Latvijos uostai krito, Klaipėdos – kilo

Grįžti į straipsnį

kestui kvaileliui ir rusui nuomone,ha-ha

kestui kvaileliui ir rusui nuomone,ha-ha portretas
Dar neteko skaityti durneliai prorusiski,kad jus nelotumet ant Lietuvos.Gal sakau varykite i ta parasa,kuria vis giriate.Dar asilui kestui priminsiu,kad rusisku kroviniu Klaipedos uoste beveik nera,o baltarusiai visai nesiruosia krovinius vezti per rusu uostus,nors rusai ir spaudzia baltarusius.Pasiskaitykite baltarusiu laikrascius,o ne issigimeliu rusu.

Norėčiau

Norėčiau portretas
informacijos kiek nuo tokių gerų rodiklių kilo uoste dirbančiųjų algos.O gal gavo nemenkas premijas?Lauksiu atsakymo.

Anonimas

Anonimas portretas
Visi zinom, kad pries mirti ligoniui laikinai pagereja, bet neuzilgo mirsta. Taciau tai kad Klaipedos uostas kilo YRA SLYKSTUS MELAS.. Dar uz metu kroviniu srautas is Rusijos, Baltarusijos, Kinijos, Vidurines Azijos respubliku NUTRUKS. Visi kroviniai pereina i Sankt Peterburgo kroviniu terminala.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Niekas nekilo ,o tik krito, melas liaudžiai? Kur faktai, jei turite kitokius duomenis. Išeitų, kad Jūs esate melagis.

Hahaha

Hahaha portretas
Niekas nekilo ,o tik krito, melas liaudžiai

to Kestas

to Kestas portretas
protingas Kestas,senai begirdejau Lietuvoje samoningas kalbas.Sauniai isdestete mintis.Laukiu ir kitais klausimais,komentuokite,labai idomu nenoriu buti avinu,asilu,kai mane daro JIE

Džiaugsmas

Džiaugsmas  portretas
Džiaugtis per anksti ,greitai baltarusiai ir rusai apsieis be mūsų uosto!!!! Dėl ilgo liežuvio !!!!! Ha ha ha !!!!!

Kęstas

Kęstas portretas
Lietuvos valdžia sąmoningai naikina Lietuvos ūkį. Kodėl? Kad pakenktų Rusijai. Lietuvos valdžia praktiškai padovanojo naftos perdirbimo gamyklą užsienio kapitalui (dabar ta gamykla yra lenkų rankose) ir atjungė ją nuo rusų naftotiekio. Visi mes brangiai mokame už bereikalingą suskystintų dujų laivo nuomą [1]. Tą laivą išsinuomavus, dujos atsitiktinai atpigo visame pasaulyje dėl ekonominių sunkumų, ne dėl mūsų durno laivelio.

Kęstas

Kęstas portretas
Kas dar liko mūsų ūkyje naikinti? Klaipėdos uostas ir Lietuvos geležinkeliai. 2017 m. net trečdalis krovinių, pervežamų Lietuvos geležinkeliais ir per Klaipėdos uostą, buvo kroviniai iš Baltarusijos. Rizikuojame prarasti šiuos transporto srautus ir pigią elektrą iš rytų, nukarpydami elektros laidus į Baltarusiją dėl naivių pastangų sulaikyti elektronus, einančius iš jau praktiškai pastatytos Baltarusijos atominės elektrinės. "O Latvija nori, kad jos turima jungtis su Rusija link Velikoretskaja vietovės netoli Pskovo būtų išsaugota. Viena vertus, tai būtų Baltarusijai palankus sprendimas, Lietuvoje esant aklinai sienai, neleidžiančiai Baltarusijos atominės elektrinės energijai pakliūti į Baltijos šalių rinką. Dabar ta energija pakliūtų per Rusiją. Kita vertus – galimybė Rygai mainais gauti krovinių į Latvijos uostus Klaipėdos uosto sąskaita.

Kęstas

Kęstas portretas
Pigi elektra latviams irgi svarbi. Kai kuriems „Nord Pool Spot“ rinkos ekspertams kilo klausimas, ar, išsaugojus bent vieną jungtį bei keitiklį su Baltarusija, nepadidėtų biržoje pasiūla, kuri galimai taptų veiksniu biržoje rastis mažesnėms elektros kainoms." Mažesnės elektros kainos Rusijos ir Baltarusijos dėka? Ką jūs, ponai ir ponios... Jokiu būdu. Tik va, paskutinis, paliekantis Lietuvą, nepamirškite išjungti elektrą. Nuorodas ir platesnį aptarimą galima rasti, guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

pritariu

pritariu portretas
Todėl, kad tručyja miestiečius ir krauna tai, ko kiti uostai atsisako, vien chemija, chemija, chemija...pelnas liberastams, nuodai klaipėdiečiams.

1

1 portretas
Puikios naujienos, nuteikia optimistiškai...

Galerijos

Daugiau straipsnių