Lietuvius vilioja darbas prestižiniuose laivuose

Užsienyje atsiveria naujos galimybės Lietuvos verslui ir atsakingiems žmonėms.

Užsakymai megajachtose ir kruiziniuose laivuose

Bendrovės „Marino grupė“ (marinogroup.lt) ir „Marino projektai“ (marinoprojects.com) Lietuvoje žinomos. Jose dirba daugiau kaip 650 žmonių, pagrinde iš Klaipėdos ir Vakarų Lietuvos.

Per 250 darbuotojų turinti „Marino grupė“ atlieka laivų korpusų surinkimo, vamzdynų montavimo ir įrengimo, izoliacijos, šildymo ir vėdinimo sistemų, durų, liukų ir kitų komponentų montavimo laivuose darbus.

„Marino projektai“, kur per 400 darbuotojų, atlieka apdailos ir ventiliacijos montavimo darbus laivuose ir įvairiuose statybų objektuose.

Bendrovės įsikūrusios Klaipėdoje, S.Neries gatvėje. Joms vadovauja Laisvydas Kazbaraitis.

„Abi mūsų bendrovės labiausiai užimtos laivų statybos ir remonto sektoriuje. Su laivais susieta apie 75 proc. apyvartos. Iš jų apie 30 proc. dalis yra darbas megajachtų statyboje, kita dalis įvairiuose laivuose, bet pagrinde kruiziniuose laineriuose“, - teigė  L.Kazbaraitis.

Iki 160 metrų ilgio megajachtose, kurios šiuo metu statomos, Italijoje, Kipre, Švedijoje, Olandijoje ir Vokietijoje, klaipėdiečiai pagrinde atlieka apdailą. Šiuose laivuose, kurie kainuoja 150-350 mln. eurų ir brangiau, naudojamos ypatingai brangios ir kokybiškos medžiagos.

Aukšti reikalavimai yra atliekant ne tik megajachtų, bet ir kruizinių laivų apdailą. Laivuose apdaila žymiai sudėtingesnė nei įprastose namų statybose. Ir mokama laivų apdailininkams daugiau nei paprastiems statybininkams.

Apdailininkai, oro kondicionavimo, šildymo ir ventiliacijos specialistai, suvirintojai, metaliniu konstrukcijų, vamzdynų montuotojai iš Klaipėdos dirba ir viešbučiuose, pramoniniuose ir kituose sudėtinguose objektuose.

Užsienyje darbuotojais pasirūpinta

Daugelis žmonių ypač vertina savo darbą, didžiuojasi, kad dirba dideliuose kruiziniuose laivuose ar megajachtose. Darbas užsienyje ypač praplečia jų supratimą, pasaulėžiūrą. 

„Gerų specialistų trūksta. Kviečiame dirbti apdailininkais į laivus statybininkus, stalius, ventiliacijų, vamzdynų montuotojus, suvirintojus. Juos mokome savo bazėje Klaipėdoje. Turime statybos sektorių, todėl dalį būsimųjų laivų apdailininkų, suvirintojų pirmiausia įvertiname civilinėje ir pramoninėje statyboje tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje“, - tikino L.Kazbaraitis.

Jo teigimu, priimant žmogų nėra nustatytas amžiaus cenzas, nekeliamas reikalavimas mokėti užsienio kalbą. Tiek „Marino grupėje“, teik „Marino projektuose“ dirba profesionalūs projektu, darbu vadovai, skyrių direktoriai. Vertinamas darbuotojus kruopštumas, atsakomybė, mokėjimas dirbti savarankiškai. Bendrovėse yra nuostatos, kad stikliuko mėgėjams dirbti užsienyje ne vieta, kad nedarytų gėdos kompanijai ir savo šaliai.

„Marino grupė“, „Marino projektai“ rūpinasi žmonėmis, nuveža nemokamai juos į darbo vietą užsienyje, aprūpina apranga, įrankiais, saugos priemonėmis, parveža pasibaigus darbo laikui. Užsienyje puikios gyvenimo sąlygos. Darbuotojai komandiruotėse papildomai draudžiami. Viskuo pasirūpinta, tik maistą darbuotojai turi pirkti patys.   

Darbo grafikas pakankamai patogus - 6-8 savaičių darbas užsienyje, 2-3 savaičių poilsis namuose. Tačiau taikomi ir individualūs lankstūs grafikai - nori dirbk mėnesį, bet tuomet laisvas laikas namuose bus trumpesnis.

Vien šiemet įvairūs bendrovės objektai užsienyje buvo per 100 vietų. Iš jų per 70 įvairiuose laivuose.

Planuose - naujos rinkos

„Darbuotojai iš Lietuvos laivuose yra geriau vertinami nei tose pačiose statyklose su mumis konkuruojantys lenkai, rumunai ar bulgarai“, - teigė L.Kazbaraitis. Anot jo, lietuviai pasižymi kruopštumu, yra atsakingesni, darbštesni.

L.Kazbaraitis prisipažino, kad pratęsiant užsakymus išgirsta gerus įvertinimus iš užsakovų.

Šiuo metu vienoje iš Vokietijos laivų statyklų statomame kruiziniame laive dirba per 200 apdailininkų ir ventiliacijos montuotojų iš Lietuvos.

„Dirbdami užsienio laivų statyklose mes jau įgijome gerą vardą. Sugebame laiku, kruopščiai atlikti darbus. Mūsų bendrovės nuolat plečiasi, daugėja darbuotojų“, - teigė L.Kazbaraitis.

Prieš kelias dienas išsiųsta 40 žmonių grupė dirbti į laivų statyklą Singapūre.

Jau parengtas kitų metų užsakymo paketas. Jame ne tik darbas Europos laivų statyklose  Suomijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Olandijoje, jau minėtame Singapūre, bet ir Amerikoje, Bahamų salose. Šiek tiek dirbama ir laivų statyboje bei remonte, civilinės statybos objektuose Klaipėdoje, Vilniuje.

Šiais metais planuoja padidinti darbuotojų skaičių apie 20 procentų. Kitais metais numatyta dar 30 proc. darbuotojų plėtra.

„Mes dirbame su surinkta profesionalia administracijos darbuotoju komanda, domimės naujovėmis ir naujomis technologijomis, tiksliai nustatytą dieną mokame darbuotojams atlyginimus, atliekame darbą kruopščiai, laiku, pagal aukščiausius standartus atsižvelgdami į užsakovų reikalavimus, vertiname savo darbuotojus ir atsižvelgiame į jų norus“, - apie verslo sėkmę kalbėjo L.Kazbaraitis.

Anot L.Kazbaraičio, įsidarbinti doram ir darbščiam žmogui jų kompanijoje paprasta - tereikia paskambinti į personalo skyrių tel. (8 675) 19837 ir ten viską išaiškins.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Lemas

Lemas portretas
Labai įdomi darbo sutartis. Vos ne kaip testamentą pasirašai. Pagrinde baudos, išskaitos, įvairūs reikalavimai. Net nutraukus darbo sutartį dvejus metus persekios įmonės šešėlis.

F

F portretas
Teko dirbti marino projektai, atliginimas nesumokamas kuri žada! Darbo reikia laukti mėnesį laiko, nors tartasi buvo kitaip, darbu ilgam ir pastoviam laikui nera, daugiau prabusit nemok. Atostogų. Vadovas i visa žiuri labai atlaidžiai.

Dirbes

Dirbes portretas
Esu dirbes ir gavau viska kas buvo pazadeta. Girdejau, kad labai netoleruoja gerimo ir darbo praleidinejimo, kogero alkoholiku komentarai cia neigiami.
VISI KOMENTARAI 15

Galerijos

Daugiau straipsnių