Seimas linkęs pritarti Lietuvos oro uostų koncesijai

  • Teksto dydis:

Seimas nusiteikęs leisti koncesininkui plėtoti tris šalies oro uostus - Vilniaus, Kauno ir Palangos. Kiekvieno jų valdymas ir plėtra būtų reguliuojama atskirai, o koncesijos pabaigoje valstybė perimtų turtą.

Seimas antradienį po svarstymo pritarė tai numatančiam Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų valdomų oro uostų koncesijos įstatymo projektui: už balsavo 58, prieš - trys, o susilaikė 25 parlamentarai. Galutinis balsavimas vyks vėliau.

Seimo Ekonomikos komiteto narys Jurgis Razma teigė abejojantis, ar apsimoka oro uostų valdymą perduoti koncesininkams - pasak jo, istorija parodė, kad koncesijos projektai nepavyksta. J.Razma taip pat priekaištavo, kad Vyriausybė neturėjo jokių oro uostų valdymo alternatyvų.

"Beveik vienintelis išsigelbėjimas, kad mūsų oro uostai būtų konkurencingi", - teigė parlamentaras.

Pasak socialdemokratės Birutės Vėsaitės, šalies oro uostams investicijos būtinos, o valstybės galimybės ribotos: "Tikimės, kad koncesininkas pritrauks daugiau užsienio firmų tiesioginėms investicijoms".

Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų valdomų trijų oro uostų koncesijos įstatymo projektas numato, kad koncesijos sutartis dėl šalies oro uostų valdymo negalėtų būti sudaroma ar pratęsiama ilgiau nei 25 metams.

Sprendimą dėl oro uostų koncesijos projekto įgyvendinimo priimtų Vyriausybė, tačiau jeigu pagal sutartį valstybei tektų prisiimti 58 mln. eurų viršijančius turtinius įsipareigojimus, vietoj Vyriausybės lemiamą žodį tartų Seimas.

Koncesiją numatoma suteikti tik tai įmonei, kuri atitiks nacionalinio saugumo interesus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
o paskui ateis arba Šimašius, arba vienas iš žeimelių ir viską sugriaus:D)
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių