Lietuva pretenduoja tapti stipriausiu logistikos centru Rytų Europos regione

Antradienį Vilniuje ir Kaune oficialiai atidaromi intermodaliniai konteinerių terminalai, kurie sudarys sąlygas Lietuvai tapti stipriausiu logistikos centru Baltijos ir Rytų Europos regionuose.

Pastačius šiuos terminalus, tikimasi, kad daugiau krovinių iš Klaipėdos į Vilnių ir Kauną bus gabenama geležinkeliais.

Lietuva vienintelė regione prieš septynerius metus nusprendė per šalį gabenamų tranzitinių krovinių srautus padidinti valstybės lėšomis, pastatydama modernius viešuosius logistikos centrus.

Jiems parinktos patogios vietos, kur susikerta kelių rūšių transporto – automobilių, geležinkelių ir oro – keliai, Vilniuje šalia Vaidotų geležinkelio stoties, Kaune – prie Palemono kelyno, numatant, kad krovinių daugės nutiesus europinę geležinkelio vėžę iki Kauno.

Planuojama, kad intermodaliniai konteinerių perkrovimo terminalai taps šalia abiejų didmiesčių statomų viešųjų logistikos centrų pagrindu – aplink terminalus kursis logistikos parkai, privatūs sandėliai, krovinių aptarnavimo įmonės, aikštelės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių