Prabangios dovanos klientams gali tapti spąstais

  • Teksto dydis:

Artėjant didžiosioms metų šventėms, verslininkai suka galvas, kaip pasveikinti savo klientus, verslo partnerius. 

Pardavimo konsultantas Mindaugas Lastauskas turi superpatarimą: nepersistenkite.

"Klientus būtinai reikia pasveikinti, bet nepersistenkite. Jie jūsų klientais yra ne todėl, kad juos prisimenate prieš šventes ir per kitokias progas. Geriau klientus pasveikinti paprastai, šiltai, nuoširdžiai, o ne kuo įspūdingiau", – patarė M. Lastauskas. 

Prieškalėdinį laiką jis siūlo išnaudoti sustiprinti asmeniniam ryšiui, santykiui su klientais, o ne bandymui padaryti didžiulį įspūdį įteikiant prabangią dovaną.

"Prabangios dovanos gali tapti spąstais. Per derybas dėl paslaugų, prekių visuomet iškyla kainos klausimas", – kalbėjo M. Lastauskas.

Argumentuojant prašomą didesnę kainą arba kodėl nenorėtumėte paslaugų, prekių teikti pigiau, neretai pasitelkiami tokie teiginiai, kad kyla kaštai, kad ir jums reikia uždirbti. 

"Staiga – jie iš jūsų gauna prabangias dovanas. Jos rodo, kad gerai gyvenate, gerai uždirbate, vadinasi iš klientų imate labai jums palankią kainą. Tad iš didelio noro sublizgėti, galite pakišti sau kiaulę", – įspėjo konsultantas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių