„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja vežti krovinius Hamburgo uosto kryptimi

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Hamburgo uostu ir krovinių pervežimo kompanija „Metrans“, kuri Europoje valdo 14 krovos terminalų.

Susitarimas numato, kad „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su partneriais ieškos galimybių vežti įvairiarūšius krovinius didžiausio Vokietijos jūrų uosto kryptimi, praneša bendrovė. Tam numatoma panaudoti vystant infrastruktūros plėtros projektus „Rail Baltica“ ir Rytų-Vakarų transporto koridorių.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos vadovo Egidijaus Lazausko, Hamburgo uostas užtikrina jungtis su visa Europa, todėl jis yra patrauklus geležinkelių centras logistikos kompanijoms.

„Nuolat dairomės naujų verslo plėtros galimybių užsienyje, o Vokietija yra viena mūsų svarbiausių užsienio rinkų, kur matome didelį potencialą. Tikimės, kad bendradarbiavimas su Hamburgo jūrų uostu ir „Metrans“ atvers naujų galimybių Lietuvos verslui, kuris ieško greito, efektyvaus ir aplinkai draugiško krovinių pervežimo Rytų-Vakarų transporto koridoriumi“, - pranešime sako E. Lazauskas.

„Lietuva yra nuolat auganti Hamburgo uosto pakrantės partnerė. Ryšiai, grindžiami partnerystėmis, mums labai svarbūs“, - teigia „Hafen Hamburg Marketing“ valdybos narys Axelis Matternas.

Hamburgo uostas yra didžiausias jūrų uostas Vokietijoje ir vienas svarbiausių krovinių paskirstymo centrų Europoje. Iš jo gabenami kroviniai į Šiaurės jūrą bei Baltijos regioną. Uoste per metus perkraunama apie 15 mln. standartinių konteinerių (TEU). Hamburgo uosto geležinkeliais kasdien pravažiuoja apie 220 prekinių traukinių. Hamburgo uoste geležinkelio tinklu naudojasi daugiau kaip 120 geležinkelio įmonių.

„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų ir užsibrėžė tikslą 30 proc. - nuo 53 iki 70 mln. tonų - išauginti per metus pervežamų krovinių apimtis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

o

o portretas
kas daugiau ir belieka išsiparduodantiems ir netenkantiems baltarusių krovinių geležinkeliams, tik planuoti, prieš metus visur skelbėsi, kad planavo, pasirašinėjo su kinais, prieš pusę metų su lenkais, nemanau, kad kažkas gero ir dabar nutiks

na kur vez -aisku ...

na  kur  vez  -aisku  ... portretas
bet klausimas kyla --ka vez....... juk jokiu kroviniu jiems niekas neduoda ,o is lietuvos jau viskas isvezta....
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių