Aptarė plėtrą ir galimas grėsmes

Dviejų uostamiesčio bendrovių numatoma plėtra sudomino miesto valdžią. Politikai kelia klausimą, kokią įtaką klaipėdiečių gyvenimui turės Krovinių terminalo ir Vakarų laivų gamyklos ateities planai.

Analizavo grėsmes

Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdyje dalyvavę Krovinių terminalo atstovai politikams paaiškino, jog ateityje bendrovės teritorijoje ketinama nutiesti dar vieną geležinkelio estakadą, greta esamo rezervuarų parko įrengti penkis naujus rezervuarus, šalia jų turėtų atsirasti automobilių pakrovimo ir iškrovimo postas, taip pat ketinama suprojektuoti multifunkcinių kuro priedų priėmimo postą su siurbline, įrengti izopentano krovos sistemą.

Komiteto nariai domėjosi, ar numatomi pokyčiai neturės įtakos klaipėdiečių gyvenimo kokybei.

Bendrovės gamybos ir technikos direktorius Eduardas Plauška paaiškino, kad tiek įrengiant naujus rezervuarus, tiek planuojant kitus darbus bus atsižvelgiama į taikomus reikalavimus. Anot jo, ketinama įdiegti patikimas rekuperacines sistemas bei kitus įrenginius, kurie padės išvengti oro ar kitokios taršos atvejų.

Be to, atstovo teigimu, bendrovės teritorijoje išvystyta infrastruktūra leidžia išvengti ir dirvos ar vandens taršos atvejų.

Paaiškinimai įtikino

Plačiau aptartas ir galimas automobilių srautų padidėjimas. Žadama, kad dėl bendrovės plėtros transporto srautas per parą išaugs maždaug šešetu automobilių.

Politikai bendrovės atstovų teiravosi, ar nėra numatytas tikslus maršrutas, kuriomis gatvėmis iš miesto išvažiuos Krovinių terminalo teritoriją paliekantys automobiliai ir ar neketinama prisidėti tobulinant miesto infrastruktūrą.

Nors bendrovės atstovai pripažino, jog kol kas tokių planų nėra, tačiau vakar posėdžiavusieji sutarė, kad atsakymai į miestui rūpimus klausimus juos įtikino. Politikai neskubėjo prieštarauti tam, kad, prieš prasidedant plėtrai, būtų atliktas poveikio aplinkai vertinimas.

Sukėlė klausimų

Diskutuota ir dėl Vakarų laivų gamyklos planuojamos veiklos – bitumo išpilstymo, sandėliavimo ir krovos į laivus adresu Minijos g. 180.

Pastebėta, kad iš šios bendrovės taip pat nebus reikalaujama poveikio aplinkai vertinimo, nors planuojami pokyčiai ir kelia klausimų.

Komiteto nariai ir savivaldybės administracijos atstovai neslėpė, kad kyla įtarimų, jog, prasidėjus minėtai veiklai, tam tikros taršos gali padaugėti pietinėje miesto dalyje. Miesto valdžios atstovus neramino ir galintys išaugti transporto srautai.

Bendrovės atstovai komiteto posėdyje nedalyvavo, tačiau apie tai komiteto pirmininką buvo informavę.

Savivaldybės administracijos atstovai teigė kreipęsi į bendrovę, jog ši patikslintų informaciją dėl nerimą keliančių klausimų.

Vis dėlto komiteto nariai pastebėjo, kad bendrovė, prieš pradėdama naują veiklą, turėtų atlikti poveikio aplinkai vertinimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Kaip grazu . Pristacius nauju backu ir galimai patikimu rekuperatoriu ,pajuris taps zydraja pakrante. Supraskite dabar KLAIPEDOS NAFTOJE stovi ar nestovi ar nejungiami nepatikimi rekuperatoriai. Atsakymas trumpas smirdes negalimai o normaliai kaip smirdejo tai dar daugiau.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių