprejus vejui ir bangai, laivai prie krantiniu neistoves, jau vien del to, galima giliau paanalizuoti projekta. Nekalbant apie kitus neatitikimus...

Žinovas

Žinovas portretas
Nėra jokios kitos alternatyvos giliavandeniam uostui - tik ties Melnrage. Būtingėje ar Šventojoje negali būti išorinio giliavandenio uosto, nes ten natūralūs 17-18 metrų gyliai yra už kelių kilometrų nuo kranto. Todėl ir Būtingės naftos terminalo plūduras yra įrengtas jūroje už 7,5 kilometrų. Plūdurą gali pastatyti atviroje jūroje. Krantinės atviroje jūroje nepastatysi. Tam Lietuvos pajūryje tinkama yra vienintelė vieta - ties Melnrage. Bet to dalis žmonių nesupranta. Kaip ir nesupranta to, kad giliavandenį išorinį uostą anksčiau ar vėliau reikės statyti. Tokia yra gyvenimo ir ekonomikos realybė.

Klp

Klp portretas
Tai pilį tegu stato

=G=

=G= portretas
Iš vizionierių būtina išreikalauti, kad nepriklausomi ekspertai padarytų ir paviešintų dviejų alternatyvų išoriniam uostui Būtingė vs Melnragė palyginamąją analizę, vertinant ne vien projektus "iki uosto tvoros" stiliumi, bet ir poveikį aplinkai, kompensacinių priemonių kaštus ir finansavimo šaltinius, poveikį gyventojų sveikatai ir gyvenimo kokybei, laivybos sąlygas, transporto koridorius, tolimesnės plėtros perspektyvas, kaštus/naudą ir t.t. Turim du projektus - japonišką ir ruoštą vokiečių, turim viską žinoti apie abu, prieš į koncesiją kinams atiduodami strateginės reikšmės uostą. Ir kam apie tą koncesiją kalbėti, kai ji neįmanoma pagal įstatymus, jei klientas nėra ES ar Nato narys. Šią vasarą Kinijos karinis laivynas kartu su Rusijos laivynu treniravosi blokuoti Baltiją nuo Nato pajėgų. Kiaura ta mūsų strategija, arba čia tik blogas sapnas. https://www.inros-lackner.de/en/projects/maritime_engineering_and_ports/seaports_and_inland_ports/klaipeda_seaport_lithuania

>melagiams

>melagiams portretas
jei tau smirda taai kodėl nekeli miestiečių ir nevykdai protestų, nerenki parašų?Ar kas kitas už tave turi tuo pasirūpinti?Manai uosto vadovai pajėgūs kiekvieną kartą sugaudyt kas ir kur tau nakty smirdina?Jau aiškiai pastebima kad Lietuvoje nelieka tikrų darbo profesionalų, todėl dažniausiai daroma belekaip-ka tik pigiau...Nereikia kaip ožiams atstatyti ragus prieš kiekvieną naujovę, o reikia įsigilinti ir pasižiūrėti kas kaltas dėl esamos netikusios padėties.///Šiuo atveju(smarvės) kalti tie, kas turi kontroliuoti, kad to nebūtų ir bausti nusižengėlius - KLAIPĖDOS REGIONINIS APLINKOS APSAUGOS DEPARTAMENTAS( Birutės g. 16,Klaipėdoje visas pastatas sėdi..)ir žinoma, KLAIPĖDOS SAVIVALDYBĖS ATITINKAMI SKYRIAI.

MELAGIAMS

MELAGIAMS portretas
MELAS MELAS, KASDIENIS MELAS!!!!!!!!! Matome kaip jūs puikiai "tvarkotės" su: § klaipėdos naftos smarve, nuo kurios skauda galvą ir niekas nieko nesprendžia, tyli § tyliai, niekam neskelbiant, vidurį miesto atidarėte žalią šviesą fūroms. kamščiai, teršalai, naikinama teisė gyventojams statyti automobilius gatvėje.... § vienintelis uostas pasaulyje, kur tokia klaiki, spengianti tyla. jaunimo emigracija iš miesto,. jokių renginių, pramogų. senamiestis merdėja. atlyginimai nuliniai.... § kiek uostas prisideda prie Klaipėdos pakilimo? TAIGI PASTOVUS MELAS.

Ciniška

Ciniška portretas
Aš manau, kad tuos uosto vizionistus dabar gali sustabdyti tik nenugalima jėga arba karas, jie kaip apsėsti. Sakykim, kad bus tas uostas, bet tada nesuprantu, kam ant taip brangiai supiltos salos statyti viešbučius ir kurti pramogas- juk tikslas gauti ploto didžiulei konteinerių ir naftos produktų krovai, ne tam bus sugriauta ekosistema, kad pastatyti ant salos viešbutį- neprotinga ir ciniška. Taip pat man irgi rūpi , kaip sausuma keliaus kroviniai iki uosto, kiek plėsis geležinkelio kelynai, kur bus nauji keliai?

Įdomiai čia

Įdomiai čia portretas
pasižiūrėjus dabar uostas tuščias stovi o anie žada tokia xrenovina išbildint.Kam reik?Nieks pas mumis jau nevaikšto/Lakstysem paskui kap su suskiistintoum dujuom nebžinodami ka daryt? Nebent kiniečiams ateiti ruošiam

Aksioma

Aksioma portretas
Idėja gera.Dauguma klaipėdiečių suvokia-uostas turi plėstis, tobulėti, vystytis.Didžiausią dėmesį reikėtų atkreipti ne į lozungą ,,Mums nieko nereikia!", o į tai kaip ir kokios kokybės bus ta uosto plėtra.Jeigu šio projekto pinigai bus, kaip visada, 'plukdomi', o statybos bus vykdomos iš to kas liko, bus dar viena bėda..Mes jau turime buldozeriu įstumtą Klaipėdai SDT, kuris sunkia našta gulė(a) ant visų mūsų šalies gyventojų pečių.Nereikia daug įžvalgos kad suprastum, kad tuo atveju niekas per daug negalvojo ir nesistengė kruopščiai bei tiksliai apskaičiuojant išlaidas, vykdyti SDT projekto...Nu žodžiu..Laukia įtemptas periodas:visuomenė turės būti ypač akyla, kad biznis (kaip įprasta Lietuvoje)nesusikurtų sau gerovės miestiečių sąskaitą(tarša, infrastruktūros, gyvenimo sąlygų pablogėjimas). Reikia jau dabar susirūpinti uosto plėtros skaidrumu, išlaidų tikslumu ir griežta atsakomybe vykdant sprendimus, veiksmus bei išlaidas.PINIGUS Į ŠĮ PROJEKTĄ KIŠIME IR MES-LIETUVOS GYVENTOJAI!

siaip

siaip  portretas
ir dar.... Nesuprantama kodėl neužtemta Smeltės terminalo? Vis kažką prikuriame, dėl kažkieno interesu dubliuojame uosto paslaugas ir tt. Ta mintis kad uostas turi plėstis nes kitu atveju miestas bus bankrote kažkaip keistai atrodo, Nebūtina persivalgyti kad gerai jaustumeisi, tad nebūtina ta uosto plėtra vien del idėjos plėstis ir pasirodyti koks esi kietas.

siaip

siaip  portretas
Keista ta vizija, šiandien Mlelnragės sporto sale buvo sunaikinta nes papuolė i uosto zona, o va vizijos dirbtinėje saloje atsiranda net sporto aikštynai. Keistai atrodo. Vizijoje piešiami restoranai, viešbučiai ir tt, Čia kaip? Statysime didmiesti „Vasiuki“ kaip filme „Auksinis versis“ Iš miesto centro perkelsime pramagu centrą i šia sala? Kroviniu terminas ir pramogų centras vienoje vietoje tiesiog puiki idėja . O gal tik vizija truputi apgaudinėti??? Tarp Melnrages ir salos nustatoma triukšmo zona o va salos teritorijoje tarp viešbučiu ir sporto aikštynu ir krovinių terminalu nenustatoma niekas net triukšmo zona. Čia kas? Vėl vizija? Ar gudrus žingsniukas? PVZ kaip su keleiviu terminalų prie Naujosios perkėlos atsitiko. Vežam krovinius per visa miestą ir niekam net danties neskauda, kad klaipėdiečiai triukšme ir užterštume gyvena. Įdomu kaip iš tos salos krovinukai keliaus? Greičiausiai ufonautai oru veš o ne per Melnragės, Miško, ar Tauralaukio kvartalus ir tt ir panašiai.

>

> portretas
Manau kvepia diiiiideliu aferizmu?Kam,suprantu,kad uz musu pinigus,bet kam "buldozeriu"(skubiai) stumiama visa sita aferistu nesamone?Juk "rekonstravo",iplaukos kanala,papucia vejas, nei iplauksi, nei isplauksi,"koridoriumi"."Pastate" Sventosios uosta uz milijonus, i smeli,nei uosto, nei pinigu ,nei kaltu?Cia milijonai,kai zmogelis kelis centus neapskaiciuoja,armija "kontruoliuojanciu" po teismus ji uztampo,o cia, simtai milijonu,ir ne litu,o euru "kvepia"?"Kolchozo kombainas","susikuls" ,tuos, milijonus,juk uz ta "jie kovojo",a ne?

Lietuva gali tapti jūrine valstybe

Lietuva gali tapti jūrine valstybe portretas
Mieli klaipėdiškiai, jūs ne po straipsniu komentuokite, bet prisijunkite prie realios diskusijos dėl šio uosto. Ir, mano manymu, kas liečia kranto eroziją, transportą ar gamtos išsaugojimą, mažiau baimėmis ir kitais neigiamais jausmais reikėtų vadovautis, o surasti bendrus sprendimus, kad ir uostui ir miestelėnams būtų tinkami. Mano manymu Klaipėdoje trūksta rekreacinių zonų susijusių su jūra, be miesto pakraštyje esančio paplūdymio čia kaip ir nieko daugiau nėra. Trūksta užsiėmimų ant vandens ir prie vandens. O kas liečia uostą, manau konkurentai verčia neužmigti ant sėkmingos šiandienos ir visada galvoti apie rytojų.

Ita

Ita portretas
Bus kaip su keleiviu terminalu mieste ,kai tapo tik kroviniu ,saldzios pasakeles kad nuraminti

=G=

=G= portretas
Na super, tiesiog. Naujas krovininio autotransporto mazgas su parodytu krovinių judėjimu Pamario gatve link Girulių? Genialu.

ss

ss portretas
įdomiai kiek kainuos nekilnojamas Melnragė po tokiu statybų ..? kainos kaip Dituvoj bus:))

Kamara

Kamara portretas
Apie kokį uosto progresą, proveržį kalbama, jei Laivytės išjudinimui iš mirties taško Direkcijos administracijai reikia statyti naują administracinį pastatą Laivytės teritorijoje. Kas gali paneigti, kad šitą absurdišką projektą stumia Laivytės teritorijos savininkai, užgrobė krantinę, kurią negali parduoti ar pelningai išnuomoti. Sugalvojo atnaujinti išorinio uosto idėją ir taip pelningai įkišti Laivitę. Puikiai ir gerai atrodo senasis Direkcijos pastatas Janonio g. Jokių naujų administracinių pastatų. .

Anonimas

Anonimas portretas
Nežinau, bet kažkaip atrodo, kad visos šiūkšlės iš to uosto pateks į jūrą ir tada gal srovę nusės visą paplūdimį iki girulių maišeliais ir kitais spalvotais niekais...

jis

jis portretas
Galiu pasakyti kaip viskas atrodytų, pristatys krūvą betoninių įrengimų, paskui kai pradės plauti krantus dar statys krūvą betoninių įrengimų, paskui pradės žydėti dumbliai toje įlankoje smarvė bus nepakeliama.

Klaipėdiškis iš Bomelswitės

Klaipėdiškis iš Bomelswitės portretas
Manau tegu uosto direkcija pirmiausia susitvarko su betvarke esamame uoste.Kai tik vėjas papučia nuo jūros tai naftos produktų smarvė jau pasiekia net Tauralaukį.Kas bus kai tas uostas tvarkomas nevykėlių,neprincipingų veikėjų išsiplės.Netikiu,kad Klaipėda bus dar tinkama žmonėms saugiai ir sveikai gyventi.Per staty bas labai patogu pinigėlių " nusišriūbinti",Gal už kokių 10-15 metų ,kai paasikeis vadovų skyrimo tvarka ir mąstymas išorinio uosto perspektyva ir bus įmanoma.

Anonimas

Anonimas portretas
Kelias tai kelias. bet kad neliks paplūdimio nuo molo iki pirmos melnragės tai faktas. kaip ir tas faktas, kad naudos nei mietas, nei kas kitas neturės, apart tų, kad organizuoja šita afera.

Anonimas

Anonimas portretas
"Jūroje suformuotoje saloje nuo Melnragės būtų miesto zona su promenada, maždaug trijų kilometrų ilgio molais, kuriais galėtų vaikščioti žmonės ir grožėtis jūros vaizdais." ne jūros, o kranto vaizdais, deja. Viešbučiai, kavinės ir apžvalgos ratas yra gerai, tik kad jie nusisukę nuo jūros. Reikėtų promenados pačioje Melnragėje. O pastačius šį uostą, bent šiaurinėje jos dalyje. Buriavimo ir irklavimo klubų Klaipėdai tikrai trūksta, taip kad bet koks progresas labai laukiamas.

BORFas

BORFas portretas
Baikit su ta vizija! Kur isvaziavimas is uosto sunkiasvoriam transportui? Per naftos baze - supratom, o kur toliau? Per turbozieda - ir? Per tuberkuliozes sankryza? Ten vienintelis kelias is pajurio i miesta!!! Kad uzkimsti miesta kaip Minijos g.? Na jau uzteks cia zmones mulkinti! Uzteks! Statykite estakada is naftos bazes virs visu keliu i Palangos plenta!!! Ir nereikia nieko nesuprantantiems zmonems apie uosta vaizduoti kazkokias jachtas! Ten ju nebus, ten bus pagalbininis laivynas - vilkikai ir t.t.. Kol nebus atskiro isvaziavimo - uosto barygos tegu ir nesvajojia!

Anonimas

Anonimas portretas
vizija grazi -bet ne su musu dal ba jo bais valdini kais ir infrastrukturos "specialistais", kurie repliu nuo plaktuko neskiria, ir lempute namie pasikeisti kviecia tarnyba

M

M portretas
KELIAS. Kur būtų KELIAS iš šio uosto? Siaura molo gatve ir per tą genialų turbo žiedą paleisite visą srautą? Kur žiūri vyriausybė, stt? Bandomą prastumti projektą kuris būtų milžiniška finansinė našta valstybei, būtų tiesiog katostrofa šiai miesto daliai ir apskritai Klaipėdai, o naudos nebus JOKIOS. visiškai JOKIOS.

Galerijos

Daugiau straipsnių