NT plėtotojai perskirsto reklamos lėšas

  • Teksto dydis:

Nekilnojamojo turto (NT) sektoriaus išlaidos reklamai pernai sudarė 16,75 proc. visų Lietuvoje reklamai skirtų lėšų.

Per trejus metus NT sektoriaus dalis reklamos rinkoje smuko perpus - 2014 metais jos sudarė beveik 33 proc., rašo „Verslo žinios“.

„Pernai reklamai išleidome apie 20 proc. mažiau nei 2015 mmetais. Mes reklamos kaštus daugiau ar mažiau planuojame pagal tai, kaip sekasi butų pardavimai. Praėję metai NT plėtotojams buvo labai sėkmingi, tad išlaidas reklamai mažinome ir paskirstėme labai tikslingai, reklamavomės patikrintuose kanaluose, kurie mums pasiteisina“, - teigė „Realco“ atstovė Kristina Grubliauskaitė-Svitojė.

„Kantar TNS“ duomenimis, „Realco“ butų ir biurų projektų reklamai pernai išleido daugiausia iš visų NT segmento įmonių. Už jos rikiavosi NT plėtros bendrovės „Eika“ ir „Hanner“. Visos trys bendrovės pernai pardavė daugiausia butų - joms teko maždaug po dešimtadalį naujų butų pardavimų 2016 metais.


Šiame straipsnyje: NT rinkareklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių