Prioritetas uoste – konteineriniams „dičkiams“

Grįžti į straipsnį

PETRAS PIKŠRYS

PETRAS PIKŠRYS portretas
Nelabai logiška. Laivų techninis-ekonominis parametras yra laivo dydis - technine kalba yra bruto registrinės tonos (BRT). Taigi pagal BRT yra nustatomas laivams uosto mokestis. Vis tik yra didelis skirtumas tarp laivo 60 000 BRT ir laivo 140 000 BRT. Supaprastintai paaiškinu - didesniam laivui reikalinga ilgesnė ir gilesnė krantinė, gilesnis farvateris (liet. laivakelis), sudėtingesnis laivo valdymas. Taigi - didesnės vandentalpos laivas uostui kainuoja brangiau, tai ir uosto mokesčiai turi būti didesni. Na, nebent.......pritaikome konkurencinius mokesčius, siekiant pritraukti į Klaipėdos jūrų uostą didelės vandentalpos konteinervežinius laivus.

Wow

Wow portretas
Įspūdingi laivai. Pasididžiavimas ima išvydus, kad tokie plaukia į Klaipėdą.

Galerijos

Daugiau straipsnių