Daugiabučių administravimas – išmaniai ir patogiai

  • Teksto dydis:

Viskas, kas susiję su daugiabučio namo priežiūra, nuo šiol gali būti sprendžiama vieno mygtuko paspaudimu. Tokią galimybę per skaitmeninę „e-BŪSTAS“ platformą gyventojams pasiūlė daugiabučių namų administravimo lyderė, bendrovė „Mano Būstas“.

Sukūrė aplikaciją

Praėjusių metų vasarą startavusi „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi daugiau nei 35 tūkst. vartotojų (penktadalis visų klientų), kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis. „Mano Būsto“ tikslas per šiuos metus – toliau sparčiai populiarinti „e-BŪSTAS“ aplikaciją ir gerokai padidinti aktyvių vartotojų skaičių.

„Didžiuojamės, kad 2017 m. pradžioje pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Ši programa padeda mūsų klientams patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Mano Būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.

Svarbus įrankis

Šis įrankis įgyvendina vieną svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Mano Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris, tikimasi, ne tik patenkins vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvins kolegų darbą, leis operatyviau spręsti problemas, sumažins techninio darbo kiekį.

Ši programa padeda mūsų klientams patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją.

„Norint išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje, reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ yra vienas iš žingsnių kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė V.Turonis.

Tačiau bene svarbiausias „e-BŪSTO“ pranašumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios smarkiai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūra, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko ir reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo ar bendrijos gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas šios apklausos skirtos susidaryti bendrai nuomonei apie klientų pasitenkinimą, tačiau realu, kad jau šiemet „e-BŪSTAS“ platformoje bus galima vykdyti ir juridinę galią turinčias apklausas“, – akcentavo „Mano Būsto“ vykdomasis direktorius Ignas Krasauskas.

Nuolat tobulinamas

„Mano Būsto“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis pastebi, kad „e-BŪSTAS“ atliepia šiuolaikinio kliento poreikius ir pabrėžia, kad įrankis nuolat tobulinamas.

„Matome dideles galimybes ne tik teikti tiesiogines paslaugas klientams, bet ir suteikti jiems pridėtines vertes. Klientai vertina galimybę visą jiems reikalingą informaciją gauti aktualiu laiku, dažnai net nekeliant kojos iš namų, vos vieno mygtuko paspaudimu. Atsižvelgiant į vartotojų elgseną įrankis yra nuolat tobulinamas, pridedamos vis naujos funkcijos. Praėjusiais metais testavome sistemą, o šiemet jau kviečiame vartotojus aktyviai ja naudotis, todėl tikiu, kad 2018-ieji taps „e-BŪSTO“ proveržio metais“, – kalbėjo A.Žemaitis.

„E-BŪSTO“ aplikacija gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresniems žmonėms. Daugiau informacijos apie mobiliąją programėlę galima rasti internete www.ebustas.lt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Geriau pradėkite daugiabučiuose senus liftus atnaujinti

klientas

klientas portretas
kiekviena naujovė-papildomi pinigėliai iš vartotojo kišenės.

nuomone

nuomone portretas
dideles problemos su tuo ebustu,pirma is ju ateina visos saskaitos o sitos tik po 20 paskambinus kelis kartus,esu labai jais nusivylusi,visi dirba ,sas kaitos iki 15 buna ,o sitie ponai amzinai veluoja
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių