Rinkos išlaisvinimas baugina keleivių vežėjus

  • Teksto dydis:

Keleivinio transporto miesto, priemiestiniais bei tolimojo susisiekimo (tarpmiestiniais) maršrutais rinka iki šiol sutelkta išimtinai Lietuvos bendrovių rankose. Susisiekimo ministerijai numačius liberalizuoti rinką, paslaugas perkant konkursu, vietos vežėjai iškart šį siekį sukritikavo.

Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos "Linava" atstovai gąsdina, kad numatomas keleivių vežimo rinkos liberalizavimas, paslaugas parenkant tik konkursu, vietos vežėjams turės itin skaudžių pasekmių. "Linavos" viceprezidentas Rimantas Martinavičius dienraščiui teigė, kad skubiam rinkos liberalizavimui kol kas nepasiruošę ne tik patys vežėjai, bet ir nėra išgvildentas naujų keleivių vežimo rinkos mechanizmų teisinis reglamentavimas.

"Šalies rinkoje atsirastų kelios didžiosios tarptautinės bendrovės, kurios taikytų dempingo kainas. Be to, kiltų pavojus, kad tokiai bendrovei laimėjus maršrutų paketą gali būti uždaryti nepelningi, tačiau gyventojams reikalingi maršrutai", - sako "Linavos" atstovas.

Pasak "Lietuvos žinių", Susisiekimo ministerija nusprendė, kad Kelių transporto kodekso pakeitimai bus įgyvendinami tik atlikus detalų tyrimą, kaip nežlugdant veikiančio verslo liberalizuoti šalies keleivinio transporto rinką.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių