Uostas – geros partnerystės pavyzdys

Grįžti į straipsnį

Se

Se portretas
Aiškiai reklaminis ir apmokėtas straipsnis. Galėtų parašyti kiek uostas investavo į miesto infrastruktūrą, užterštumo ir ir triukšmingumo prevenciją. Klaipėda gali didžiuotis, kad yra vienas triukšmingiausių miestų Europoje.

Petras Pikšrys

Petras Pikšrys portretas
Puiku. Klaipėdos jūrų uostas greitai modernizuojamas, atplaukia vis didesni laivai, bet.......į Klaipėdos jūrų valstybinį uostą neįplaukia Lietuvos laivai, nes tokių laivų nėra.

To G

To G portretas
Reikėtų žinoti, kokia yra CKT veiklos struktūra. Tai yra tik turto valdytojas. Visas krovos operacijas atlieka Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO Jūrų perkėlos terminalo grupės darbuotojai. Kodėl taip dirba CKT ir KLASCO yra jų savininko reikalas. Juos valdo tas pats koncernas "Achemos grupė". Todėl realiai CKT teritorijoje dirba ne 9 žmonės, o gerokai daugiau. Ir ten dirba klaipėdiečiai.

G.

G. portretas
ŠitIp dailiai apdainuotas Klaipėdos Centrinis Terminalas pagal rekvizitai.lt yra sunkiu darbu sukūręs net 9 darbo vietas ir daro pardavimų (paslaugų) apyvartą vos iki 2mln. pinigų per metus. Apgailėtina pelno pompa į užsienį.

Panegirika

Panegirika portretas
Šlovė uostui

To Arūnas

To Arūnas portretas
Gal dar ir visos autostrados išlaidas priskaičiuokite, nes ir ja juda kroviniai iš uosto. O jei rimčiau, ne uosto, o miestiečių transportas, Klaipėdoje sukelia didžiausius kamščius.

Arunas

Arunas portretas
Tiek tos investicijos ir atsiperka, kai skaičiuoja tik centrinio terminalo Pirso prailginima. 4000 m krovinių vietoj 2500 m uzkims furomis miesto centra galutinai. Itraukit dvieju/triju viaduku kaina ir tada paskaiciuokim atsiperkamuma.

Galerijos

Daugiau straipsnių