Prie „Maximos“ iniciatyvos prisijungė Lietuvos paukštininkystės asociacija

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ antradienį pristatė ilgalaikę iniciatyvą „Lietuviškas maistas - geriausias pasirinkimas“, kuria siekiama sutelkti jėgas su šalies ūkininkais ir gamintojais, siekiant gausinti lietuviškų maisto prekių, pagamintų iš lietuviškų žaliavų, pasiūlą bei paklausą.

Pirmoji prie šios iniciatyvos prisijungė Lietuvos paukštininkystės asociacija, su kuria antradienį pasirašyta deklaracija, skelbianti šio bendradarbiavimo principus.

„Esame įsipareigoję savo klientams išlaikyti bei didinti lietuviškos kilmės prekių kiekį asortimente. Manome, jog visam lietuviško maisto sektoriui būtų sukurta daug didesnė vertė, jei šio tikslo bendrai siektų visi: nuo ūkininko ir augintojo iki perdirbėjo ir prekybininko. (...). Esame dėkingi Lietuvos paukštininkystės sektoriaus atstovams, jog tapo pirmieji, pamatę šios iniciatyvos prasmę ir prie jos prisijungę“, - pranešime spaudai cituojama „Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Lietuvos paukštininkystės asociacijos prezidento Vytauto Tėvelio teigimu, lietuviška paukštiena, jos produktai bei vietiniai kiaušiniai yra vertinami Lietuvos pirkėjų.

„Šalyje kuriasi nauji paukščių auginimo ūkiai, auga ir paukštienos perdirbimo bei produktų gamybos pajėgumai. Todėl tokios iniciatyvos yra prasmingos, nes jomis siekiama bendro tikslo - viso lietuviško paukštininkystės sektoriaus augimo ir bendros ekonomikos tvarumo“, - sakė V. Tėvelis.

Pasirašytoje deklaracijoje skelbiama, kad augintojai, gamintojai bei prekybos tinklo atstovai ieškos galimybių trumpinti tiekimo grandinę ir kurti kuo palankesnes galimybes vietinės paukštienos, jos produkcijos bei kiaušinių realizacijai.

Taip pat bus bendradarbiaujama skatinant kokybės, saugumo ir tvarumo standartų diegimą, išlaikant ir didinant lietuviškų maisto prekių kokybę, tuo prisidedant prie viso maisto sektoriaus konkurencingumo augimo. Vienu iš deklaracijos tikslų taip pat nurodomas ir siekis pagal galimybes auginti ir gaminti daugiau ekologiškų bei sveikesnės sudėties paukštienos produktų, tuo prisidedant prie Lietuvos visuomenės sveikatinimo.

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse per praėjusius metus nupirkta daugiau nei 10 450 tonų šviežios lietuviškos paukštienos, per 920 tonų įvairių lietuviškos paukštienos gaminių bei 45 mln. vienetų įvairių lietuviškų kiaušinių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių