- Goda Vileikytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Marius Skuodis
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Marius Skuodis
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
-
Ministras: transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas
„Lietuvos geležinkeliams“ (LTG) iki 2030 metų planuojant visiškai integruotis į Vakarų Europos transporto sistemą, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šio sektoriaus integracija į Vakarus yra vienas svarbiausių Lietuvos tikslų.
„Jeigu pažvelgtume į visą mūsų atkurtos nepriklausomybės laikotarpį, Lietuva yra pilnai politiškai integruota Vakarų dalyvė. Lygiai taip pat Lietuva su euro įvedimu kažkada baigė savo finansinę integraciją. Mums liko labai nedaug, kad mes pabaigtume energetinę integraciją į Vakarų sistemas. Tuo tarpu jeigu mes pažvelgiame į transporto sektorių, deja, integracija transporto sektoriuje į Vakarus yra vis dar neįvykusi“, – spaudos konferencijoje trečiadienį teigė M. Skuodis.
„Tai yra paskutinė mūsų integracijos į Vakarus dalis. (...) Absoliuti transporto sektoriaus integracija į Vakarus yra kertinis tikslas“, – sakė M. Skuodis.
LTG parengtas „Free Rail“ planas numato sukurti ir įdiegti Baltijos regionui pritaikytą geležinkelių veiklos modelį, pagrįstą ES geležinkelių standartais ir suderintą su plačiosios rusiškos vėžės specifika.
LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas teigė, kad planas bus įgyvendinamas trimis pagrindinėmis kryptimis.
„Kursime gerąja praktika ir standartais paremtą geležinkelių veiklos modelį, sieksime technologinės ir IT integracijos. Visa tai apims platų užduočių spektrą: nuo teisinio pamato sukūrimo iki susitarimų dėl riedmenų sertifikavimo ir remonto norminio reglamentavimo, taip pat reikalingus IT sprendimus“, – kalbėjo E. Lazauskas.
Anot jo, naujo geležinkelių veiklos modelio sukūrimas ne tik padės Lietuvai ekonomiškai atsikirti nuo Rusijos, bet ir pritrauks papildomų krovinių, atvers daugiau galimybių gyventojams keliauti, didins karinį mobilumą.
M. Skuodžio teigimu, šią iniciatyvą palaiko ir prie jos jungiasi kitų Baltijos šalių bei Ukrainos geležinkelių bendrovės.
„Mūsų iniciatyva su Latvijos ir Estijos ministrais sutarėme dėl bendrų veiksmų užtikrinti pilną geležinkelių sektoriaus atsparumą ir integraciją į ES geležinkelių infrastruktūrą ir tai yra prioritetas. Vykdoma veikla turi prisidėti ne tik prie Lietuvos, bet ir prie viso Baltijos regiono transporto sektoriaus pridėtinės vertės augimo (...). Esame pasiekę sutarimus ir su Ukraina“, – sakė susisiekimo ministras.
Anot LTG, šio projekto darbai jau pradėti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Merų sukilimas: kaltina pinigų ieškant svetimose kišenėse4
Merai sukilo prieš Laisvės partijos siūlymą lėšų gynybai imti iš savivaldybių. Aiškina, kad ir taip pinigų vos užtenka, tad apie jokį pajamų mokesčio perskirstymą negali būti nė kalbos. Be to, kaltina partijos lyderę ...
-
ŽŪM: iki gegužės 15 dienos smulkūs ūkiai dar gali pretenduoti į palankią paramą2
Smulkieji ūkininkai iki gegužės 15-osios dar gali teikti paraišką negrąžintinai paramai. ...
-
G. Skaistė: dėl didesnės Lietuvos banko įmokos į biudžetą reikia ECB pozicijos2
Finansų ministrė Gintarė Skaistė sako, kad norint padidinti Lietuvos banko (LB) įnašą į valstybės biudžetą, reikia gauti Europos Centrinio Banko leidimą. ...
-
Muitinė tikrina I. Vėgėlės šeimos valdomos „Vilpros“ veiklą, finansinę apskaitą10
Muitinės departamentas, reaguodamas į žurnalistų kolektyvo „Biuro“ tyrimą „Kandidatas ir kondyškės“, ėmėsi tikrinti kandidato į prezidentus Igno Vėgėlės šeimos valdomą įmonę „Vilpra“, prane&scaro...
-
Konkurencijos taryba: viešų elektromobilių stotelių plėtra be viešų konkursų – neskaidri
Siūlymas leisti savivaldybėms viešų elektromobilių įkrovimo stotelių rangovus atrinkti be viešojo konkurso mažintų tinklo plėtros skaidrumą, iškreiptų konkurenciją, teigia Konkurencijos taryba, įvertinusi Susisiekimo ministeri...
-
Sunaikinus Jonavoje rastą sprogmenį, atnaujintas traukinių eismas2
Jonavoje šalia geležinkelio tilto ketvirtadienio rytą aptikus sprogmenį ir sustabdžius traukinių eismą, popiet objektas sunaikintas, eismas atnaujintas. ...
-
LEA: Lietuvoje pabrangus benzinui, Lenkijoje jis kainuoja centu pigiau2
Praėjusią savaitę benzinui brangus 0,3 proc., pirmą kartą nuo praėjusių metų gruodžio mėnesio Lenkijoje jis kainuoja pigiau nei Lietuvoje. Tuo metu dyzelino kaina per savaitę mažėjo 0,6 proc., praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
G. Nausėda pasisakė apie I. Vėgėlės šeimos verslui mestus kaltinimus33
Prezidentas Gitanas Nausėda sako, kad šalies vadovo posto siekiantis advokatas Ignas Vėgėlė turėtų pats paaiškinti situaciją dėl mestų įtarimų jo šeimos valdomai įmonei „Vilpra“. ...
-
Konkurencijos kaina Lietuvoje: prarado 20 investuotojų, pasigenda aukštųjų technologijų darbuotojų3
Pernykštis užsienio investicijų Lietuvoje rekordas gali būti nepakartotas. Investuotojai ant kulno apsisuka visai ne dėl karo baimės. ...
-
Institucijos sutarė stiprinti ir plėsti gynybos inovacijas1
Šalies institucijos sutarė dar labiau stiprinti gynybos inovacijas – bus sudarytos sąlygos Lietuvos gynybos pramonei kurti aukštos pridėtinės vertės produktus, taip skatinant naudoti mokslo potencialą ir stiprinant verslo ir kariuomen...