Pasirašyta sutartis dėl kelio „Via Baltica“ plėtros

  • Teksto dydis:

Lietuvos automobilių kelių direkcija ir jungtinės veiklos pagrindu susivienijusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro bendrovės „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Lemminkainen Infra OY“, „Eurovia Lietuva“, „Tilsta“ ir „Hidrostatyba“, pasirašė pirkimo sutartį „Transeuropinio tinklo kelio E67 („Via Baltica“) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas“ statybos darbams atlikti.

Pagal šią sutartį per devynis mėnesius nuo jos įsigaliojimo numatyta atlikti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km (bendras ruožo ilgis – 11,68 km) rekonstrukciją pagal AM techninės kategorijos reikalavimus su skiriamąja juosta bei šalia kelio A5 nutiestais apjungiamaisiais keliais.

Taip pat bus rengiama sankirta 48,34 km ir apjungiamieji keliai; skirtingų lygių sankryžos su jungiamaisiais keliais – 52,23 km (Sasnavos) ir 56,66 km (Puskelnių), du žiedai; apjungiamuosiuose keliuose – nuovažos į sodybas ir laukus; šeši viadukai (sankirtoje 48,34 km, Sasnavos skirtingų lygių sankryžoje 52,23 km, per geležinkelį 54,06 km, per geležinkelį apjungiamajam keliui 54,12 km, 2 tuneliniai viadukai – 53,87 km ir 54,33 km); estakada Puskelnių skirtingų lygių sankryžoje; diegiamos aplinkosauginės priemonės (triukšmą slopinančios užtvaros, apželdinimas, tvoros ir barjerai gyvūnams, praėjimas varliagyviams); įrengiamas skirtingų lygių sankryžų apšvietimas; rekonstruojami inžineriniai tinklai (elektros, oro, ryšių linijų ir žinybinių tinklų ir dujotiekio rekonstravimas; lietaus nuotekų nuleidimo tinklai ir paviršinių nuotekų valymo įrenginiai; pertvarkomos melioracijos sistemos šalia kelio).

Statybos darbai bus finansuojami ES Sanglaudos fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšomis. Planuojama darbų vertė – 51 583 884,56 Eur (su PVM).

Įgyvendinus planuojamus projekto darbus, bus užtikrintos saugios eismo sąlygos, atitinkančios transporto srautus, kelių kategorijai AM keliamus reikalavimus bei nustatytus tarptautinius standartus. Projekto įgyvendinimas pagerins TEN-T kelių infrastruktūrą Lietuvos teritorijoje bei sukels šį ilgalaikį poveikį: bus sudarytos palankios sąlygos tranzitiniam bei vietiniam eismui, sumažės nelaimingų atsitikimų skaičius, sutrumpės kelionės laikas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Skamba kaip eilinis valdzios nusisnekejimas

Skamba kaip eilinis valdzios nusisnekejimas portretas
Tokios "Informacijos" pateikimas yra daugiau nepateikimas nieko konkretaus. Skamba kaip bla-bla-bla ir tuom nebent nerastingi gali patiketi. Kur nors bendri planai, zemelapis , kas kur ir uz kiek bus padaryta, kada. Kodel neskelbiamas tarptautinis konkursas , kad ir sveicarai ir austrai ir vokieciai galetu pasiulyti savo kaina? Ko bijoma? Ar Lietuva jau nebe EU salis? Toliau: pasakymas , kad "kelione sutrumpes" yra eilinis bla-bla-bla irgi. Tai parodykite and zemelapio kokie greiciai leidziami dabar , o kas bus atlikus darbus, kokie greiciai tada? Zinot , nebesinori net rasyti, tiesiog geda del tokiu "Specialists"

...

... portretas
Krematoriumas irgi prie tos plėtros priklauso?..

Expert

Expert portretas
Musu kelininkai yra SUDARANKIAi-NUGRUBNAGIAI su stipriai uzlenktais pirstais i save.Jiems geriau isvis neduoti jokiu uzsakymu,geriau kokie lenkai tegu stato Lietuvoj kelius.Neseniai vaziavau per Lenkija,grazu paziuret kaip jie sparciai tvarko kelius.Mano manymu Lietuvoje nera nei vieno km kelio,atitinkancio auksciausius reikalavimus..............
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių