Kas sumažintų spūstis prie Baltarusijos sienos?

  • Teksto dydis:

Spūstis prie pasienio su Baltarusija sumažintų griežtesnė krovinio gabenimo leidimų išdavimo tvarka, kuri būtų taikoma Rusijos vežėjams,"Lietuvos rytui" pareiškė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos "Linava" Ryšių su užsienio šalimis komiteto pirmininkas Olegas Tarasovas.

Pasak jo, dvišalio susitarimo pagrindu Lietuva Rusijai per metus išduoda 170 tūkst. leidimų per Lietuvą vežti rusiškus krovinius. Tiek pat leidimų vežti lietuviškus krovinius į Rusiją gauna ir lietuvių vežėjai.

Tačiau tiek daug į Rusiją gabenamų Lietuvos krovinių nėra, todėl didžioji dalis Lietuvai tenkančių leidimų lieka nepanaudota. "Kodėl mums Rusijos vežėjams neišdavus tiek leidimų, kiek panaudojame patys?" - svarstė "Linavos" atstovas.

Taip pat jis mano, kad trečiųjų šalių vežėjus į Europos valstybes vykti per Lietuvą atbaidytų ir didesnės baudos už leidimų tvarkos pažeidimus.

Pasak O. Tarasovo, milžiniškose vilkikų eilėse prie Baltarusijos sienos mašinos su lietuviškais valstybiniais numeriais nesudaro nė penktadalio. Spūstis prie pasienio punktų sudaro iš Rytų į Vakarų šalis krovinius gabenantys užsienio vežėjai. Nemažą dalį Rusijos krovininio transporto srauto sudaro tranzitas į Kaliningradą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių