„Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen Lietuva“ susėdo prie derybų stalo

  • Teksto dydis:

Po kelerių metų ginčų, teismų, po skundų Briuseliui, aiškinimosi prezidentei, Lietuvos ir Lenkijos vyriausybių atstovų tarpininkavimo, dvi stambios šalies įmonės – „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen Lietuva“ – iš naujo pradeda derybas dėl krovinių vežimo tarifų.

Monopolininkėmis vadinamos bendrovės taip pat sieks išspręsti kitus piniginius reikalavimus viena kitai. Bet geležinkeliai iškart pareiškė, kad derybų dėl maždaug 30 milijonų eurų skolos nebus.

Degalų gamintojas yra sakęs, kad niekam nieko nėra skolingas.

Konfliktas prasidėjo po to, kai 2008 m. buvo išardyti bėgiai nuo Mažeikių iki Rengės Latvijoje. „Orlen Lietuva" pareiškė, kad nelikus šio 19 kilometrų ruožo, ji tapo priversta produktus į Latvijos uostus gabenti ilgesniu maršrutu.

Bendrovė pasiskundė Briuseliui. Europos Komisija pradėjo tyrimą, ar „Lietuvos geležinkeliai“ nepiktnaudžiavo dominuojama padėtimi. Šįkart susitarti abi pusės numato per mėnesį. Taip pat kalbama apie sutartį dėl konfidencialumo iki derybų pabaigos, tad komentarų neteikiama.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių