- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
Nors 1999 metais įkurta bendrovė „Druskininkų Rasa“ yra viena didžiausių ir moderniausių mineralinio vandens gamintojų Lietuvoje, ilgą laiką eksportuojanti savo gaminius į užsienio rinkas, bendradarbiavimas su „Lidl“ prekybos tinklu jai tapo nemenku iššūkiu – paskatino gerokai pasitempti ir dar labiau patobulėti.
Šiandien „Druskininkų Rasa“ užima didžiąją dalį Lietuvos mineralinio vandens rinkos ir eksportuoja apie 30 proc. savo produkcijos.
Prekybos tinklui „Lidl“ dar tik žengiant į Lietuvą, pradėjus čia statyti pirmąsias parduotuves, bendrovės „Druskininkų Rasa“ vadovai sulaukė „Lidl“ atstovų skambučio.
Pasak Šarūno Bardausko, įmonės „Druskininkų Rasa“ komercijos direktoriaus, kontaktų su „Lidl“ buvo ir anksčiau: „Buvome sudalyvavę konkurse prekiauti mūsų mineraliniu vandeniu „Lidl“ tinklo parduotuvėse Lenkijoje. Nors tąkart likome antri, mums paliko puikų įspūdį prekybos centro požiūris ir profesionalumas. Neabejojome, kad dar susitiksime ateityje. Gavę pasiūlymą prekiauti savo mineraliniu vandeniu Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse, labai apsidžiaugėme, kad šis prekybos tinklas pasirinko būtent mus – buvome pasiruošę įgyvendinti visas sutarties sąlygas“.
Š. Bardauskas įsitikinęs: tokį „Lidl“ pasirinkimą lėmė tai, jog „Druskininkų Rasa“ siūlo natūralų mineralinį vandenį, be to, tai – lietuviškas produktas už patrauklią kainą.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Investavo apie pusę milijono eurų
Bendradarbiavimas su „Lidl“ paskatino pokyčiams, kurie buvo naudingi visai įmonės gamybos sistemai.
„Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius, taip pat įsigijome nemažai naujų, automatizavome dalį procesų – per šį laikotarpį investavome apie 500 tūkst. eurų. Prisijungę prie „Lidl“, patys sau išsikėlėme aukštesnę kartelę ir pradėjome lanksčiau diegti naujoves“, – pasakojo Š. Bardauskas.
Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius.
Pasak įmonės marketingo vadovės Lauros Kamantauskienės, kol kas „Lidl“ parduotuvėse jų mineralinis vanduo parduodamas su „Lidl“ prekės ženklu „Saguaro“, tačiau pastaruoju metu vyksta derybos ir dėl „Rasa“ prekės ženklo įtraukimo į „Lidl“ asortimentą. Taip pat diskutuojama apie galimybę prekiauti šiuo mineraliniu vandeniu „Lidl“ parduotuvėse užsienyje.
Bendrovė „Druskininkų Rasa“ apie 30 proc. savo gaminių eksportuoja į užsienio rinkas – „Rasos“ mineraliniu vandeniu prekiaujama Baltijos šalyse, Kaliningrade, Anglijoje ir Amerikoje, taip pat planuojama plėtra ir į kitas Europos šalis.
Išgaunamas iš privačių gręžinių Druskininkuose
„Druskininkų Rasa“ nuo seno garsėja natūraliu mineraliniu vandeniu, išgaunamu iš nuosavų gręžinių, kurie yra išsidėstę saugomose miškingose teritorijose Druskininkuose. L. Kamantauskienės teigimu, kiekvienas iš 6 jų valdomų privačių gręžinių yra ypatingai prižiūrimas ir saugomas: „Šalia gręžinių negalima jokia veikla, čia neįleidžiami pašaliniai žmonės. Iš kiekvieno gręžinio išgaunamas skirtingas mineralinis vanduo, praturtintas natūraliais mineralais ir kitomis organizmui naudingomis medžiagomis“.
Vandens negalima dezinfekuoti, konservuoti ar dėti kitų priedų, išskyrus anglies dvideginį. „Druskininkų gręžiniuose išgaunamas vanduo neturi jokių priedų. Itin didelį dėmesį skiriame vandens švarumui ir grynumui – griežta kontrolė garantuoja geriausią kokybę“, – sakė „Druskininkų Rasa“ marketingo vadovė.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Vandens išgeriama per mažai
Vienas svarbiausių įmonės „Druskininkų Rasa“ uždavinių – sveikų įpročių formavimas, sveikos gyvensenos skatinimas. 2016 m. įmonės iniciatyva atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad net 74 proc. vaikų Lietuvoje išgeria nepakankamai vandens.
„Pavyzdį savo vaikams turėtų rodyti tėvai, tačiau, deja, edukacijos ir teisingų įpročių vis dar trūksta. Statistika rodo, kad reikiamą kiekį vandens šiandien išgeria mažiau nei 30 procentų žmonių. Sveikam žmogui specialistai rekomenduoja išgerti apie 2 litrus vandens. Mineralinis vanduo turi įtakos medžiagų apykaitai ir maisto įsisavinimui, didina atsparumą infekcijoms. Dalį vandens žmogus gauna su maisto produktais, tačiau didžioji dalis turi būti gaunama geriant vandenį“, – sakė L. Kamantauskienė.
„Druskininkų Rasa“ savo veikla prisideda prie aktyvų gyvenimo būdo, sveikos gyvensenos puoselėjimo – įmonė yra nuolatinė įvairių sporto renginių, tokių kaip bėgimo ar dviračių maratonai, ėjimo varžybos ir kiti aktyvaus laisvalaikio užsiėmimai, dalyvė ir rėmėja. „Stengiamės savo pavyzdžiu rodyti sveikų įpročių, judėjimo ir vandens naudą“, – akcentavo L. Kamantauskienė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„LTG Infra“ vadovas: nemanau, kad ilgalaikėje perspektyvoje reikia rytietiškos vėžės
Viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojos, „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės įmonės „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas nemano, kad šalyje ilgalaikėje perspektyvoje dar reikėtų turėti ...
-
M. Skuodis apie traukinių pirkimą „Rail Balticai“: svarbiausia, kad statybos nevėluotų
Latvijai paraginus Lietuvą ir Estiją susitarti dėl traukinių europinio geležinkelio linijai „Rail Baltica“ pirkimo, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šiuo metu svarbiausia rūpintis vėžės statyba. ...
-
Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai
Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas svarbus vaidmuo. Oro uosto plėtra ir diegiamos inovacijos leis žengti svarbius žingsnius plėtojant konkurencingą Lietuvos oro uostų model...
-
„Ipanema“ avalynė – tobulas stiliaus ir patogumo derinys kiekvienai progai4
Ar teko girdėti apie prekinį ženklą „Ipanema“? Tai žinomas prekės ženklas, kuris specializuojasi gaminant paplūdimio batelius, paplūdimio šlepetes ir kitus pliažo aksesuarus. Šis prekės ženklas yra labai mėgstamas daugely...
-
Patarimai, kaip įmonėms efektyviai valdyti laisvas lėšas3
Manau, didžiajai daliai sėkmingų verslų anksčiau ar vėliau iškyla dilema, ką daryti su laisvomis įmonės lėšomis? Šis klausimas ypač aktualus šiuo metu, kai globali ekonominė situacija nėra aiški. Dėl to kai kuri...
-
Seną keičia naujas? Skausmo gydymas dabar1
Lėtinis skausmas yra neatskiriama gyvenimo dalis, su juo susiduria milijonai žmonių visame pasaulyje. Nuo senovės civilizacijų su pradiniais ir primityviausiais gydymo metodais iki šiuolaikinės inovatyvios medicinos pagrindinė problema išl...
-
„Megoje“ perki – „Dyson“ prizus kasdien laimi!2
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyviu...
-
Ankstyvųjų bulvių sėklos – jau vagose, pernykštis derlius – dar aruoduose1
Šis pavasaris negaili lietaus. Kai kur Lietuvoje laukai plaukia, o kai kur juose jau dirba žemės ūkio technika ir sodinamos bulvės. Daržininkų aruodai dar saugo pernykštį derlių, kurio iki Velykų tikrai užteks pirkėjams. Tačiau kai ku...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą10
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras9
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...