„Lietuvos paštas“ gudrybę įvardijo klaida?

Vyras dėl šio incidento parašė oficialų skundą į bendrovę "Lietuvos paštas". Ir gavo atsakymą, kuris jį dar labiau užgavo.

"Dėkojame jums už išsakytas pastabas. Nuoširdžiai atsiprašome, kad dėl įvykusių techninių nesklandumų "Lietuvos pašto" duomenų bazėje, Klaipėdos 4-ojo pašto darbuotojas suklydo bei neteisingai informavo jus dėl siuntai paskaičiuotų mokėtinų mokesčių. Labai nemalonu ir apgailestaujame, kad mūsų darbuotojams nepavyko tinkamai paaiškinti susidariusios situacijos ir tai sukėlė jums nemalonią patirtį. Pranešame, kad su minėto pašto darbuotojais aptarėme situaciją, papildomai priminta, kaip elgtis iškilus nesklandumams, bei atkreiptas jų dėmesys į atsakingo ir profesionalaus darbuotojo elgesį, bendravimo su klientais svarbą, darbo kokybę. Dar kartą atsiprašome už nesklandumus. Dėkojame, kad atkreipiate dėmesį į iškilusias problemas", – Andrejui parašė bendrovės "Lietuvos paštas" Klientų patirčių valdymo departamento Aptarnavimo kokybės skyriaus specialistė.

Negaliu atsistebėti. Kaip jiems ne gėda tvirtinti, jog tai buvo duomenų bazės klaida?

"Negaliu atsistebėti. Kaip jiems ne gėda tvirtinti, jog tai buvo duomenų bazės klaida? Juk jie puikiai supranta, kad tai jokia klaida, nes net suma buvo neteisinga įrašyta, jei tai išties buvo muito mokestis. Kaip duomenų bazė gali "pamiršti" formulę, pagal kurią skaičiuojamas tas mokestis? Pats esu IT sistemų administratorius ir puikiai žinau, kokios būna duomenų bazės klaidos", – piktinosi Andrejus.

Ateityje situacija nesikartos?

Dienraštis kreipėsi į "Lietuvos pašto" administraciją dėl šio keisto atvejo, kuris nutiko Klaipėdos pašte.

Žurnalistai pabandė išsiaiškinti, kodėl už siuntinį, kuris realiai nebuvo apmokestinamas jokiais muitais, klientas atėjęs jo atsiimti sužinojo, kad reikia primokėti dar 8 eurus.

Maža to, ta priemoka ant siuntos kortelės buvo užrašyta ranka.

"Klaipėda" pasidomėjo, ar pagrįstai žmogui kilo įtarimas, kad jis ne pirmas toks klientas, kurį esą siekia apgauti tokiu būdu.

Bendrovės "Lietuvos paštas" komunikacijos vadybininkė Reda Kazlaitė dar kartą atsiprašė kliento už patirtus nepatogumus.

Ir "nesusipratimą" mėgino grįsti pastaruoju metu paštą užgriuvusiais dideliais kiekiais siuntų iš trečiųjų šalių, ypač – iš Kinijos.

"Tokiu atveju, siekiant siuntas gyventojams pateikti kiek įmanoma greičiau, vyksta itin didelis, atsakingas ir kruopštus siuntų apdorojimo darbas. Jūsų minimu atveju gyventojo siunta neturėjo būti apmokestinta, tačiau dėl vieną dieną laikinai trukusių techninių nesklandumų vidinėje sistemoje buvo netyčia padaryta žmogiška klaida. Jokiu būdu nesiekiame apgaudinėti klientų, dirbame laikydamiesi įstatymų, darbo tvarkos ir etikos normų reikalavimų. Dėsime pastangas, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų", – paaiškino R.Kazlaitė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

lokis

lokis portretas
"neapmokestinamos prekės, kurių bendra vertė yra ne didesnė kaip 22 Eur" Citata iš muitinės puslapio. Kaži kokia vertė tada siuntos buvo? Nes jei neviršijo 22 eur, tai tada jokių mokesčių, o jei viršijo 22 eur, nors ir keliais centais, tai turėjo apmokestint. Ir tada arba pats muitinies,kas yra tikra kankynė, renkies kitą tarpininką arba tvarkai per paštą. Ir tada taip ir gaunas, kad už pateikimą muitinei paštas, kaip beje ir visi kiti tarpininkai, ima mokestį apie 9 eur ir plius paskaičiuojami mokesčiai. Tai normalu, užsisakinėjant reik skaičiuoti, kad su visais siuntimais suma neviršytų 22 eur. Tai būtų gerai, akd gerb skundėjas tinkamai viską įvardintų, o ne užsiminėtų negražiais dalykais, nes nutylėti faktai irgi nusikaltimas.Ir paštas ima tik apie 9 eur, kiti tarpininkai nulups gerooookai daugiau...Ar jūs įsivaizduojat, kad viską už dyką gaut turit? Sovietų Sąjunga seniai subyrėjo...

...

... portretas
'Oficialus' reketavimas.

Čia

Čia portretas
Muitinės tarpininko mokestis?
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių