Muzikos įtaka pirkėjui: ką pirktume klausydami J. S. Bacho, o ką – J. Bieberio? | kl.lt

Muzikos įtaka pirkėjui: ką pirktume klausydami J. S. Bacho, o ką – J. Bieberio?

Pilietis

Pilietis portretas
Jokia muzika ir reklama parduotuvėse nereikalinga,nes niekas nieko nesiklauso .Ji tik trukdo ir priverčia pirkėja bėgti kuo greičiau iš triukšmo.Juoką kelia,jeigu galvoja, kad muziką gali turėti įtakos pirkimui,atvirkščiai.
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių