„Maxima“ susigrąžina prarastas pozicijas, antra – „Iki“

  • Teksto dydis:

Prekybos tinklui „Maxima“ per 2018 metus  beveik pavyko susigrąžinti prarastas pozicijas, kai, į Lietuvą atėjus „Lidl“, neteko dalies pirkėjų, praneša „Verslo žinios“.

2015 metais „Maximą“ kaip pagrindinę apsipirkimo vietą buvo linkę nurodyti net 57 proc. vartotojų, 2016 metais, atėjus „Lidl“, – jau tik 47 proc.

Antroje pozicijoje pastarasis prekybos tinklas ir pagal rodiklį, kiek vartotojų nurodo jį kaip savo pagrindinę apsipirkimo vietą (2018 metais 16 proc.). „Maximos“ šis rodiklis siekia 54 proc., „Lidl“ - 11 proc., tiek pat atsiriekia „Norfa“, „Rimi“ - 6 proc., rodo kasmetis KOG instituto tyrimas (2018 metais  pabaigoje atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa internetu).

2016 metais šis rodiklis labiausiai smuko „Maximoje“, „Rimi“ tuomet sumenko tik simboliškai , o „Iki“, „Norfai“ pavyko augti, o pernai į viršų pasistiebti pavyko jau tik „Maximai" ir „Lidl".



NAUJAUSI KOMENTARAI

Taip

Taip portretas
Rimi brangiausia , chaotiskiausiai isdestytos prekes( zinau , marketingas , kad pirkejas ilgiau blaskytusi ir prisigriebtu nereikalingu pirkiniu pakeliui), nejauki , prasciausias tinklas. Iki -prastai organizuotas darbas , po darbo val dideles eiles , pasiteiravus pardavejos , si atsake kad nuo penktos val lieka dirbti tik 3 zmones ( vedejos irgi nebebuna) , kaunas , vilijampole) , darbuotojos stresuoja zmones pyksta sprendimas ir atsakymas - blogai neprifesionaliai organizuotas darbas

...

... portretas
'Rimi' - šlykščiausia parduotuvė.

Artūras

Artūras portretas
Iki brangiausia parduotuvė...
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių