Pirmą kartą Lietuvos turizmo reklama – Lenkijos oro uoste

  • Teksto dydis:

Nuo šiandien keleivių didžiausiame Varšuvos Šopeno oro uoste dėmesiui – Lietuvos turizmo reklama. Šešiuose dinaminiuose stenduose patikros zonoje bei „Duty Free“ zonoje – kvietimas aplankyti Vilnių, Kauną bei Palangą, t. y. tuos miestus, su kuriais Varšuvą šių metų turistinį sezoną jungs tiesioginiai skrydžiai. Reklamos kampanija truks 4 savaites.

„Pastebime, kad Lenkijos turistas, pasirenkantis savo atostogoms Lietuvą, keičiasi – sulaukiame vis daugiau jaunų, šiuolaikiškų turistų, šeimų. Jiems aktualios laisvalaikio, aktyvaus turizmo galimybės, gastronominės patirtys. Todėl ieškome naujų būdų reklamuoti savo šalį Lenkijoje“, - teigia laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pernai bent su viena nakvyne Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvojo 154 tūkst. lenkų turistų – tiek, kiek gyventojų gyvena Klaipėdoje. Lenkija yra TOP 4 Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – pernai jos augimas siekė 4,2 proc.

Siekdamas išlaikyti turistų augimą, prailginti jų viešnagės trukmę, skatinti atrasti Lietuvos regionus, Turizmo departamentas balandžio pabaigoje organizuoja ir Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginių seriją Liubline (balandžio 24 d.), Torunėje (balandžio 25 d.) ir Varšuvoje (balandžio 26 d.).

Renginiuose dalyvausiantys Lietuvos turizmo informacijos centrai bei turizmo paslaugų tiekėjai Lenkijos turizmo profesionalams bei žiniasklaidai pristatys, kuo gali nustebinti kaimyninės šalies gyventojus - atnaujintais turizmo maršrutais, poilsio ir sveikatingumo paslaugomis, naujais turizmo objektais ar renginiais.

Vidutinė lenkų turistų viešnagės Lietuvoje trukmė yra dvi nakvynės. Siekiant ją pailginti, renginių metu bus akcentuojamos apgyvendinimo galimybės įvairiuose Lietuvos regionuose bei Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirti renginiai: Šimtmečio dainų šventė „Vardan tos“, pajūrio pasididžiavimas „Jūros šventė“, „Hanza dienos“ Kaune – tai tik keli pasirinkimai, kuo Lenkijos turistai kviečiami paįvairinti keliones po mūsų šalį.

Siekiant išnaudoti kaimyninės šalies turizmo rinkos potencialą, renginių metu vyks ir kontaktų mugės, kuriose turizmo srities specialistai turės galimybę ieškoti naujų verslo partnerių ir keistis bendradarbiavimo idėjomis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių