Prekybos tinkle „Lidl“ apdovanoti geriausi parduotuvių vadovai

  • Teksto dydis:

Vokietijos kapitalo prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ įgyvendino unikalią vadovų lyderystės ugdymo programą. Geriausiai pasirodžiusiems vadovams įteikti nauji „Audi“ automobiliai.

Ugdymo projektas

Penktadienį „Lidl Lietuva“ logistikos centre Ramučiuose, Kauno rajone, vyko iškilmingas projekto „Parduotuvės vadovų iššūkis“ dalyvių pagerbimo renginys. Projekto metu prekybos centrų „Lidl“ vadovai turėjo atlikti įvairių užduočių, panaudoti kūrybiškumą vertinant tam tikras darbines situacijas bei pademonstruoti lyderystės sugebėjimus. Visa programa inicijuota siekiant tikslo, kad prekybos tinkle „Lidl“ dirbtų geriausi parduotuvių vadovai.

Anot UAB „Lidl Lietuva“ generalinio direktoriaus Radostin Roussev-Peine, dėl didžiulio veiklos tempo bei prekybos sektoriaus konkurencijos, bendrovė privalo nuolat ieškoti nestandartinių sprendimų ir būdų, kaip būti geriausiems rinkoje.

„Savo pirkėjams siūlome geriausią prekių kainos ir kokybės santykį, o kokybė yra ypač susijusi su nepriekaištingu aptarnavimu. Dėl to nuolat rūpinamės savo darbuotojais – skatiname juos mokytis bei kelti kvalifikaciją, o už geranoriškas pastangas visada atlyginame. Dėmesys darbuotojams – investicija, kuri visada atsiperka su kaupu“, – aiškino R. Roussev-Peine.

Užduočių įvairovė

Kelis mėnesius vykusio projekto dalyviai atliko įvairias lyderystės, motyvavimo ir komunikacijos užduotis. Lyderystės mokymų parduotuvės vadovams programą sudarė keli etapai.

Pirmiausia buvo nustatytos parduotuvių vadovų stipriosios ir tobulintinos savybės. Kiekvienam dalyviui sudarytas individualus ugdymo planas iššūkius. Galiausiai vadovai tobulinosi pagal iš anksto sudarytą tęstinę kvalifikacijos kėlimo programą.

Užduotys buvo vienodos, tačiau stebėjome, kaip individualiai žmonės jas išsprendžia.

„Kai jau turėjome visą projekto koncepciją, prasidėjo komunikacija su parduotuvių vadovais. Tai buvo projekto sėkla, nes mums buvo svarbu, kaip vadovai reaguos ir priims projektą. Buvau maloniai nustebinta, nes visi tai priėmė labai pozityviai, jautėsi vadovų motyvacija tobulėti. Toliau buvo darbas su stipriosiomis vadovų ugdymo savybėmis bei pagrindinė iššūkio diena“, – apie visą mokymų eigą pasakojo projekto vadovė Giedrė Rankauskaitė.

Kauno regiono vadovas Tadas Kuznecovas tikino, kad mokymai padėjo ne tik vadovams tapti tikrais lyderiais, bet taip pat ir susibūrė stipresnė komanda.

„Užduotys buvo vienodos, tačiau stebėjome, kaip individualiai žmonės jas išsprendžia. Vieni vadovai geriau analizuoja parduotuvės rodiklius, kiti – labiau mokėjo labiau bendrauti su žmonėmis, tad mokymai leido ugdyti žmones įvairiose srityse, kad jie būtų visapusiški. Tarp vadovų atsirado glaudus bendradarbiavimas, tad padidėja ir socialinis bendravimas“, – nuomonę išsakė jis.

Įgauta patirtis

Patys vadovai pasakojo, kad mokymų metu laukė daug įvairių situacijų. Buvo ir nemažai streso, tačiau įvairūs patarimai padėjo išspręsti kilusias problemas ir įveikti iššūkius.

„Buvo labai daug iššūkių, tai man buvo naujiena. Tai naudinga ne tik darbe, bet ir asmeniniame gyvenime. Praktinėse situacijose moderatoriai vaidino klientus, perteikė jų nuotaikas, o mes turėjome susitvarkyti ir padaryti taip, kad klientas į parduotuvę dar sugrįžtų. Man sunkiausia duoti atgalinį ryšį savo darbuotojams ir tinkamai išsakyti kritiką tam, kad galėtumėme išspręsti problemas ir kryptingai judėti į priekį, o jis liktų toliau motyvuotas, tad mokymų metu būtent ir išmokome, kaip tai padaryti“, – kalbėjo Ukmergės „Lidl“ parduotuvės vadovas Rokas Matonis.

„Po mokymų tikrai jaučiuosi stipresnis ir galiu naujus įgūdžius pritaikyti darbe. Tai buvo labai naudinga, nes investicija į save visada atsiperka“, –antrino vienos Kauno parduotuvių vadovas Deividas Gražys.

Kolegė Agnė Kastantinavičiūtė pasakojo, kad mokymai padėjo suprasti ir darbuotojų poreikius bei kaip kovoti su iškylančiu stresu. „Mūsų vienas pagrindinių ramsčių – draugiškumas ne tik klientui, bet ir darbuotojui, nes kasininkas yra tas žmogus, kuris yra tarsi parduotuvės veidas, tad jei jis bus laimingas, tai ir klientas liks patenkintas. Smagu, kad bendrovė investuoja į žmogų ir skatina jį augti kaip asmenybę. Man didžiausias iššūkis buvo atrankos diena, nes labai svarbu mokėti suvaldyti stresą“, – sakė pašnekovė.

Tęstinis parduotuvių vadovų ugdymo projektas nesibaigia. Jie ir toliau dalyvaus įvairiuose kvalifikacijos kėlimo renginiuose, negytos žinios jiems padeda ugdyti savo komandas bei rūpintis, kad pirkėjai visada džiaugtųsi apsilankę „Lidl“.

Dovanos geriausiems

Net 23 sėkmingai iššūkį įveikusiems „Lidl“ parduotuvių vadovams skirti nauji tarnybiniai „Audi“ automobiliai. Parduotuvių vadovai automobiliais galės naudotis tiek darbo, tiek asmeninėms reikmėms. Bendrovė padengs automobilio priežiūros, remonto, draudimo ir degalų išlaidas.

„Šis projektas turi du apdovanojimus. Pagrindinis – individualus ugdymas, kurį turėjo visi parduotuvių vadovai ir galėjo įsivertinti, kokių savybių jiems trūksta, atrasti stiprybes. Tie, kurie sėkmingai įveikė dieną, gavo ir automobilį. Tiems, kuriems dar šiek tiek pritrūko, gavo individualų ugdymosi planą ir galės savo jėgas išbandyti po metų“, – sakė projekto vadovė G. Rankauskaitė.

„Linkiu, kad automobilis primintų, kad jūs esate vertinami, laukiami bei esate mūsų priekinė linija“, – prieš įteikiant automobilių raktelius geriausiems „Lidl“ parduotuvių vadovams kalbėjo bendrovės valdybos narys Marius Kybartas.

Į naujus „Audi“ įsėdę vadovai taip pat pritarė, kad automobilis nėra pagrindinis motyvacijos šaltinis. Daug svarbiau yra bendrovės požiūris į darbuotojus.

„Manau, kad nauja transporto priemonė palengvins kelionę į darbą ir iš jo. Tačiau automobilis yra tik premija, parodanti, kiek įmonė investuoja į savo darbuotojus, o mes tuo pačiu gautą patirtį turime perduoti kitiems darbuotojams“, – sakė vienos Kauno parduotuvių vadovas D.Gražys.

„Lidl“ veikla Lietuvoje

Bendrovė „Lidl Lietuva“ šiuo metu valdo 30 prekybos vietų penkiolikoje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje bei Utenoje.

2016 m. gruodį „Spinter“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. 2017 m. balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Premijos

Premijos portretas
Nu įdomu įdomu apie kokias čia premijas kalbate, tikriausiai apie 20e dovanų kortelę?

Tomui

Tomui portretas
Eiliniai darbuotojai, Tomai, gauna daug geresnes algas ir kalėdines premijas, lyginant su kitų Lietuvoje dirbančių PC darbuotojais. Linkėčiau, kad tie , eiliniai, būtų mandagesni,šypsotųsi, sveikintųsi. Ne šitie gražūs dalykai Klaipėdoje kažkodėl pradėjo išnykti Lidl-o parduotuvėse...

Tomas

Tomas portretas
Idomu ka gavo eiliniai darbuotojai..
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių