„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja atleisti ketvirtadalį administracijos

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja grupės pertvarką, atsisakant dalies nereikalingo turto. Įmonės vadovas Mantas Bartuška neatmeta ateityje siekti, kad įmonės akcijos būtų kotiruojama biržoje.

Anot M. Bartuškos, įmonės administracijoje, kur yra daug nereikalingų vadovų, bus panaikinta apie 300 etatų - dalis etatų yra laisvų, todėl bus atleista mažiau žmonių. Dėl to, pasak M.Bartuškos, bus sutaupyta 9 mln. eurų kasmet.

„Administracijoje dirba per 1200 žmonių, planuojame atsisakyti ketvirtadalio etatų“, - spaudos konferencijoje teigė M. Bartuška.

Pasak jo, darbuotojai bus atleisti per šiuos metus.

„Tai bus laipsniškas procesas ,iki metų pabaigos, nes norime, kad procesas būtų įgyvendintas teisingai, laikantis Darbo kodekso, atliekant objektyvius vertinimus, kad nebūtų „myliu-nemyliu“, nebūtų diskriminuojama“, - teigė M. Bartuška.

Jis taip pat pranešė, kad įmonė peržiūrės visas funkcijas ir spręs, kurios reikalingos, o kurias galima įsigyti rinkoje. Pavyzdžiui, galvojama, ar atsisakyti „Gelsaugos“ arba Geležnkelių aplinkosaugos centro paslaugų, tačiau „sprendimai kol kas nepriimti“.

„Sprendžiame, kokiu būdu „Gelsaugą“ pertvarkyti, galbūt galima paslaugas pirkti rinkoje, reikia turėti aiškų įvertinimą, ypatingai dėl saugos dalykų. (...) Geležinkelių aplinkosaugos centrą vertiname, ar negalima to efektyviau pirkti iš rinkos“, - aiškino M.Bartuška.

Tačiau, pasak jo, kitas įmones siekiama stiprinti. Pavyzdžiui, norima, kad Geležinkelių tiesimo centras taptų konkurencingiausia regiono bendrove ir dalyvautų rangos konkursuose kaip lyderiaujanti įmonė, o ne subrangovė.

Anot jo, taip pat bus siekiama, kad Vilniaus lokomotyvų depas paslaugas teiktų ne tik „Lietuvos geležinkeliams“, bet ir kitoms regiono bendrovėms.

Geležinkelių vadovas taip pat teigė, kad būtų galima atsisakyti dalies bendrovės turto, jį parduodant arba išnuomojant.

„Turto valdymo centras turi tikrai daug turto, kuris tam tikrais atvejais yra perteklinis, tai turės išgryninti, tas kuris turtas nėra reikalingas, tai jo realizavimas rinkoje parduodant arba išnuomojant. (...) Pavyzdžiui, geležinkelių stočių dalį patalpų galbūt galima išnuomoti“, - teigė M. Bartuška.

Jo teigimu, dalį sprendimų dėl įmonių pertvarkos tikimasi priimti dar šiemet, tačiau jis neprognozavo, kiek dėl to bus sutaupoma lėšų.

„Šiai dienai gal per anksti žongliruoti skaičiais, kuomet bus baigti įvertinimai, pasidalinsime informacija“, - teigė geležinkelių vadovas.

Anot jo, neatmetama ateityje dalį kapitalo pritraukti per akcijų biržą: „Kalbėsime galbūt net listingavimo galimybę, kad pritrauktume papildomo kapitalo, kad įmonė būtų skaidri“.

„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja, kad įgyvendinę pertvarką trečdaliu - nuo 125 dienų iki 85 dienų - sutrumpins pirkimų trukmę, naudos 50 proc. mažiau popierinių dokumentų, sieks nulinio nelaimingų atsitikimų rodiklio.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vartotojas

vartotojas portretas
taip reikia atleisti kitus, ir pastatyti savus :)

nieko

nieko portretas
ten nesugriaus, jai tik darmajiedus atleidžia

Ona

Ona portretas
Griauti daug lengviau nei kurti.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių