Briuselyje įstrigę „Air Lituanica“ keleiviai jaučiasi palikti likimo valiai

Briuselio oro uoste išskristi į Vilnių su veiklą stabdančios bendrovės „Air Lituanica“ lėktuvu turėję keleiviai LRT radijui teigia, kad jiems nesuteikiama pakankamai informacijos dėl nevykdomų skrydžių, o klientų aptarnavimo centro telefonas nebeveika.

Žmonės taip pat sako, kad jiems siūlomi nepatogūs jungiamieji skrydžiai per Rygą. Šiuo metu „Air Lituanicos“ keleiviais rūpinasi kompanija „Air Baltic“.

Lietuvos oro bendrovės atstovė LRT radijui sako, kad keleiviais rūpinamasi, tačiau informacija telefonu praktiškai neteikiama dėl apkrautos linijos. Pasak Sandros Meškauskaitės, norintieji susigrąžinti pinigus už bilietus, turi pildyti pinigų grąžinimo formą „Air Lituanicos“ puslapyje.

Šiandien bendrovė pranešė stabdanti veiklą dėl finansinių sunkumų. Kiek anksčiau paskelbta, kad žmonės, įsigiję „Air Lituanicos“ bilietus skrydžiams iki gegužės 29 dienos, bus skraidinami Latvijos kompanijos „Air Baltic“. Kitiems nuostolius turėtų atlyginti „Air Lituanica“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

{Pranas MO

{Pranas MO portretas
Kai Zuokas pranešė, kad Air Lithuania vadui nustatė 30 000 lt/mėn algą ir pasakė, kad už mažiau niekas nenori dirbti...tik visiški k........ galėjo pirkti bilietus. Juk tai aiški plovykla...

klp

klp portretas
baranai taip jums ir reikia... jaun kiek laiko rasoma apie zuokino afiora, apie veluojancius skrysdzius ir bla bla bla, ne vistiek tuparyli perka bilietus, nu nusipirkit ir dar i sios dienos reisus balvanai

Tegul

Tegul portretas
nenori per daug-mūsų graybai turi ką veikt:ruoštis karui ir padėti Ukrainai.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių